Zijn er gedupeerden van Today's Tomorrow?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
stoffer.wiegman
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2020 21:03

Zijn er gedupeerden van Today's Tomorrow?

Ongelezen bericht door stoffer.wiegman »

Een groot deel van mijn ingelegde en gespaarde bedrag is na de overname van GFH Giro door Today's Tomorrow verloren gegaan. Ik heb een paar keer naar de curator, Dhr. Jan Padberg gemaild, maar nooit een reactie ontvangen. Het grootste deel van het illiquide deel is verloren gegaan. Ik heb nooit een bericht ontvangen wat er precies is gebeurd en of ik nog wat terug ga zien van MIJN geld. Zijn er meer gedupeerden?

rvjapio
Berichten: 997
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Zijn er gedupeerden van Today's Tomorrow?

Ongelezen bericht door rvjapio »

Zo te zien is de pot leeg:

TT was vanaf 2012 actief in de markt van Bankspaar- en lijfrenteproducten en had meer dan 150 mio onder beheer en zal na de overdracht al haar vergunningplichtige activiteiten op het gebied van fondsmanagement staken. Gezien het voornemen van TT om de focus 100% te willen leggen op vermogensbeheer, heeft TT besloten om ook afscheid te nemen van de For Tomorrow fondsen en zijn deze daarom onderdeel van de deal met W&O.


DE AFM heeft het curatorschap verlengd. zie https://www.afm.nl/nl-nl/nieuws/2020/me ... s-tomorrow .
En ook op Kassa kwam TT langs. Zie https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... s-tomorrow

Sandra 71
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2021 12:25

Re: Zijn er gedupeerden van Today's Tomorrow?

Ongelezen bericht door Sandra 71 »

Wij zijn ook helaas gedupeerde van GFH Giro, veel geld gespaard en door today tomorrow overgenomen en daarna veel geld weg toen we het wilde afkopen , 20%boete en 52% belasting moeten betalen. En nu komt de belastingdienst dat ze ook nog 50% willen hebben want today tomorrow had niet die 52% mogen inhouden maar wel gedaan

Sylvia 1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2023 22:53

Re: Zijn er gedupeerden van Today's Tomorrow?

Ongelezen bericht door Sylvia 1964 »

Ook wij zijn de dupe van GFH giro veel geld is verloren gegaan.
Zouden wel eens willen weten of er toch nog mensen zijn die door de curator zijn benaderd na e mail.
Wij nooit.
Jammer dat de gewone burger hier weer de dupe van zijn.
Op aandringen van verzekerings agent ooit deze afgesloten.

Plaats reactie