Klachten onterechte uithuisplaatsing William Schrikker Groep

Andere onderwerpen over opleidingen en instellingen.
olaf79

Re: Klachten onterechte uithuisplaatsing William Schrikker Groep

Ongelezen bericht door olaf79 » 21 jan 2018 13:30

Hoe triest dit verhaal ook is, dit is geen onderwerp voor een consumentenforum.

Hivi Abdullah

Ongelezen bericht door Hivi Abdullah » 31 jan 2018 18:10

Beste Ed,
kan ik misschien met U in contact kunnen komen over dit onderwerp?

Hivi Abdullah

Ongelezen bericht door Hivi Abdullah » 31 jan 2018 18:12

Beste Sandy,

kan ik in contact komen met u over dit onderwerp?

Daveyon

Ongelezen bericht door Daveyon » 15 apr 2018 13:58

Ik ben een gescheiden man een heb voor 8 jaar in co-ouderschap goed verzorgd voor mijn dochter. Vanwege werkloosheid heb ik over de grens werk gevonden. Na mijn vetrek bijna drie jaar geleden alles ging mis. Mijn ex begon ruzien met mijn dochter dat op het laast was onze dochter uithuis geplaasts vanwege mishandeling. De William Schrikker Groep dan kreeg gezag over. Omdat de kans groot was onze dochter bij mij te komen wonen omdat ze wou het en ook dat ik een baan en woonplaats heeft en ook dat ik haar goed kan verzogen en onderhouden, de William Schrikker Groep maakte het moelijk voor mij door gebruik van informatie niet naar waarheid gebaseerd is en ook eenzijdig was. Ik heb toen hard gevochten net behulp van een advocaat om mijn dochter weer te zien. De William schrikker Groep kreeg een jaar en daarna de mogelijkheid verder te bekijken. Sindsdien de William schrikker Groep werkt niet zo goed mee. Als ik op bezoek kwam kreeg ik een beperkt bezoektijd en voor elke bezoek vragen ze mijn dochter alles en zoeken ze iets te zetten in de rapport op een later stadium voor de volgende zitting. Ik heb na anderhalf jaar gevraagd of mijn dochter in de vakantie bij mij op bezoek kan en ze wil dat niet. Nu willen de William Schrikker Groep voor de derde keer OTS verlengen en de inhoud van de rapport is bijna hetzelfde lijkt mijn kopieren en plakken werk met wat kleine veranderingen. Ik krijg hetzelfde schulden van vorige jaren. Bovendien krijgen we wissellende medewerkers binnen een korte periode. In anderhalf jaar hebben we te maken met vier verschillende voogd. Alle positief dingen die ik onderneem met mij dochter, activiteiten dat we samen doe, zakgeld dat ik maandelijks geef, kleren dat ik koop en de steun dat ik haar geeft op bezoek en ook telefonisch staat niet in de rapport. De William schrikker Groep “cherry picks” wat in hun belang naar de rechter te moet, NIET in het belang van het kind.

Onze dochter lijkt gegijzeld en het is pijnlijk dat te ervaren wat ze doen puur om het geld. Omdat kinderen mogen tot 18 jaar onder OTS bedrijven zoals de William schrikker Groep kon niet zomaar los laten ook als de situatie verbetered or weer normaal is. Iets is mis met deze bedrijf.

Anneke H.F

Ongelezen bericht door Anneke H.F » 23 mei 2018 21:15

Hallo mijn hart wil ik ook heel graag luchten en ik hoop dat dit onderwerp weer in de uitzending komt. Mijn dochter een perfecte moeder van 2 super lieve kinderen heeft zonder enige reden ook de kinderen in een pleeggezin zitten. Ze word door de voogd van wsg voor de rechtbank als een luie en een slechte moeder neer gezet. Ze had eerst een voogd die glashard tegen mijn dochter zegt van ik steek jou geen mes van achteren maar diep van voren en doe er alles tegen dat ze uit huis worden geplaatst. Ze zegt er gelijk bij dat voor ieder kind ze uit huis plaatsen ze een flinke bonus krijgen. Nu heeft ze een aderen voogd ook van wsg. Deze meneer laat ons samen komen bij mijn dochter thuis en we zouden gaan hebben over een zorgvraag als die er was. Nu verlangde hij er naar dat wij onze dochter aan de schandpaal zouden zetten. Zijn plan hing dus hoed en alles wat er op papier is gezet heeft de voogd er alles op verdraaid boor de rechtbank en staat mijn dochter hulpeloos voor de rechter want de wsg word weer geloof en nu is mijn dochter haar kinderen kwijt tot hun 18de onterecht. De pleegouders krijgen zeker er veel geld voor want nu hebben ze een eigen bedrijf op gestart rijden in een nieuwe auto en zijn nu hun huis aan het verbouwen dat betalen mijn 2 kleinkinderen. Ze verplichten de kinderen hun als papa en mama te noemen.
Dan heb ik een vraag, waar kunnen wij wsg aanklagen voor al die leugens en bedrog. Er is toch wel een instantie wat nutraal en boven de wsg staat voor klachten.
Ik hoop met heel veel anderen dat deze onderwerp weer te sprake komt bij jullie uitzending alsjeblieft. U bent onze laatste reding. HELP ALSJEBLIEFT IK SMEEK HET JULLIE..
Een heel verdrietige oma.

Sophia1984

Ongelezen bericht door Sophia1984 » 31 mei 2018 14:07

Ik weet er alles van ben 3 wk geleden mijn kids en gezag kwijt voorgoed....

wendiepiet

Ongelezen bericht door wendiepiet » 14 jun 2018 08:19

helemaal mee eens, ook hier grote problematiek wat uhp betreft

Monique Baks

Ongelezen bericht door Monique Baks » 26 mar 2020 01:10

Ja mijn neefje is net ook bij zijn moeder weg gehaald, door de w s g, en al die leugens die ze zeggen over me zus, (zijn moeder dan), is dom terwijl ze alleen klein beetje achter is met sommige dingen maar ze kan goed voor haar zoon zorgen, maar de wsg en cordaan zijn alleen maar leugenaars, zeggen dat me zus hem geen eten geeft, terwijl ze elke dag samen aan tafel eten en hij krijgt genoeg extra's hij krijgt genoeg ook aandacht, liefde, spullen, etc, en komen ze met 7 agenten binnen lopen en 2 van de wsg en pakken ze hem bij zijn hoofd vast en tillen ze hem zo raar op en slepen ze hem zo mee 😭. Zijn gewoon leugennaars.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 26 mar 2020 11:41

Drama, dit soort zaken.

Maar dat je zus een ander verhaal vertelt dan de WSG is natuurlijk niet gek... een dergelijke stap wordt niet zomaar gezet.

thecure

Ongelezen bericht door thecure » 26 mar 2020 18:28

Ik vraag me altijd af bij dit soort zaken hoe zulke instellingen deze moeders op de radar krijgen. Ze gaan toch niet willekeurig met dobbelsteen gooien en dat huis uitzoeken. Dan moet er toch wat aan de hand zijn dat zulke instellingen een seintje krijgen.

Neem de reactie van anneke h.f. aantal posts hierboven. Als het echt een superlieve moeder is, waarom pakken ze dan de kinderen af?

En de post van monique baks, welke leugens vertellen ze dan, en waar is ze achter mee?

sake1987

Ongelezen bericht door sake1987 » 27 mar 2020 06:37

In hun beleving zullen ze goed en lief voor de kinderen zijn. Maar is dit alleen op momenten of 24 uur gestructureerd? De instanties maken fouten, maar nu ook niet alleen maar. Een verhaal heeft 2 kanten, wij horen er maar 1. Naast mij zit een stel met 1 kind in een appartement. Meestal een “ keurig” gezin. Maar ongeveer 3 keer per week gilt moeder de hele buurt bij elkaar, gooit spullen van balkon en het zoontje van 4 staat huilend met zijn vader beneden. Ook vader kan raar agressief uit de hoek komen. Hebben zij een voogd nodig ? Volgens hun zelf niet.

Plaats reactie