LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seniorenvoordeelpas

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jan 2018 16:54
Contacteer:

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl »

AmersfoortA schreef:Niet aanschaffen!! het cadeau t.w.v. €90,-- is maximaal €10,-- waard. Daarbij betaal je nog eens €12,95 verzendkosten. De pas is bij de aangesloten bedrijven niet bekend. Ik heb mijn geld terug gevraagd.
Beste AmersfoortA,

Wat jammer dat u er zo over denkt. Het geschenk die wij meesturen biedt een leuk extraatje voor onze pashouders, zo kunt u uzelf of een andere persoon verwennen. Echter is feedback altijd welkom, zo kunnen wij de Seniorenvoordeelpas continue verbeteren! Als u suggesties heeft voor het welkomstgeschenk dan horen wij die graag op [email protected].

Daarnaast biedt de Seniorenvoordeelpas veel korting bij bijvoorbeeld webwinkels, het gehele overzicht van aanbiedingen staan op onze website. Alle voordelen vernoemd op onze website zijn geldige acties. Als pashouder kunt u dit zelf controleren door bijvoorbeeld een kortingscode te gebruiken bij de betreffende webwinkel. Dit kan al binnen enkele minuten na het aanvragen van de pas. Als u toch tegen problemen aanloopt dan staat onze klantenservice u graag te woord. Wij zijn elke dag bereikbaar via [email protected] of op werkdagen tussen 17:00 en 21:00 op 085-0700 900.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

Speedy123
Berichten: 1143
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Speedy123 »

gbroek53 schreef:Hallo,mijn vrouw en ik zijn 60 plus en hoorden van de voordelen van Seniorenvoordeelpas.nl
Een pas waar je in allerlei grote zaken in Nederland extra kortingen krijgt.(o.a.hunkenmuller,hema,anwb,restaurants etc)
Ik heb enkele hoofdkantoren gebeld van grotere zaken en bij iedereen is deze pas onbekend.Alleen studentenpas is in omloop.
Heb vervolgens Consumentenbond gebeld en deze zeggen helemaal onbekend te zijn met deze pas.
Zij adviseerden om alles terug te sturen omdat dit lijkt op oplichting.
Heb ik binnen 2 weken gedaan en nu gaat men mij verplichten om toch te betalen.
Adres Seniorenvoordeelpas is postbus 6037 Eindhoven 5600HA met telefoon 085-0298517
Heeft iemand ervaring met deze gang van zaken??
gr
Gerard vd Broek.
Zie hotel pas, fly pas en al die andere voordeelpassen. Gewoon een brief of email sturen waarin u de overeenkomst betwist, u hebt hem immers binnen 14 dagen ontbonden

Zij zullen inderdaad gaan dreigen, daarin zijn ze gespecialiseerd. Gewoon sterk zijn en wachten of ze het voor laten komen. Bij de rechter kunt u de overeenkomst betwisten, u heeft hem immers meteen ontbonden en zij kwamen hun afspraken helemaal niet na. De door hun beloofde voordelen bestaan helemaal niet, ze voeren diverse logo's van bedrijven die kennelijk nog nooit van hun gehoord hebben. Dat kunt u allemaal aanvoeren bij de rechter, als zij al zin hebben om voor die 29 euro de zaak voor te laten komen.

Mocht u geen zin hebben om enige risico te lopen in een rechtzaak, dan kunt u die 29 euro betalen en meteen opzeggen. Bewaar dan de opzegbevestiging goed want dit soort bedrijven hebben vaak bijzondere administraties waarin ze opzeggingen vaak spontaan kwijt raken.

En leer er meteen een wijze les van, voordeel passen bestaan niet, ze geven alleen maar ellende. Of het nu om hotels, vakanties of dat dan ook gaat, de forums staan er werkelijk vol mee.
Laatst gewijzigd door Speedy123 op 29 mei 2018 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Boeven zijn het!

Speedy123
Berichten: 1143
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Magda51 schreef:Ook ik heb binnen de gestelde termijn alles retour gestuurd men blijft volhouden niets ont vangen te hebben maar wisten wel te vertellen dat de hotelcadeaubon ook retour was verzonden nu onder protest betaald en geeist dat ik een nieuwe pas wil want ik heb er per slot van rekening nu voor betaald
Ja dat is een bekende truuk, die gebruikte dat fitness bedrijf Fitforfree destijds al op grote schaal toen ze de fitness pas koppelde aan een voordeelpas. Nee hoor, geen pas ontvangen, uw voordeelpas loopt nog door en u moet nu weer voor een jaar betalen. Die ellende is pas gestopt toen de tweede kamer zich ermee ging bemoeien.

Een bedrijf dat zich snel dreigt met dure incasso kosten ten opzichte van oudere klanten die duidelijk aangeven helemaal geen klant te willen zijn, ik begrijp niet dat bedrijven als Ziggo daar zaken mee doet. Geeft mijn inziens toch ook te denken over de mentaliteit van Ziggo. Willen die ouderen soms in de val lokken om ze veel duurdere abonnementen aan te smeren dan ze nodig hebben en zijn ze bereid om voordeelpas daarvoor te betalen? Wat zit erachter, waarom doet Ziggo dit? Tijd voor Radar om dit weer eens uit te zoeken, want wellicht weet Ziggo helemaal van niets en worden ze onterecht geassocieerd met die voordeelpas.

Het ouderenfonds zegt overigens over de voordeelpas het volgende:
Donderdag 5 Oktober 2017
Na een radio uitzending van Radar op zaterdag 30 september 2017, waarin de Seniorenvoordeelpas behoorlijk de maat werd gemeten, hebben we in goed overleg besloten om de sponsoractie die Seniorenvoordeelpas voerde voor het Ouderenfonds te stoppen. Dit om te voorkomen dat de indruk zou kunnen ontstaan dat het Ouderenfonds op enige wijze betrokken is bij…
Dus of ze nu weer samenwerken met die voordeelpas of dat het om het verleden gaat is mij even niet helemaal duidelijk.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik zie dat de klantenservice hier ook een account aangemaakt heeft.

Ze schrijven
Daarnaast biedt de Seniorenvoordeelpas veel korting bij bijvoorbeeld webwinkels, het gehele overzicht van aanbiedingen staan op onze website. Alle voordelen vernoemd op onze website zijn geldige acties. Als pashouder kunt u dit zelf controleren door bijvoorbeeld een kortingscode te gebruiken bij de betreffende webwinkel.


Ik zie ook dat Cool blue erbij staat hoe krijg ik daar de korting van 10% als ik voor ruim 8000 euro apparatuur voor mijn nieuwe huis bestellen 800 euro is dan mooi meegenomen. Moet ik dan een code invullen o.i.d. en gaat dat dan af van mijn te betalen bedrag

groeten Henk

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door henk51 »

dubbel
Laatst gewijzigd door henk51 op 30 mei 2018 01:25, 1 keer totaal gewijzigd.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door henk51 »

dubbel

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

henk51 schreef:Ik zie dat de klantenservice hier ook een account aangemaakt heeft.

Ze schrijven
Daarnaast biedt de Seniorenvoordeelpas veel korting bij bijvoorbeeld webwinkels, het gehele overzicht van aanbiedingen staan op onze website. Alle voordelen vernoemd op onze website zijn geldige acties. Als pashouder kunt u dit zelf controleren door bijvoorbeeld een kortingscode te gebruiken bij de betreffende webwinkel.


Ik zie ook dat Cool blue erbij staat hoe krijg ik daar de korting van 10% als ik voor ruim 8000 euro apparatuur voor mijn nieuwe huis bestellen 800 euro is dan mooi meegenomen. Moet ik dan een code invullen o.i.d. en gaat dat dan af van mijn te betalen bedrag

groeten Henk
Zie hier een uitzending over de voordeelpas: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... r-niet-is/

Niet aan beginnen dus.

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jan 2018 16:54
Contacteer:

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl »

Beste Speedy,

Bedankt voor uw reacties onder dit topic. In uw reactie haalt u een aantal zaken aan waar wij graag een reactie op geven.
Speedy123 schreef:Een bedrijf dat zich snel dreigt met dure incasso kosten ten opzichte van oudere klanten die duidelijk aangeven helemaal geen klant te willen zijn, ik begrijp niet dat bedrijven als Ziggo daar zaken mee doet.

Het ouderenfonds zegt overigens over de voordeelpas het volgende:
Donderdag 5 Oktober 2017
Na een radio uitzending van Radar op zaterdag 30 september 2017, waarin de Seniorenvoordeelpas behoorlijk de maat werd gemeten, hebben we in goed overleg besloten om de sponsoractie die Seniorenvoordeelpas voerde voor het Ouderenfonds te stoppen. Dit om te voorkomen dat de indruk zou kunnen ontstaan dat het Ouderenfonds op enige wijze betrokken is bij…
Dus of ze nu weer samenwerken met die voordeelpas of dat het om het verleden gaat is mij even niet helemaal duidelijk.
Wanneer u zich aanmeld voor de Seniorenvoordeelpas kunt u betalen via AfterPay, AfterPay neemt het betalingsverkeer van ons over en stuurt bijvoorbeeld de facturen zodat u, na bezorging van de fysieke pas, kunt betalen. Zo heeft u eerst het product in huis voordat u de betaling voldoet en hebben wij minder zorgen omtrent de betaling. Bij AfterPay heeft u na bezorging van de pas, twee weken de tijd om de betaling te voldoen. Dit is ruim voldoende om dit giraal of via iDeal te voldoen. Ook is het natuurlijk mogelijk om via onze klantenservice de pas te annuleren. Die keus is volledig aan de consument ;) De facturatie en opvolging van de betaling ligt dus volledig bij AfterPay. Eventuele aanmaningskosten die u ontvangt komen van AfterPay, hier hebben wij helaas geen invloed op.

Tot onze spijt werken wij op dit moment niet meer samen met het Ouderenfonds. In plaats hiervan hebben wij ons toegelegd op een nieuw initiatief genaamd 'Draagt steentje bij'. Middels dit initiatief bieden wij financiële ondersteunen voor leuke ideëen bij u in de buurt. Meer informatie hierover kunt u vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/draagt-steentje-bij/. Ook is het mogelijk om op deze pagina een idee in te dienen bij ons!
NeoDutchio schreef:
henk51 schreef:Ik zie dat de klantenservice hier ook een account aangemaakt heeft.

Ze schrijven
Daarnaast biedt de Seniorenvoordeelpas veel korting bij bijvoorbeeld webwinkels, het gehele overzicht van aanbiedingen staan op onze website. Alle voordelen vernoemd op onze website zijn geldige acties. Als pashouder kunt u dit zelf controleren door bijvoorbeeld een kortingscode te gebruiken bij de betreffende webwinkel.


Ik zie ook dat Cool blue erbij staat hoe krijg ik daar de korting van 10% als ik voor ruim 8000 euro apparatuur voor mijn nieuwe huis bestellen 800 euro is dan mooi meegenomen. Moet ik dan een code invullen o.i.d. en gaat dat dan af van mijn te betalen bedrag

groeten Henk
Zie hier een uitzending over de voordeelpas: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... r-niet-is/

Niet aan beginnen dus.
Beste Henk51 en NeoDutchio,

Cool Blue is inderdaad één van de aangesloten partners waar u online korting kunt krijgen. De kortingen bij Cool Blue kunnen oplopen tot 10%, op sommige productgroepen krijgt u helaas minder korting. Indien u hier meer informatie over wenst, of een specifieke vraag heeft over deze of andere kortingen dan kunt u altijd mailen naar [email protected], wij zorgen dan dat alles duidelijk is zodat u weet waar u aan toe bent!

De Seniorenvoordeelpas maakt gebruikt van verschillende soorten korting. U kunt korting krijgen door middel van een kortingscode, direct verrekende korting, geld terug actie of in de lokale winkels door uw pas te laten zien. Dit staat altijd duidelijk vermeld op onze website wanneer u de korting bekijkt, zo weet u hoe de korting te verzilveren is.

Als reactie op de uitzending bij Avro Tros Radar hebben wij een publieke reactie geschreven die u kunt vinden op onze website: https://seniorenvoordeelpas.nl/avro-tros-radar/ . Naar aanleiding van deze uitzending hebben wij tevens een aantal zaken in onze procedure's veranderd zodat u beter geïnformeerd wordt, dit kunt u ook teruvinden onderaan onze reactie.

Ik hoop hiermee uw vragen en/of opmerkingen beantwoord te hebben. Mochten er vragen zijn naar aanleiding van bovenstaande dan kunt u ons bereiken via [email protected] of op werkdagen tussen 17:00 en 21:00 bellen naar 085 - 0700 900.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Goh je hebt zo snel die pas in huis dat je het geld al terug verdient hebt voordat je betaald hebt.!

Adriënne van Breugel
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2018 17:05

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Adriënne van Breugel »

Volgens mij begint dit ook op oplichting te lijken. Ik heb sinds mei 2018 een Seniorenvoordeelpas. De eerste zaak “Munnichs schoenmode in Maastricht” wist niet goed hoe ze dit konde afhandelen op 10 juni 2018. De Lidl had hier nog nooit van gehoord. Zelfs een hogere medewerkster verkondigde op 4 juli 2018 in Eijsden Limburg, dat de Lidl geen kortingen verleend.
“Bedankt” organisatie van de Seniorenvoordeelpas. Weer € 28,50 weggegooid geld. Waarschuw iedereen maar.
Met vriendelijke groet Adriënne van Breugel

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jan 2018 16:54
Contacteer:

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl »

Adriënne van Breugel schreef:Volgens mij begint dit ook op oplichting te lijken. Ik heb sinds mei 2018 een Seniorenvoordeelpas. De eerste zaak “Munnichs schoenmode in Maastricht” wist niet goed hoe ze dit konde afhandelen op 10 juni 2018. De Lidl had hier nog nooit van gehoord. Zelfs een hogere medewerkster verkondigde op 4 juli 2018 in Eijsden Limburg, dat de Lidl geen kortingen verleend.
“Bedankt” organisatie van de Seniorenvoordeelpas. Weer € 28,50 weggegooid geld. Waarschuw iedereen maar.
Met vriendelijke groet Adriënne van Breugel
Beste Adriënne van Breugel,

Wat leuk om te lezen dat u lid bent van de Seniorenvoordeelpas! Als pashouder heeft u nu toegang tot vele exclusieve kortingen. Echter geeft u aan dat u van een vestiging van Munnichs te Maastricht en een vestiging van de Lidl te Eijsden, te horen heeft gekregen dat zij u geen korting geven. Fijn dat u hierover een bericht plaatst, wij geven graag een reactie op de situatie.

De korting bij Munnichs en de Lidl zijn online kortingen. Dit houdt in dat u via onze website korting kunt krijgen bij de webwinkels van Munnichs en Lidl. Om verwarring hieromtrent te voorkomen hebben wij de lokale winkels in één overzicht staan, te vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/lokaalvoordeel/ en de webwinkel aanbiedingen in één overzicht staan te vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/partnerslijst/. Zo kunt u in één opslag zien hoe en waar u korting krijgt.

Mocht dit nog onduidelijk zijn of als wij u kunnen helpen met het besparen dan helpen wij u graag telefonisch verder op 085-0700 900 of per mail via [email protected].

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door kuklos »

Beste seniorenvoordeelpas, waarom rotten jullie niet gewoon met jullie zogenaamde voordeel? Jullie zijn duidelijk geen fatsoenlijk bedrijf, maar tuig van de richel.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door mahadma »

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl schreef:
Adriënne van Breugel schreef:Volgens mij begint dit ook op oplichting te lijken. Ik heb sinds mei 2018 een Seniorenvoordeelpas. De eerste zaak “Munnichs schoenmode in Maastricht” wist niet goed hoe ze dit konde afhandelen op 10 juni 2018. De Lidl had hier nog nooit van gehoord. Zelfs een hogere medewerkster verkondigde op 4 juli 2018 in Eijsden Limburg, dat de Lidl geen kortingen verleend.
“Bedankt” organisatie van de Seniorenvoordeelpas. Weer € 28,50 weggegooid geld. Waarschuw iedereen maar.
Met vriendelijke groet Adriënne van Breugel
Beste Adriënne van Breugel,

Wat leuk om te lezen dat u lid bent van de Seniorenvoordeelpas! Als pashouder heeft u nu toegang tot vele exclusieve kortingen. Echter geeft u aan dat u van een vestiging van Munnichs te Maastricht en een vestiging van de Lidl te Eijsden, te horen heeft gekregen dat zij u geen korting geven. Fijn dat u hierover een bericht plaatst, wij geven graag een reactie op de situatie.

De korting bij Munnichs en de Lidl zijn online kortingen. Dit houdt in dat u via onze website korting kunt krijgen bij de webwinkels van Munnichs en Lidl. Om verwarring hieromtrent te voorkomen hebben wij de lokale winkels in één overzicht staan, te vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/lokaalvoordeel/ en de webwinkel aanbiedingen in één overzicht staan te vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/partnerslijst/. Zo kunt u in één opslag zien hoe en waar u korting krijgt.

Mocht dit nog onduidelijk zijn of als wij u kunnen helpen met het besparen dan helpen wij u graag telefonisch verder op 085-0700 900 of per mail via [email protected].

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas
Vraagsteller, is dit berich nu ook niet DE reden om op te zeggen? Doe het wel op tijd en zo het hoort, want anders krijg je deuwaarders en kosten er gratis bij kado. Overigens, als je kortingen wilt krijgen bij verschillende bedrijven, wat je niets kost, kan je ook naar gratis bespaarsites gaan .........

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jan 2018 16:54
Contacteer:

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl »

mahadma schreef:Vraagsteller, is dit berich nu ook niet DE reden om op te zeggen? Doe het wel op tijd en zo het hoort, want anders krijg je deuwaarders en kosten er gratis bij kado. Overigens, als je kortingen wilt krijgen bij verschillende bedrijven, wat je niets kost, kan je ook naar gratis bespaarsites gaan .........
Beste Mahadma,

Dit bericht is juist geen reden om op te zeggen! Zoals u ziet doen wij er alles aan om onze (toekomstige) pashouders juist te informeren en kunt u via onze pas besparen op uw uitgaven en vaste lasten. Zo bieden wij meer dan 150 unieke kortingen die u nergens anders kunt krijgen. Dit is dus een groot voordeel ten opzichte van gratis bespaarsites.

Bij uw opzegging moet u rekening houden met één maand opzegtermijn, dit verschilt niet van andere abonnementen. Als het onduidelijk is hoe dit werkt dan helpt onze klantenservice u graag verder. Het blijft echter wel verstandig om uw rekeningen te voldoen, wij bieden de mogelijkheid om achteraf (tot twee weken na geplande bezorging van de fysieke pas) de betaling te voldoen. Deze mogelijkheid wordt aangeboden door AfterPay waardoor u als consument meer bescherming geniet. U betaalt namelijk pas zodra u een fysieke pas binnen heeft! Indien de rekening voor langere tijd (lees: twee tot drie maanden) open blijft staan dan wordt de rekening uiteindelijk door AfterPay overgedragen ter incasso. Dit kan alleen gebeuren als u tussentijds geen contact met de Seniorenvoordeelpas of AfterPay opneemt en geen acht slaat op de eerdere betaalverzoeken.

Ik hoop u zo iets meer inzicht gegeven te hebben in het hoe en waarom.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ook hier zullen jullie geen zieltjes winnen.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gelukkig niet. Hier wordt genoeg gewaarschuwd.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door mahadma »

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl schreef:
mahadma schreef:Vraagsteller, is dit berich nu ook niet DE reden om op te zeggen? Doe het wel op tijd en zo het hoort, want anders krijg je deuwaarders en kosten er gratis bij kado. Overigens, als je kortingen wilt krijgen bij verschillende bedrijven, wat je niets kost, kan je ook naar gratis bespaarsites gaan .........
Beste Mahadma,

Dit bericht is juist geen reden om op te zeggen! Zoals u ziet doen wij er alles aan om onze (toekomstige) pashouders juist te informeren en kunt u via onze pas besparen op uw uitgaven en vaste lasten. Zo bieden wij meer dan 150 unieke kortingen die u nergens anders kunt krijgen. Dit is dus een groot voordeel ten opzichte van gratis bespaarsites.

Bij uw opzegging moet u rekening houden met één maand opzegtermijn, dit verschilt niet van andere abonnementen. Als het onduidelijk is hoe dit werkt dan helpt onze klantenservice u graag verder. Het blijft echter wel verstandig om uw rekeningen te voldoen, wij bieden de mogelijkheid om achteraf (tot twee weken na geplande bezorging van de fysieke pas) de betaling te voldoen. Deze mogelijkheid wordt aangeboden door AfterPay waardoor u als consument meer bescherming geniet. U betaalt namelijk pas zodra u een fysieke pas binnen heeft! Indien de rekening voor langere tijd (lees: twee tot drie maanden) open blijft staan dan wordt de rekening uiteindelijk door AfterPay overgedragen ter incasso. Dit kan alleen gebeuren als u tussentijds geen contact met de Seniorenvoordeelpas of AfterPay opneemt en geen acht slaat op de eerdere betaalverzoeken.

Ik hoop u zo iets meer inzicht gegeven te hebben in het hoe en waarom.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas
Dit is JUIST de reden om op te zeggen als je erin gestonken bent. Het enige wat jullie interesseert is betalen voor kortingen, die ik elders gewoon zonder pasje gratis krijg. En dat gedreig met incassoburo's enz, stop met deze ellende kaart.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Erik zal er wel goed van leven!

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door mahadma »

Theotrucker schreef:Erik zal er wel goed van leven!
Maar niet van mijn euro's.

Gesloten