LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar checkt: Nogmaals geld voor teakbeleggingen?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Radar checkt: Nogmaals geld voor teakbeleggingen?

Ongelezen bericht door Radar »

EcoDirect was een teakhoutzagerij op Costa Rica. Het bedrijf is in 2008 failliet verklaard. 4000 voornamelijk Nederlandse particulieren hadden investeerden gezamenlijk 72 miljoen dollar in het bedrijf. Claimorganisatie Security Circle beweert dat er nog 20 miljoen euro te verdelen is. Wie daar aanspraak op wil maken moet wel eerst even 250 euro betalen. Krijgen oud-investeerders daadwerkelijk hun geld?

Colette Bruijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2018 12:21

Re: Radar checkt: Nogmaals geld voor teakbeleggingen?

Ongelezen bericht door Colette Bruijn »

Ook ik behoorde tot de beleggers van Costa Rica. Een dagblad plaatste een paginagrote advertentie, wekelijks. Interessant product, milieuvriendelijk en ook nog met een sociaal concept, wat niet goed afliep helaas. Ik verbaas mij niet, dat er nog geld over is, want de curatoren waren er snel bij om nog wat geld uit te delen, zodat ze ervan waren. Ik heb zelf nog niets gehoord van het toenmalig beleggingsfonds gehoord, maar €250 eerst inleggen? Hoezo?

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Radar checkt: Nogmaals geld voor teakbeleggingen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan bent u die € 250 ook kwijt.

juliomariner
Berichten: 4821
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Radar checkt: Nogmaals geld voor teakbeleggingen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nou van die 250 euro worden de eerste aanmelders waarschijnlijk uitbetaald zodat deze op internet kunnen zeggen dat er wordt uitbetaald. Wie volgt zal waarschijnlijk wel niets krijgen

Gesloten