Beste Speedy,
Bedankt voor uw reacties onder dit topic. In uw reactie haalt u een aantal zaken aan waar wij graag een reactie op geven.
Speedy123 schreef:Een bedrijf dat zich snel dreigt met dure incasso kosten ten opzichte van oudere klanten die duidelijk aangeven helemaal geen klant te willen zijn, ik begrijp niet dat bedrijven als Ziggo daar zaken mee doet.
Het ouderenfonds zegt overigens over de voordeelpas het volgende:
Donderdag 5 Oktober 2017
Na een radio uitzending van Radar op zaterdag 30 september 2017, waarin de Seniorenvoordeelpas behoorlijk de maat werd gemeten, hebben we in goed overleg besloten om de sponsoractie die Seniorenvoordeelpas voerde voor het Ouderenfonds te stoppen. Dit om te voorkomen dat de indruk zou kunnen ontstaan dat het Ouderenfonds op enige wijze betrokken is bij…
Dus of ze nu weer samenwerken met die voordeelpas of dat het om het verleden gaat is mij even niet helemaal duidelijk.
Wanneer u zich aanmeld voor de Seniorenvoordeelpas kunt u betalen via AfterPay, AfterPay neemt het betalingsverkeer van ons over en stuurt bijvoorbeeld de facturen zodat u, na bezorging van de fysieke pas, kunt betalen. Zo heeft u eerst het product in huis voordat u de betaling voldoet en hebben wij minder zorgen omtrent de betaling. Bij AfterPay heeft u na bezorging van de pas, twee weken de tijd om de betaling te voldoen. Dit is ruim voldoende om dit giraal of via iDeal te voldoen. Ook is het natuurlijk mogelijk om via onze klantenservice de pas te annuleren. Die keus is volledig aan de consument
De facturatie en opvolging van de betaling ligt dus volledig bij AfterPay. Eventuele aanmaningskosten die u ontvangt komen van AfterPay, hier hebben wij helaas geen invloed op.
Tot onze spijt werken wij op dit moment niet meer samen met het Ouderenfonds. In plaats hiervan hebben wij ons toegelegd op een nieuw initiatief genaamd 'Draagt steentje bij'. Middels dit initiatief bieden wij financiële ondersteunen voor leuke ideëen bij u in de buurt. Meer informatie hierover kunt u vinden op
https://seniorenvoordeelpas.nl/draagt-steentje-bij/. Ook is het mogelijk om op deze pagina een idee in te dienen bij ons!
NeoDutchio schreef:henk51 schreef:Ik zie dat de klantenservice hier ook een account aangemaakt heeft.
Ze schrijven
Daarnaast biedt de Seniorenvoordeelpas veel korting bij bijvoorbeeld webwinkels, het gehele overzicht van aanbiedingen staan op onze website. Alle voordelen vernoemd op onze website zijn geldige acties. Als pashouder kunt u dit zelf controleren door bijvoorbeeld een kortingscode te gebruiken bij de betreffende webwinkel.
Ik zie ook dat Cool blue erbij staat hoe krijg ik daar de korting van 10% als ik voor ruim 8000 euro apparatuur voor mijn nieuwe huis bestellen 800 euro is dan mooi meegenomen. Moet ik dan een code invullen o.i.d. en gaat dat dan af van mijn te betalen bedrag
groeten Henk
Zie hier een uitzending over de voordeelpas:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... r-niet-is/
Niet aan beginnen dus.
Beste Henk51 en NeoDutchio,
Cool Blue is inderdaad één van de aangesloten partners waar u online korting kunt krijgen. De kortingen bij Cool Blue kunnen oplopen tot 10%, op sommige productgroepen krijgt u helaas minder korting. Indien u hier meer informatie over wenst, of een specifieke vraag heeft over deze of andere kortingen dan kunt u altijd mailen naar
[email protected], wij zorgen dan dat alles duidelijk is zodat u weet waar u aan toe bent!
De Seniorenvoordeelpas maakt gebruikt van verschillende soorten korting. U kunt korting krijgen door middel van een kortingscode, direct verrekende korting, geld terug actie of in de lokale winkels door uw pas te laten zien. Dit staat altijd duidelijk vermeld op onze website wanneer u de korting bekijkt, zo weet u hoe de korting te verzilveren is.
Als reactie op de uitzending bij Avro Tros Radar hebben wij een publieke reactie geschreven die u kunt vinden op onze website:
https://seniorenvoordeelpas.nl/avro-tros-radar/ . Naar aanleiding van deze uitzending hebben wij tevens een aantal zaken in onze procedure's veranderd zodat u beter geïnformeerd wordt, dit kunt u ook teruvinden onderaan onze reactie.
Ik hoop hiermee uw vragen en/of opmerkingen beantwoord te hebben. Mochten er vragen zijn naar aanleiding van bovenstaande dan kunt u ons bereiken via
[email protected] of op werkdagen tussen 17:00 en 21:00 bellen naar 085 - 0700 900.
Met vriendelijke groet,
Erik
Team Seniorenvoordeelpas