LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VRIENDEN LOTERIJ

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
juliozunderglas
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2010 10:35

VRIENDEN LOTERIJ

Ongelezen bericht door juliozunderglas »

SINDS 23-12-2016 HEBBEN WIJ GETRACHT MEE TE SPELEN IN DE VRIENDEN LOTERIJ , OP 23/12 WERD ER 40,15 VAN ONZE REK AF GESCHREVEN.wij hebben dit gestorneerd ING bank, ondans mail en telefonische contacten ,bleef het mis gaan met de incasso door de loterij .wij hebben op een gegeven moment gezegd Nu is het mooi geweest.Nu worden we steeds lastig gevallen en gedreigd met incasso bureau boete 25 euro e.d. wij reageren daar niet op.Men stuurt ons sms met de vraag contact op te nemen.Ook daar reageren wij niet op

Ridder777

Re: VRIENDEN LOTERIJ

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik geloof er niks van.
Ik heb zelf bij Loterijen gewerkt en nog nooit meegemaakt dat ze betalingsherinneringen sturen.
Kortom ik geloof er niks van!!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: VRIENDEN LOTERIJ

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Ridder777 schreef:Ik geloof er niks van.
Ik heb zelf bij Loterijen gewerkt en nog nooit meegemaakt dat ze betalingsherinneringen sturen.
Kortom ik geloof er niks van!!
Als je niet betaald dan speel je niet mee, zo werkt het bij loterijen.

TS zegt dat ze deel willen nemen en dan schrijven ze af en dan gaat hij het storneren, als je daarna gewoon nergens meer op reageert dan moet je niet gaan zeuren als er een incasso bureau komt.

Gewoon bellen n.a.v. van het SMSje en vragen wat er is.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: VRIENDEN LOTERIJ

Ongelezen bericht door newmikey »

juliozunderglas schreef:SINDS 23-12-2016 HEBBEN WIJ GETRACHT MEE TE SPELEN IN DE VRIENDEN LOTERIJ , OP 23/12 WERD ER 40,15 VAN ONZE REK AF GESCHREVEN.wij hebben dit gestorneerd ING bank, ondans mail en telefonische contacten ,bleef het mis gaan met de incasso door de loterij .wij hebben op een gegeven moment gezegd Nu is het mooi geweest.Nu worden we steeds lastig gevallen en gedreigd met incasso bureau boete 25 euro e.d. wij reageren daar niet op.Men stuurt ons sms met de vraag contact op te nemen.Ook daar reageren wij niet op
En wat is nu uw vraag?

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: VRIENDEN LOTERIJ

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U wilt meespelen met een loterij, maar niet betalen? In welk sprookje leeft u?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: VRIENDEN LOTERIJ

Ongelezen bericht door Julie4444 »

juliozunderglas schreef:SINDS 23-12-2016 HEBBEN WIJ GETRACHT MEE TE SPELEN IN DE VRIENDEN LOTERIJ , OP 23/12 WERD ER 40,15 VAN ONZE REK AF GESCHREVEN.wij hebben dit gestorneerd ING bank, ondans mail en telefonische contacten ,bleef het mis gaan met de incasso door de loterij .wij hebben op een gegeven moment gezegd Nu is het mooi geweest.Nu worden we steeds lastig gevallen en gedreigd met incasso bureau boete 25 euro e.d. wij reageren daar niet op.Men stuurt ons sms met de vraag contact op te nemen.Ook daar reageren wij niet op
Als je wilde meespelen moest je ook betalen.... Als jij na de trekking hebt gestorneerd heb je wel gewoon meegespeeld en moet je ook betalen.

Betaal je niet en negeer je hun incassoprocedure, dan krijg je vanzelf een deurwaarder en een heel veel hogere rekening. Niet zo verstandig dus. :roll:

gebruiker3
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 mei 2016 23:26

Re: VRIENDEN LOTERIJ

Ongelezen bericht door gebruiker3 »

Soms vraag ik me af waarom mensen zich ergens voor aanmelden, maar niet betalen?!?

ZaBo
Berichten: 243
Lid geworden op: 10 mei 2017 19:59

Re: VRIENDEN LOTERIJ

Ongelezen bericht door ZaBo »

juliozunderglas schreef:SINDS 23-12-2016 HEBBEN WIJ GETRACHT MEE TE SPELEN IN DE VRIENDEN LOTERIJ , OP 23/12 WERD ER 40,15 VAN ONZE REK AF GESCHREVEN.wij hebben dit gestorneerd ING bank, ondans mail en telefonische contacten ,bleef het mis gaan met de incasso door de loterij .wij hebben op een gegeven moment gezegd Nu is het mooi geweest.Nu worden we steeds lastig gevallen en gedreigd met incasso bureau boete 25 euro e.d. wij reageren daar niet op.Men stuurt ons sms met de vraag contact op te nemen.Ook daar reageren wij niet op
A. u loopt enorm te krijsen :-(
B. U wilt mee spelen, sinds 23-12-2016, en op 23-12-2016 wordt conform ( de kennelijke afspraak) een bedrag afschreven, wat mij normaal lijkt.
C. nu ga ik een conclusie trekken, u wilde mee spelen met de vrienden loterij, maar wilde kennelijk niet betalen
D. In acht genomen, dat een bedrijf er pas later achter komt, dat er een afschrijving gestorneerd is, had u ( en uw vermeende vrienden) zeker gehoopt om wel een prijs te winnen, en als de herinneringen en aanmaningen komen u in onschuld te verhullen of zogenaamde met de "noorderzon" te vertrekken
E. Na een tijdje had u zeer waarschijnlijk hier lopen krijsen, dat de vrienden loterij een procedure tegen u heeft gestart.
D. Als u ergens niet voor wil betalen, laat het dan langs u heen gaan

Gesloten