LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakket van MultiVitamine komt niet aan

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Tasneem
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2020 19:16

Pakket van MultiVitamine komt niet aan

Ongelezen bericht door Tasneem »

Geachte heer/mevrouw,
Ik heb tijdens de corona periode een pakket besteld bij MultiVitamine. Dit pakket is nooit aangekomen. Hier heb ik meerdere malen over gemaild. Het bedrijf kwam met een slap excuus over dat het pakketje volgens PostNl wel is geleverd. Ik heb rond gevraagd bij buren, en die gaven ook aan niks te hebben ontvangen. Via track & trace stond dat het pakketje in mijn brievenbus is gegooid, maar ik heb niks ontvangen. Ondanks mijn boze e-mails, bleef ik herinneringen krijgen via Afterpay. Wat mij vooral dwars zit is dat het bedrijf aan heeft gegeven de bestelling niet te kunnen intrekken en dat de enige oplossing een nalevering is of 9,95 te betalen van de verzendkosten. Dit terwijl ik niks heb ontvangen. Graag wil ik weten wat ik kan doen. Ik kom er namelijk zelf niet meer uit.
Mvg,
M.Taha
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jul 2020 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bijlagen verwijderd wegens aanwezigheid persoonlijke gegevens

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Pakket van MultiVitamine komt niet aan

Ongelezen bericht door caruso »

Bedrijf moet bewijzen dat het pakket is geleverd. Verder gewoon niets doen en ook gewoon die spullen niet meer bestellen. Etos of een andere drogist heeft hetzelfde en veel goedkoper.

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Pakket van MultiVitamine komt niet aan

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Afterpay neemt alleen de betaling over en bemoeit zich niet met het al dan niet geleverd zijn. U heeft voor de betaling een overeenkomst en die moet u bij Afterpay nakomen. Daarna moet u de leverancier aansprakelijk stellen voor het niet leveren.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Pakket van MultiVitamine komt niet aan

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

niet betalen inderdaad en aangeven dat u het bestelde niet heeft ontvangen, verzender is hiervoor verantwoordelijk....

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Pakket van MultiVitamine komt niet aan

Ongelezen bericht door hebra98 »

Tasneem schreef:
05 jul 2020 19:58
Via track & trace stond dat het pakketje in mijn brievenbus is gegooid, maar ik heb niks ontvangen.
----------
>>
Was het, volgens u, wel mogelijk dat deze verpakking in de brievenbus is gegooid?

Gesloten