LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terugsturen kleding bij Modetalente niet mogelijk

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
murshid62
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2019 20:41

Terugsturen kleding bij Modetalente niet mogelijk

Ongelezen bericht door murshid62 »

Heeft iemand contact gegevens van de webshop modetalente?
ik ben zo stom geweest hier kleding te bestellen, maar wat zo mooi leek op de site is in werkelijkheid troep.

Ik wil het terug sturen...maar onduidelijk hoe dit kan, er staat op de site alleen vermeld dat het pakket terug gestuurd kan worden op kosten vd koper, maar naar welk adres is onbekend.
wie weet een adres?

Kan je geld terug krijgen via je bank, heb betaald met een creditcard vd ING.?
volgens de bank hebben ze een formulier...heeft iemand hier ervaring mee?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Terugsturen kleding bij Modetalente niet mogelijk

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wenn Sie die Ware zurückschicken möchten, können Sie bitte uns einfach mailen.
[email protected].

.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Terugsturen kleding bij Modetalente niet mogelijk

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Suite 31a Philpot House Rayleigh Essex SS6 7HH. London, United Kingdom, is een postbusadres. Als eigenaar Xingjian YANG
Het komt uit China. Bij Aliexpress vind je dezelfde spullen voor de normale prijs, € 5 - 10.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Terugsturen kleding bij Modetalente niet mogelijk

Ongelezen bericht door berndv »

murshid62 schreef:
04 dec 2019 20:52
Kan je geld terug krijgen via je bank, heb betaald met een creditcard vd ING.?
U kunt de betaling betwisten bij de creditcardmaatschappij, maar aangezien de webshop wel heeft voldaan aan hun deel van de overeenkomst kan dat ook nadelig voor u uitpakken.

Ik kan maar 1 tip geven. Zorg voor jezelf dat je vooraf duidelijk hebt met wie je zaken doet en bekijk wat reviews als je iets koopt bij een bedrijf waar je nog niet eerder zaken mee hebt gedaan. Als ik namelijk op trustpilot kijk en ik zie dat er ruim 600 reviews zijn, waarvan 88% ze als zeer slecht beoordeelt.

De algemene voorwaarden en de "uber uns" pagina wijzen ook beide naar een bedrijf met adres in Hong Kong. En als dan bij de retourvoorwaarden staat dat de verzendkosten voor retour voor kosten koper zijn, dan is hier op zich al wel aan te voelen dat het veel geld gaat kosten.

Gesloten