LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stel overlijden vader

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: stel overlijden vader

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: stel overlijden vader

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

allemaal bedankt

@tiptoo

idd het leven is kort en mijn leven tot mijn jeugd is er zoveel gebeurd waar een ander van zal omvallen,nee dat komt nooit! meer goed,iedereen die het van me weet....die snappen het ,alleen ik vind het iets te persoonlijk...
ga ervanuit dat alles wat een kind kan mee maken ook gebeurd is...maar dan ook alles...ook bij mijn echte broertje!!
mijn leven is pas goed begonnen toen ik bij mijn oma ben gaan wonen daarvoor was het een hel!!! en mijn man heb leren kennen er ging een wereld voor me open...misschien zegt dit iets over mijn gedachtes....hij weet het zelf ook,mijn tante heeft hem nog eens gesproken toen werd hij 55,en vond hij het wel eens tijd om zjn kinderen weer eens te zien?maar rozemarijntje maar niet want die weet dat het nooit meer goed komt die wil me nooit meer zien en ik snap dat wel.....raar he???het is zo veel ik kan het niet uitleggen....kan wel maar dan staat er een verhaal.........en dat wil ik niet zo openbaar neerzetten.
nou mijn broertje hoefde hem ook niet meer te zien...
we zien wel hoe het loopt.....als hij een vrouw heeft?????dan is er nog niks aan de hand?ik weet echt niet waar hij leeft enz..in een caravan dan bij zijn zus ,dan weer een vrouw...weet ik het ,loser....

maar in elk geval ga er niet van uit dat iemand dit niet zomaar zegt!
dan moet er dus duidelijk heel wat gebeurd zijn...niet zomaar even ruzie...
rechter,politie ,maatschappelijkwerkster zijn er allemaal bij geweest dus...
die had ik persoonlijk en die wilde ik niet...los het zelf wel op,en ze vonden me op mijn 16de zo volwassen.....ja vind je het gek...
maar maatschap zag ook wel in dat ik haar niet persoonlijk nodig had ik was,bij de tijd!zeg maar...
politie vond het beter dat ik bij oma ging wonen,zegt dat genoeg??
broertje ook...rechter heeft de voogdij afgenomen...zegt genoeg?

nee helaas...ik heb alles heeel goed mede dankzijn mijn man heel goed verwerkt,ookd a zal ik even zeggen,we zijn heel wat jaren verder,alleen k vroeg me dit af...
ik sla alles op,voor je weet nooit :oops:

dank je wel,ja er zijn mensen bij die snappen er niks van ,sorry maar meer kan gewoon niet..

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: stel overlijden vader

Ongelezen bericht door tiptoo »

rozemarijntje schreef:
nee helaas...ik heb alles heeel goed mede dankzijn mijn man heel goed verwerkt,ookd a zal ik even zeggen,we zijn heel wat jaren verder,alleen k vroeg me dit af...
ik sla alles op,voor je weet nooit :oops:

dank je wel,ja er zijn mensen bij die snappen er niks van ,sorry maar meer kan gewoon niet..

rozemarijntje ik snap je heel goed het was gewoon een vraag goed bedoelt , er komt nog zoveel woede uit jouw antwoord dat je inderdaad het beter ken laten rusten en ik ben echt heel blij dat je met je man samen de rust hebt gevonden die je zo nodig hebt :wink: dus sorry voor mijn vraag.... en inderdaad je prive leven moet je absoluut niet op internet zetten , ik begrijp je zo wel. sterkte. :wink:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: stel overlijden vader

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@tiptoo

neeeeeeeeee ik ben absoluut niet boos hoor en ik voel ook geen woede meer,het is gewoon een sukkel niet meer en niet minder die nooit kinderen had moeten verwekken...(zo kan het dus overkomen,maar ik heb geen woede)
simpel?maar ja dan was ik er nu niet ihihiihih
ik heb geen woede meer omtrent hoe alles gelopen is,dat is niet goed,gewoon lekker laten rusten en soms komt er iets naar boven,daar praat ik even over en dan is het weer over...dat heb je soms van die rare dingen flash-back...
maar ook nog even...de dingen die ik nu allemaal mankeer die zijn niet geestelijk voor dat er andere komen ,ja maar jij hebt toch ook zoveel klachten,kan dat niet tussen de oren zitten ihiih nee echt niet alles is bewezen,het is puur lichamelijk...

tiptoo ik snapte heus je intentie wel,je weet niet wat er achter zit,sommige hebben al jaren geen contact door een simpel iets...maar ik doe het zo...en ik het getroffen met een schat van een man al 20 jaar ,die veel voor me doet,luisterd enz...
en daarom wil ik gewoon toch proberen ondanks alles ,vroeger en nu...een leuk bestaan te leven ondanks...de pijn(lichamelijk)...ik heb jaren van me af laten nemen en nu dit ook nog niet eens...

FiscaalJurist
Berichten: 579
Lid geworden op: 05 dec 2008 09:39

Re: stel overlijden vader

Ongelezen bericht door FiscaalJurist »

vogels schreef:
De kosten voor de sobere begrafenis wordt niet op de gemeenschap afgewimpeld maar op de erfgenamen, of ze nou de erfenenis aanvaarden of niet.
Zo is het en niet anders.
Vogels heeft gelijk. Lees voor een goede onderbouwing:
http://www.uitvaart.nl/advies_juridisch_1_8762.html

Bij verwerpen moet iedereen verwerpen, anders gat de schuldenberg door naar de volgende familiegraad. Uiteindelijk zal de staat der Nederlanden overblijven als erfgenaam als iedereen verwerpt :mrgreen:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: stel overlijden vader

Ongelezen bericht door tiptoo »

@rozemarijntje geniet van het leven ondanks de lichamelijke pijn ik ben blij dat je een fijne man hebt :wink:

Gesloten