LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Thomas Volwater
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2013 12:29

ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door Thomas Volwater »

In maart nieuw abonnement en telefoon verzekering afgeskoten bij ace en t-mobile.
Na twee maanden telefoon kapot terug gegaan naar winkel er zou een omruiling komen.
Nooit meer wat van gehoort dus terug naar klantenservice hier vertelde ze ons dat we aanspraak moesten maken op de verzekering. Dit gedaan € 45, 00 per telefoon aan eigen risico betalen
En wij weer een nieuwe telefoon. Nu vertoond deze het zelfde probleem dus weer met verzekering bellen.
Ze zouden gratus worden omgeruild. Na een week (lekkere 24 uur service ) nog geen afspraak dus weer gebeld. Nu eindelijk afspraak en om elf uur kwam de chauffeur met de mededeling dat wij wederom 45 per telefoon moesten betalen. Ik ga hier niet mee akkoord dus contact opgenomen met verzekering ze konden mij een nieuwe telefoon leveren zonder rembours echter dit kan drie weken duren. Nogmaals lekkere service t mobile doet hier niks aan terwijl zij dit product in de winkel verkopen. Wat een service allemaal.
Nu stappen ondernemen tegen beide partijen.

countrywoman1972
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2013 18:32

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door countrywoman1972 »

Ik heb in april een abonnement bij Vodafone afgesloten. ik had door dat ik gisteren ben gevallen met mijn telefoon in de hand (samsung Galaxy Note 2) . Scherm van de telefoon kapot. :(

Vanmiddag bij Vodafone geweest . Maar vanuit de winkel kunnen ze niks doen. Ik moet zelf de Vodafone verzekering ACE bellen voor een Claimnummer. Die gebeld vanmiddag ,eerst een half uur in de wacht. Maar blijkt dat Vodafone sinds april de gegevens van mijn huidige telefoon niet hebben door gegeven. Nu moet ik Maandag zelf het hoofdkantoor bellen zodat ze het kunnen veranderen. Dan moet ik de Vodafone verzekering ACE weer bellen. en dan kunnen ze me uiterlijk woensdag de claimnummer geven. En als ik die heb moet ik een ander nummer bellen (koerier van Vodafone) die haalt de telefoon op en brengt mij een tijdelijk vervangend toestel.
En achteraf vertellen ze me ook nog dat er een eigen risico aan vast zit .

Snappen jullie het nog ? :?:

Dus ik sluit nooit meer een abbonnemet af bij een Vodafone winkel. Ik ga invervolg wel weer naar the Phonehouse. Dan had ik als het schermpje op voorraad hebben vanmiddag al weer klaar gehad , en anders een vergelijk baar toestel mee gekregen.

claud1976
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2013 10:50

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door claud1976 »

Hier eveneens een slechte ervaring met Ace Toestel-verzekering.
Maand September heeft mijn man het verschuldigde bedrag van 10.95 overgemaakt omdat ik mijn bankrekeningen heb opgezegd.
November begeeft mijn Galaxy Note 2 ( 10 maanden oud) het....hij laad niet meer op en sinds een maand werkt ook de WIFI zeer slecht ( nu schijnt dit in verbinding te liggen).
Ik wil dus een claim indienen maar ik heb volgens ACE een achterstand....September is niet betaald.
Ik zoek het op en blijk wel degelijk betaald te hebben maar bij ACE is mijn betaling zoek geraakt.
Ik moet een print screen maken en dan komt alles in orde....De volgende dag bel ik weer....er blijkt nog een maand open te staan....dit klopt wel, maar ik maak hem onmiddellijk over, stuur wederom een print screen als betalings-bewijs mee en binnen 5 werkdagen moet het verwerkt zijn....NIET dus!
De betalingen zijn niet verwerkt en men beweert een achterstand....na een hoop gedoe zien ze inderdaad dat er betalingen zijn gedaan en bewijzen zijn gestuurd maar het duurt ongeveer 2 weken voor dat dit verwerkt is......!!!!!
Daarna kan ik nogmaals mijn claim indienen en dus weer 2 dagen wachten voor mijn toestel vervangen wordt.....of ik mag hem laten repareren wat WEER 2 weken duurt.
Toen ik mijn toestel bij T-Mobile mee verzekerde is mij toch echt verteld dat ik zonder problemen binnen 24 uur een NIEUW toestel zou ontvangen.
Wat een slechte service......Maar dit verdiend dan ook verdiende reclame.....lang leve Facebook en Twitter!

claud1976
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2013 10:50

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door claud1976 »

Thomas Volwater schreef:In maart nieuw abonnement en telefoon verzekering afgeskoten bij ace en t-mobile.
Na twee maanden telefoon kapot terug gegaan naar winkel er zou een omruiling komen.
Nooit meer wat van gehoort dus terug naar klantenservice hier vertelde ze ons dat we aanspraak moesten maken op de verzekering. Dit gedaan € 45, 00 per telefoon aan eigen risico betalen
En wij weer een nieuwe telefoon. Nu vertoond deze het zelfde probleem dus weer met verzekering bellen.
Ze zouden gratus worden omgeruild. Na een week (lekkere 24 uur service ) nog geen afspraak dus weer gebeld. Nu eindelijk afspraak en om elf uur kwam de chauffeur met de mededeling dat wij wederom 45 per telefoon moesten betalen. Ik ga hier niet mee akkoord dus contact opgenomen met verzekering ze konden mij een nieuwe telefoon leveren zonder rembours echter dit kan drie weken duren. Nogmaals lekkere service t mobile doet hier niks aan terwijl zij dit product in de winkel verkopen. Wat een service allemaal.
Nu stappen ondernemen tegen beide partijen.

Miep007
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2015 21:18

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door Miep007 »

Nou kom ik met een verhaal over ACE verzekering via T-Mobile.Heel kort gevat hoor. INmiddels ben ik al een jaar bezig met deze verzekering en zelfs nu door t-mobile geadviseerd door te gaan naar het KIFID> En waarom. Mijn toestel viel steeds uit de samsung s3mini. Opgestuurd via t-mobile en hun constateerde vocht. Dit bericht is doorgestuurd naar ACE. Wat krijg ik te horen afgewezen omdat ik niet kon aantonen waardoor dit gebeurd is. Ik gebeld. Gesprek opgenomen en ik zei dan had ik moeten liegen en moeten zeggen dat hij in het water was gevallen dan had ik hem wel vergoed gekregen. En ja zei die mevr. ik had moeten liegen. Ik dacht dat mij de broek uit viel. Maar nu tot KIFID geleid en ben nog steeds niet verder. ACE beweerd een foto te hebben gekregen van t=mobile van het binnenwerk )plaat dus . T=mobile zegt wij hebben nooit een foto gemaakt en dus ook niet doorgestuurd naar ACE. BEvestiging via gesprek ook opgenomen met ook de mededeling dat ik het gesprek opnam. Zo en nu verder. nog steeds niet verder. wel 372 euro weg plus de maanden van de verzekering. Ik laat het er niet bij. Ik ga door. Nu naar RADAR en een advocaat. Heb bewijzen genoet. Hoop dat RADAR dit leest en mij benaderd. Zou dit graag in de uitzending willen gaan vertellen na komotie al van een jaar.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door berndv »

Miep007 schreef:Nou kom ik met een verhaal over ACE verzekering via T-Mobile.Heel kort gevat hoor. INmiddels ben ik al een jaar bezig met deze verzekering en zelfs nu door t-mobile geadviseerd door te gaan naar het KIFID> En waarom. Mijn toestel viel steeds uit de samsung s3mini. Opgestuurd via t-mobile en hun constateerde vocht. Dit bericht is doorgestuurd naar ACE. Wat krijg ik te horen afgewezen omdat ik niet kon aantonen waardoor dit gebeurd is. Ik gebeld. Gesprek opgenomen en ik zei dan had ik moeten liegen en moeten zeggen dat hij in het water was gevallen dan had ik hem wel vergoed gekregen. En ja zei die mevr. ik had moeten liegen. Ik dacht dat mij de broek uit viel. Maar nu tot KIFID geleid en ben nog steeds niet verder. ACE beweerd een foto te hebben gekregen van t=mobile van het binnenwerk )plaat dus . T=mobile zegt wij hebben nooit een foto gemaakt en dus ook niet doorgestuurd naar ACE. BEvestiging via gesprek ook opgenomen met ook de mededeling dat ik het gesprek opnam. Zo en nu verder. nog steeds niet verder. wel 372 euro weg plus de maanden van de verzekering. Ik laat het er niet bij. Ik ga door. Nu naar RADAR en een advocaat. Heb bewijzen genoet. Hoop dat RADAR dit leest en mij benaderd. Zou dit graag in de uitzending willen gaan vertellen na komotie al van een jaar.
Wat was het oordeel van het kifid dan?

patjeblom
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2016 19:20

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door patjeblom »

mijn mini I pad heel het beeld scherm kapot en hoe het nou is gekomen weet ik niet. ik werk in de bouw en gebruik de IPad geheel de dag door voor de mails en aan vragen. wat ik zelf denk is dat ie ergens tussen heeft gezeten in me broek of auto er zit een goede hoes om heen en heb dus niet direct gezien dat er iets mee was gebeurt!!
ik meld de schade bij de verzekering waar ik al tijden voor betaal en vertel eerlijk hoe en wat.
maar omdat ik dus niet kon vertellen dat ik de IPad had laten vallen of wat dan ook word de melding afgekeurd.
dus ik vroeg aan de vrouw of het dan handig was dat mensen maar liegen waarom ik kreeg te horen ik maak daar direct een melding van dat u dat dan van plan bent !!!!
ik ben met stomheid geslagen sorry wat een slecht bedrijf en jammer genoeg heb ik al vaker wat met ze mee gemaakt!! ik heb een paar jaar geleden helaas al eerder iets met me telefoon dan en toen bleven ze maar aanhouden dat ik me verzekering via een mail had opgezegd ik bleef maar aan die vrouw vragen nou knap via welke mail adres heb ik dat verstuurt dan daar kon ze me geen antwoord op geven. ik ben weken bezig geweest dit boven water te krijgen. en ja hoor het bleek een fout te zijn maar sorry ho maar. ik ben dit bedrijf zo zat na dit helemaal ik vind het ook slecht dat T-MOBILE dit ook maar aan mensen blijft verkopen.

Marcillaud
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2016 19:41

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door Marcillaud »

Helaas is toch het ondenkbare gebeurt, Scherm kapot. Duizend stukjes. Direct T-Mobile gebeld, doorverwezen naar ACE en Dynasure. Nadat het bandje is omgezet in een vriendelijke meneer wordt ik snel geholpen. Zo ver zo goed. Het blijft vervelend, ik krijg te horen dat ik min 3 dagen zonder telefoon zal zitten en 65,- moet betalen. Gek genoeg betaal je al ruim €334,- (24 maanden a 13,95). Helaas wordt alles heel pijnlijk wanneer Dynasure aan Dynalogic een fout adres doorgeeft. Ik woon in Rotterdam, zij staan in Den Haag! Pijnlijker nog dat het mij 50 min. kost a 45 cent pm (€22,50) om hun dit te kunnen melden! en dan de klap, omdat zij de fout hebben gemaakt, komen ze deze een dag later pas oplossen en dus worden de 3 dagen zonder telefoon 4 dagen. tussenstand: €334,- verzekering + €65,- eigen risico (niemand verteld) €22,50 aan belkosten om service te krijgen. Totaal €421,50. reparatie had 130,- gekost om de hoek. Omgerekend had ik het toestel ruim 3 keer kunnen laten repareren. Hoe kom ik hier van af? en hoe komen zij hiermee weg?

raymon 111
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2016 14:35

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door raymon 111 »

ik zit nu al dik 2 maanden te wachten op mij telefoon heb meerdere keren gebeld met ACE EN T-Mobile
maar krijg elke keer te horen u moed geduld hebben . maar we kunnen u wet een samsung s6 32 gb aan bieden terwijl ik een 64 gb heb dus umm nee dat gaan we niet doen oke een htc dan um nee ook niet ik heb een samsung s6 64 gb en die wil ik ook weer terug .
zelf maar een 2de hans telefoon gekocht om toch te kunnen bellen word ik naa veel bellen vandaag eens terug gebeld met we hebben goed nieuws we mogen u een sony aanbieden weet niet wat daar goed aan is maar wil een samsung terug .
dus ik de vraag terug leggen van als u een bmw rijd en u rijd hem kapot en de verzekering zegt u krijgt een fiat terug gaat u daar mee in zegt die neeeeee.dus ik zeg dat is het zelfden toen was die stil zegt die je moet gewoon geduld hebben dus ik maar hoelang nog geen antwoord en hing zoo de telefoon op dus dacht bedankt . puntje bij paaltje nog aan het wachten en geen oplossing ook al ben je al 12 jaar klant bij t_mobile en al 6 jaar bij ACE ZIJN GEWOON BOEVEN wel mindere dingen aan bieden maar betere ho maar wand dat noemen ze een verbetering en dat mag niet he ook al ben je al jaren klant

Blacky94
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2016 23:43

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door Blacky94 »

Hier hetzelfde als ramon alleen dan met een S6 edge 64GB.

In het verleden al meerdere keren problemen gehad met ACE/Dynasure.
In mei 2015 de s6 edge met abonnement aangeschaft via t-mobile, in januari barst in het scherm. Krijg ik een S6 terug, ipv een S6 edge. Kon ik vervolgens nog een keer een halve tot een hele week wachten tot hij omgeruild kon worden.
Vervolgens bleek op de nieuwe telefoon de microfoon niet te werken waardoor mensen aan de andere kant van de lijn mij amper konden verstaan. 5-10 werkdagen zou dit duren, uiteindelijk na 2 weken maar eens gebeld en heeft het een kleine 3 weken geduurt voordat ik een nieuwe had. Maargoed, alles bij elkaar waren we al 1,5e maand verder dus ik was allang blij dat ik weer een werkende telefoon had.

Begin september van de een op de andere nacht een verkleuring bovenin het scherm. Volgens de vrouw in de t-mobile winkel waarschijnlijk bij reparatie een miniscuul luchtbelletje onder het scherm komen te zitten en begon dit nu los te laten. Na telefonisch en mailcontact heb ik van Dynasure de bevestiging gekregen dat het om garantie ging en zou ik hem weer 5-10 werkdagen kwijt zijn. Na een kleine 3 weken maar eens gebeld want ik had, uiteraard, nog niks gehoord. Kreeg ik vlak daarna een mailtje dat mijn claim was toegewezen maar dat Samsung leverproblemen had. Kort daarna nog een standaardmailtje over de leverproblemen. Maar in het telefoongesprek vlak daarvoor was door de meneer aan de telefoon al gezegd dat ze op dat moment geen telefoons hadden liggen maar dat hij die die week weer verwachte binnen te krijgen.
Maar inmiddels zijn we ruim 2 weken en nog 2 standaard mailtjes verder (en een paar bezoekjes aan de t-mobile winkel) maar nog geen telefoon.
Ja, ik kon een LG of HTC (of Sony Experia?) krijgen. Of een S6 edge 32GB (die overigens net zo goed niet op voorraad was). Ik heb toch zeker niet voor niks voor de Samsung gekozen, en al helemaal niet zonder reden voor een 64GB ipv 32, die daarnaast ook nog eens een paar honderd euro duurder was.
Inmiddels loop ik dus al ruim 5 weken zonder fatsoenlijke telefoon. Ik heb gelukkig nog een oude S3 liggen maar veel meer dan Whatsappen kan ik met dat ding ook niet. Had mijn S6 vorige week eigenlijk voor een schoolopdracht nodig (wie verwacht er dan ook een maand later zijn telefoon nog niet terug te hebben) en heb ik al een paar keer gehad op onhandige momenten niet bereikbaar te zijn omdat de batterij na een halve dag leeg is.
Op deze manier wordt je eigenlijk haast gedwongen met minder genoegen te moeten nemen, of extra kosten te moeten maken voor een nieuwe(re) reservetelefoon om nog een beetje fatsoenlijk bereikbaar te zijn. Om nog maar niet te spreken over de kosten van de verzekering en abonnement (waarvan 20€ afkoop voor de telefoon elke maand) die gewoon doorlopen, zonder dat ik die telefoon in bezit heb.

Berichten op facebook hebben ook amper tot geen effect. Moedeloos word je er van...

KareldJ32123
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 okt 2015 18:42

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door KareldJ32123 »

Heb de verzekering toevallig vorige week opgezegd, voorheen had ik proassist (ook T-Mobile) en nu enkele jaren ace gehad maar nooit gebruik van de verzekering gemaakt omdat de telefoons niet kapot zijn geweest. Moet wel zeggen dat ik de telefoon niet vaak gebruik hoor.

cindybianca
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2016 11:56

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door cindybianca »

De verzekering, ACE Dynasure, samenwerkend met T-mobile, beloofd binnen 24 uur na goedkeuring van je claim dezelfde vervangende telefoon te leveren.


Het is een dikke maand verder na goedkeuring van mijn claim. Status: mijn telefoon is niet op voorraad. En wat bedoeld wordt met voorraad: een kapotte telefoon die bij Dynasure (ACE) is ingeleverd, en vervolgens door "hun eigen leveranciers" is gemaakt.


De kans dat iemand zomaar zijn kapotte maar goed te repareren telefoon inlevert, en dan ook nog precies de telefoon heeft die ik heb, is klein. Want: de slimme consument verkoopt hem via Marktplaats of laat hem maken en houdt hem zelf. Dynasure(ACE) meldt dat ik "waarschijnlijk' niet lang hoef te wachten. Er zijn slechts twee wachtenden voor mij. Op de vraag hoe lang die twee wachtenden voor mij al wachten, heeft Dynasure(ACE) helaas geen antwoord.


Dynasure(ACE) noemt het pech, uitgerekend deze telefoon is moeilijk leverbaar. Normaal gesproken krijgen mensen de telefoon wel binnen 24 uur. Maar dit is niet waar. Internet staat vol met klachten. Bovendien is duidelijk te merken dat Dynasure(ACE) dit een heel gewone gang van zaken vindt. Het wordt niet eens gecommuniceerd. Ik moet er zelf achteraan bellen, omdat ik me maar blijf afvragen waarom ik niets van Dynasure(ACE) hoor. Mijn klok heeft al heel wat meer uurtjes dan 24 gemaakt. Dynasure(ACE) biedt geen excuses aan, en herhalen steeds maar weer dat mijn telefoon niet op voorraad is en dat ze niet weten wanneer die telefoon zal komen. Ze kunnen geen contact opnemen met de leverancier/ze weten niet of de leverancier het zelf wel weet. Ze kijken iedere dag naar de telefoons die binnenkomen. Wie weet zitten er ineens drie telefoon bij (want aan 1 of 2, heb ik nog steeds niets)


Dynasure (ACE) biedt mij wel een model aan dat wel leverbaar is. Ze noemen het een vergelijkbaar model. De camera is een stuk minder goed, maar verder is het toestel gelijk. Ik noem dat: niet gelijk, maar een stuk slechter. Ik vraag om een telefoon, welke dan ook, met dezelfde goede camerafuncties. Deze kan Dynasure(ACE) niet leveren, want dat zou een " betere" telefoon zijn dan die ik heb. Vreemd.


Ik vraag Dynasure(ACE) om mij dan in ieder geval een leentoestel te leveren, totdat mijn eigen telefoon op voorraad is. Dit is niet mogelijk, wordt mij verteld.


Ik betaal 13,95 per maand voor deze verzekering. Van dat geld, had ik zelf een tweedehands telefoon kunnen kopen op marktplaats. Of zelfs een nieuwe. Gewoon op voorraad.
Ik raad iedereen die helaas al verzekerd is via deze verzekeringsmaatschappij en de dupe is geworden van het gekweekte vertrouwen door T-Mobile, om de verzekering per direct stop te zetten. En om iedereen die klachten heeft, de klachten te plaatsen bij Radar, Kassa en Consumentenbond. Hoe meer klachten bij deze belangrijke consumenten-belangenbehartigers, hoe groter de kans dat deze verkapte criminaliteit stopt.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door berndv »

cindybianca schreef:iedereen die klachten heeft, de klachten te plaatsen bij Radar, Kassa en Consumentenbond. Hoe meer klachten bij deze belangrijke consumenten-belangenbehartigers, hoe groter de kans dat deze verkapte criminaliteit stopt.
Als je de meeste kans wilt hebben dat ze luisteren, dien je toch een klacht in bij het Kifid? Die kunnen een bedrijf aanspreken op hun werkwijze, de wegen die jij benoemt zijn leuk en zijn effectief om mensen te waarschuwen, maar ze kunnen weinig tot niets doen aan de werkwijze van een bedrijf. En de vele topics hier aangemaakt over hetzelfde bedrijf toont wel aan hoe effectief die waarschuwingen zijn :wink: .

chriswinter
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2017 15:47

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door chriswinter »

graag even het volgende .
onlangs een nieuw abonnement afgesloten voor de gsm bij t-mobile in de winkel in zwolle , moet zeggen top geholpen , niks mis mee .
op advies van de medewerkster een verzekering afgesloten voor schade en diefstal van de lg 5 se telefoon .
nu begint het :
heb ik schade ( barst in het glas ) , meld het bij chub verzekeringen ( telefoon verzekering van t-mobile ) .
ok , afspraak gemaakt om deze op te komen halen ( 28-11 -17 wat netjes verliep , maar nu komt het :
bij ophalen van het toestel was er geen vervangend toestel om om te ruilen .
Ik zeg , ik heb een zaak en heb de telefoon hier bij nodig , dus dit kan niet .
jawel , we hebben geen telefoon bij ons om te ruilen , dus red je maar .
gelukkig heb ik nog een oude telefoon liggen en kan deze gebruiken zolang het duurt . ( MAAR IK VIND DIT NIET NORMAAL )
2 dagen later een brief van chub verzekeringen dat ze het lg 5 se toestel niet op voorraad hebben liggen en ze zitten te wachten op een andere .
ik bel naar die helpdesk en vraag om een vervangend toestel waar ik recht op heb .
( deze hebben we niet en we zitten te wachten op toestemming van chub )
ik zeg , jullie hebben toestemming en moeten het vervangende toestel leveren , ik kan niet zonder
nee dat kunnen we niet , we hebben nog geen toestemming .
Inmiddels via t- mobile een klacht ingediend en is bekend bij chub verzekeringen .
maar tot op heden geen bericht omtrent de vervangende telefoon .
kortom :
sluit geen verzekering af bij chub verzekeringen , je hebt alleen maar gezeik en duurt lang voordat je een vervangend toestel hebt

MrMancunian
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 nov 2017 08:28

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door MrMancunian »

chriswinter schreef:graag even het volgende .
onlangs een nieuw abonnement afgesloten voor de gsm bij t-mobile in de winkel in zwolle , moet zeggen top geholpen , niks mis mee .
op advies van de medewerkster een verzekering afgesloten voor schade en diefstal van de lg 5 se telefoon .
nu begint het :
heb ik schade ( barst in het glas ) , meld het bij chub verzekeringen ( telefoon verzekering van t-mobile ) .
ok , afspraak gemaakt om deze op te komen halen ( 28-11 -17 wat netjes verliep , maar nu komt het :
bij ophalen van het toestel was er geen vervangend toestel om om te ruilen .
Ik zeg , ik heb een zaak en heb de telefoon hier bij nodig , dus dit kan niet .
jawel , we hebben geen telefoon bij ons om te ruilen , dus red je maar .
gelukkig heb ik nog een oude telefoon liggen en kan deze gebruiken zolang het duurt . ( MAAR IK VIND DIT NIET NORMAAL )
2 dagen later een brief van chub verzekeringen dat ze het lg 5 se toestel niet op voorraad hebben liggen en ze zitten te wachten op een andere .
ik bel naar die helpdesk en vraag om een vervangend toestel waar ik recht op heb .
( deze hebben we niet en we zitten te wachten op toestemming van chub )
ik zeg , jullie hebben toestemming en moeten het vervangende toestel leveren , ik kan niet zonder
nee dat kunnen we niet , we hebben nog geen toestemming .
Inmiddels via t- mobile een klacht ingediend en is bekend bij chub verzekeringen .
maar tot op heden geen bericht omtrent de vervangende telefoon .
kortom :
sluit geen verzekering af bij chub verzekeringen , je hebt alleen maar gezeik en duurt lang voordat je een vervangend toestel hebt
Graag even het volgende: maak een nieuw topic aan, deze is van augustus 2013...

SimonKKK
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2017 20:20

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door SimonKKK »

Vreselijke verzekeraar!

Niet aan te raden bij familie, vrienden en kennissen.
Als je betaald en geen claims in dient ben je van harte welkom.
Tot puntje bij paaltje komt en dan doen ze enorm moeilijk..

walgelijk!

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door Moneyman »

SimonKKK schreef:Vreselijke verzekeraar!

Niet aan te raden bij familie, vrienden en kennissen.
Als je betaald en geen claims in dient ben je van harte welkom.
Tot puntje bij paaltje komt en dan doen ze enorm moeilijk..

walgelijk!
Kan je het misschien ook nog een béétje concretiseren? nu is het niets meer dan je gal spuwen.

robke121
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2019 12:23

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door robke121 »

CHUBB alles behalve fijne verzekering

Ik ben 3 jaar verzekerd geweest bij Chubb. Twee keer gebruik van gemaakt. Eerste keer was de reparatie prima en had ik er niks over te klagen.


Echter was de tweede keer niet goed. Mijn iphone kwam terug van reparatie en het glas aan de bovenkant van de voorzijde van het toestel zat een klein beetje los. Ik denk dat er 2mm ruimte tussen zat, je kon het glas heel minimaal indrukken, waardoor het merkbaar was dat het niet goed gemonteerd was. Dit is normaal namelijk niet de bedoeling bij een telefoon lijkt me en ik heb daarom terecht contact opgenomen met Chubb met de mededeling dat ik niet blij was met de reparatie.


Ik kreeg als antwoord dat ik mijn telefoon 3 tot 5 werkdagen kwijt zou zijn, voor enkel het vastzetten van het scherm. Een karwei dat iwaarschijnlijk in 5 minuten gedaan is. Daarom heb ik contact opgenomen met de klachtenservice van Chubb. Ik kan namelijk niet 5 dagen onbereikbaar zijn ivm werk. Tijdens dit contact werd me verteld dat een leentoestel onder geen voorwaarde mogelijk is. Ik vond dit erg vreemd. Ik betaal iedere maand netjes mijn premie van €13,95 en heb ook €65,- eigen risico voor het toestel betaald. Ik verwacht dan ook dat ik een goed gerepareerd toestel terug krijg.


Het vreemde aan deze situatie is dat het bij het opsturen van het toestel voor reparatie (€65 eigen risico) alles binnen één werkdag gerepareerd was. Dit terwijl het toestel erg veel schade had, ik was er immers mee van de trap gevallen. Zowel de voor- als achterzijde waren beschadigd en ook de ingang voor het inpluggen van mijn oortjes was kapot.


Vervolgens maakt Chubb een fout bij het repareren en moet ik daar de consequenties voor nemen door 3 tot 5 werkdagen zonder telefoon te zitten, terwijl het een fout is die in 5 minuten rechtgezet kan worden. Uiterst klantonvriendelijk als je het mij vraagt. De verzekeringsmaatschappij neemt alles behalve zijn verantwoordelijkheid in deze situatie. De klachtenservice bracht het ook echt zo van 'Tja dat is dan uw probleem dat u geen telefoon hebt'. Ik heb dit contact dan ook als uiterst onprettig ervaren.


Ik besloot daarom de klachtenservice te mailen en mijn situatie uit te leggen. Na mijn mail aan de klachtenservice kreeg ik een reactie dat ik een foto/filmpje moest maken van het toestel om te laten zien wat er niet goed aan gerepareerd was. Ik heb hierop gereageerd met de vraag hoe ik dit moest doen, aangezien de glasplaat aan bovenkant van de voorzijde van de telefoon lichtelijk los zat. Het was gewoon niet goed vast gezet, dat was alles. Dit is met het oog niet waarneembaar op een foto/video, dit gaf ik ook aan in de mail naar Chubb.


Het antwoord op mijn vraag hoe ik het moest doen was: ´Zonder foto of video gaan we uw aanvraag niet in behandeling nemen´. Verder geen enkele instructie over wat Chubb verwachtte van me. O GEWELDIG CHUBB, ECHT BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN. Door deze manier van service ging ik erg twijfelen over de kwaliteit van deze verzekering, waardoor ik eerst maar eens op zoek ben gegaan naar reviews van andere mensen over dit bedrijf. Ik heb in verschillende reviews gelezen dat mensen hetzelfde probleem hadden als ik, maar dat ze nog veel langer moesten wachten dan 5 werkdagen op hun toestel. Daarom besloot ik om mijn telefoon niet op te sturen naar Chubb. Ik had er nog 0 vertrouwen in dat zij me redelijk zouden helpen.


Ik ben vervolgens naar de een reparatiewinkel gegaan voor smartphones. Zij hebben kosteloos mijn scherm vast gezet zonder gezeur. Vervolgens heb ik meteen mijn verzekering opgezegd. Ik heb erg veel informatie moeten aanleveren voor een fout die Chubb gemaakt heeft en heb er NIKS voor teruggekregen.


Ook bij het aangeven van de reden van de afwijzing, kon ik niks negatiefs neerzetten. Dit geeft naar mijn idee een goed beeld van hoe Chubb bezig is met verbetering van kwaliteit, namelijk niet. Ik zeg toch niet zomaar mijn verzekering op?


Mijn advies aan anderen. Sluit geen verzekering af bij Chubb. Wanneer de reparatie in één keer goed verloopt is het een prima verzekering, echter heb ik gemerkt dat ze alles behalve behulpzaam zijn wanneer zij een fout maken. Ik hoop dat mensen dit soort situaties kunnen voorkomen door ergens anders een verzekering af te sluiten, want Chubb (premie €13,95 per maand voor meest uitgebreide verzekering + €65,- eigen risico) is dit bedrag zeker niet waard.

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik zou sowieso geen verzekering voor een telefoon afsluiten.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: ace verzekering en t-mobile zeer slecht

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik zou ook nooit een telefoon verzekeren. Alleen dingen verzekeren die je zelf niet kunt opbrengen. Huis, dure auto etc.

Gesloten