Seniorenvoordeelpas

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jan 2018 16:54
Contacteer:

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl » 12 jul 2018 18:22

@Theotrucker

Het werk als klantenservice medewerker helpt zeker mee in de maandelijkse bijdrage tijdens mijn studie! Daarnaast helpt de korting bij onze vele webshops hier ook een handje aan mee :)

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

Theotrucker
Berichten: 2427
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Theotrucker » 12 jul 2018 18:50

Je bedoelt het geld van de mensen die in die zogenaamde kortingen trappen.

mahadma
Berichten: 1683
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door mahadma » 12 jul 2018 19:57

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl schreef:@Theotrucker

Het werk als klantenservice medewerker helpt zeker mee in de maandelijkse bijdrage tijdens mijn studie! Daarnaast helpt de korting bij onze vele webshops hier ook een handje aan mee :)

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas
Jij moet toch wel verschrikkelijk veel besteden wil jij die pas er zelf uithalen. En dat totaal bedrag zal je niet verdienen.

Lady1234
Berichten: 8215
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Lady1234 » 12 jul 2018 20:00

Een student met een Senioren voordeelpas? Het moet niet gekker worden. :lol:

MoederNel
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2018 10:15

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door MoederNel » 25 jul 2018 09:09

Ik vind dat Seniorenvoordeelpas een Ijskoude douche verdiend .Ouderenbond

Bij 1 dag te laat opzeggen verlengen ze weer een jaar .
Noem dat niet klantvriendelijk voor de ouderen.
Afz Nel

Lady1234
Berichten: 8215
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Lady1234 » 25 jul 2018 12:58

NelSlooten schreef:Ik vind dat Seniorenvoordeelpas een Ijskoude douche verdiend .Ouderenbond

Bij 1 dag te laat opzeggen verlengen ze weer een jaar .
Noem dat niet klantvriendelijk voor de ouderen.
Afz Nel
Na één jaar kunt u per maand opzeggen, met een maand opzegtermijn.

MoederNel
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2018 10:15

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door MoederNel » 25 jul 2018 14:39

Vreemd ik heb hem een dag voor de ingang laatste maand opzeg termijn ,opgezegd en krijg een mail dat ze hem voor het volgend jaar verlengen ,en dan pas beeindigen
Voor beeld mijn pas is geldig tot 22 augustus 2018 ik heb hem 23 juli 2018 opgzegd dus 1 dag te laat .En daar gingen ze niet mee akkoord en beeindigen hem 22 augustus 2019.
Noem dit dus geen klantvriendelijke actie van Seniorenvoordeelpas.nl

MoederNel
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 apr 2018 10:15

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door MoederNel » 25 jul 2018 14:41

Van wie is deze reactie nu .

Na één jaar kunt u per maand opzeggen, met een maand opzegtermijn.

Lady1234
Berichten: 8215
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Lady1234 » 25 jul 2018 15:01

NelSlooten schreef:Van wie is deze reactie nu .

Na één jaar kunt u per maand opzeggen, met één maand opzegtermijn.
Deze reactie is van mij. U bent die verplichting voor de pas voor een jaar aangegaan. Zij mogen dat natuurlijk wel verlengen, maar u hebt het recht die pas op te zeggen met een maand opzegtermijn. En dan dus ook maar één maand betalen.

Wat die klantenservice daar ook beweert. Het is geen vereniging.

Neem contact op met Consuwijzer. Zij maken u wijzer.

mahadma
Berichten: 1683
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door mahadma » 25 jul 2018 15:38

NelSlooten schreef:Vreemd ik heb hem een dag voor de ingang laatste maand opzeg termijn ,opgezegd en krijg een mail dat ze hem voor het volgend jaar verlengen ,en dan pas beeindigen
Voor beeld mijn pas is geldig tot 22 augustus 2018 ik heb hem 23 juli 2018 opgzegd dus 1 dag te laat .En daar gingen ze niet mee akkoord en beeindigen hem 22 augustus 2019.
Noem dit dus geen klantvriendelijke actie van Seniorenvoordeelpas.nl
Als u dit op mail heeft gekregen, bewaren doet het leuk bij de rechter.

KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jan 2018 16:54
Contacteer:

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl » 27 jul 2018 12:03

NelSlooten schreef:Ik vind dat Seniorenvoordeelpas een Ijskoude douche verdiend .Ouderenbond

Bij 1 dag te laat opzeggen verlengen ze weer een jaar .
Noem dat niet klantvriendelijk voor de ouderen.
Afz Nel
Beste Nel Slooten,

Ik zag zojuist uw bericht voorbij komen alsmede uw bericht op dit forum. Naar aanleiding van uw mail heb ik uw situatie verder bekeken. Een klantenservice medewerker heeft uw abonnement verkeerd geïnterperteerd waardoor er een misverstand is ontstaan. Uw abonnement is daarom per direct stop gezet. Dit zullen wij ook per mail aan u bevestigen. Indien u nog vragen heeft hierover kunt u altijd reageren op onze mail.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

Gelske van Beekhoff
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2019 14:00

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Gelske van Beekhoff » 19 apr 2019 14:18

Ik had mijn lidmaatschap bij Seniorenvoordeelpas niet op tijd opgezegd na een jaar. Ik wilde er niet verder mee, omdat de winkels die zijn aangesloten totaal niet bij mij passen. Ik wilde ermee stoppen, maar kreeg een bericht in juli 2018 dat ik wel moest betalen voor het hele jaar daarop. Deed ik dat niet dan kreeg ik ook nog een boete. Ik zat in het buitenland en heb uit ellende maar betaald, maar wel direct gemeld dat ik vanaf dat moment mijn lidmaatschap opzegde. Ik dacht dat je na een jaar lidmaatschap per maand mag opzeggen en vervolgens hoef je daarna niet meer te betalen voor de rest van dat jaar.
Op 25 januari 2019 kreeg ik tot mijn verbazing bericht van de klantenservice dat ik recht op teruggave had over een aantal maanden en dat dat binnen 30 dagen op mijn bankrekening gestort zou worden.
Het is nu 19 april. Meer dan 3 maanden verder. Ondanks veel mailtjes heen en weer, allerlei beloften enz. is het geld nog niet terug gestort. Klantvriendelijk en betrouwbaar? Ik heb er zo mijn vraagtekens bij en voel me als consument flink bij de neus genomen.

Lady1234
Berichten: 8215
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Lady1234 » 19 apr 2019 17:59

Misschien reageert die club wel weer hier en dan wordt het opgelost plus excuses. Hopeloze en overbodige organisatie is het.

Gelske van Beekhoff
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2019 14:00

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Gelske van Beekhoff » 24 apr 2019 10:52

Tot mijn verbazing (maar was er ook blij mee), is vandaag, 24 april na een laatste boze mail van mijn kant, het te veel gevorderde geld voor mijn lidmaatschap terug naar mijn bankrekening overgemaakt. Dat wil ik hier toch even vermelden.

Lady1234
Berichten: 8215
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Lady1234 » 24 apr 2019 11:00

Mooi, bedankt voor het terugmelden.

Theotrucker
Berichten: 2427
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Seniorenvoordeelpas

Ongelezen bericht door Theotrucker » 24 apr 2019 11:00

Blijkbaar lezen ze hier inderdaad mee. Blij dat je van die club weg bent!

Plaats reactie