Ervaringen Sluis NLP Instituut - Rutney Sluis?

Andere onderwerpen over opleidingen en instellingen.
DaphneManeschijn

Ervaringen Sluis NLP Instituut - Rutney Sluis?

Ongelezen bericht door DaphneManeschijn » 19 nov 2019 23:47

Hi allemaal,

laat ik vooral even vooropstellen dat ik mijn mening en gevoel hierbij deel en het instituut verder geen schade wil berokkenen.

Rutney, je bent een fantastische salesman, mijn complimenten. Maar alle spam vooraf: lees mailtjes, meldingen op Facebook én zelfs berichtjes op je telefoon gaat wel heel erg ver. Ook was de locatie erg stoffig en schimmig.. kwam echt niet over. Allemaal nog meer reden om melding te maken van je instituut. Daarnaast kan ik ook geen verdere achtergrond informatie vinden op je LinkedIn of andere websites over je daadwerkelijke achtergrond en ervaring. Vreemd. En dit blijft zich maar opstapelen.

Op 19 november 2019, heb ik in Tilburg deelgenomen aan de masterclass NLP spreken en coaching. Tijdens deze masterclass werden grote namen als Jandino, Fajah Lourens, Tony Robbins en vele anderen benoemd. Ook werd er echt wel wat informatie gedeeld, veelal achterhaald als je het mij vraagt als marketeer. De maar liefst 3 uur durende sessie werkte nogal benauwend. Zo werden er veel gratis cursussen, 1-op-1 sessies en vele andere dingen weggeven. De indruk werd gewekt dat dit vaak om duizenden euro's ging of een paar honderd euro en dat je dit nu gratis of voor weinig kon krijgen. Als laatste werd er maar liefst een pakket van €25.000 euro weggegeven voor "maar" €2495,-. Dit is ook oprecht een hele goede deal, maarrrr dit kan gewoon niet. Dit pakket zou onder meer een middag 1-op-1 sessie zijn, een studie van 15 volle dagen etc. etc. Ik was natuurlijk na 3 uur wel enthousiast en dus werd ik uitgekozen om het pakket in ontvangst te nemen van €2495,-. Niet wetende dat in het kamertje waar ik naar achteren ging maar liefst 6 man op mij stond te wachten. Daarnaast kwam het contract ook erg 'wurg-achtig' over en stond nota bene de moeder van Rutney Sluis hier zelfs. Oké, dat kan... maar komt over alsof de financiële noodzaak wel erg hoog ligt. Nogmaals, dit is een mening en een heel slecht onderbuikgevoel. Dit gevoel deelden ook veel andere deelnemers na de masterclass en dus vind ik het belangrijk om dit op een forum te delen om eventueel in contact te komen met eventuele gedupeerden en/of gelijkgestemden. Ik heb dus dit contract -gelukkig- niet ondertekend en ben benieuwd of ik ooit nog zal worden gebeld...
Laatst gewijzigd door Radar op 20 nov 2019 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking

Komkommertijd

Re: Ervaringen Sluis NLP Instituut - Rutney Sluis?

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 20 nov 2019 12:07

90% korting, dat moet wel dubieus dump product zijn of voor €25.000,- onverkoopbaar!

Sales, dat is leuke naam voor onzin verkopen, dat leer je vooral in de praktijk en bepaalde winkels weten dat zelfs een aanbieding in bepaalde regio niet verkoopbaar is.
Hoe verkoop je baby kleertjes in wijk met vele 65+ of gehoorapparaten in jongeren wijk?

De klant bepaald en ik hoop dat er vrijwel niemand zo dom is voor dit soort mooie praatjes betaalde.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 20 nov 2019 12:21

Ben nieuwsgierig wat deze masterclass koste?

DaphneManeschijn

Ongelezen bericht door DaphneManeschijn » 26 nov 2019 07:27

De masterclass was gratis. Je kon op voorhand ook kiezen om te betalen en al voor extra's te kiezen.

Plaats reactie