LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Apple en T-Mobile; een waardeloze combinatie.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ANteH
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2009 17:04

Apple en T-Mobile; een waardeloze combinatie.

Ongelezen bericht door ANteH »

In Nederland is het niet mogelijk om een iPhone te kopen zonder T-Mobile abonnement. T-Mobile heeft bij mij thuis geen bereik. Ik heb een iMac, TimeMachine, Apple TV, 2 iPod Nano's en een iPod 160Gb dus je zou denken dat ik een redelijk goede klant van Apple ben. Ik heb toen de iPhone werd geintroduceerd gelijk contact opgenomen met Apple met de vraag of deze telefoon niet via KPN of Vodafone te verkrijgen is want die hebben een keurige dekking. Ik woon overigens 17 km van Amsterdam in een "dorp" met zo'n 70.000 inwoners. Afijn, ik heb nu in het buitenland voor 600 euro een iPhone gekocht omdat je met de iPhone al je Apple apparatuur in huis kunt aansturen. Thuisgekomen koppelde ik aan iTunes en toen vond Apple het nodig om Firmware 3.1 te installeren en bleek dat mijn telefoon onbruikbaar werd want de telefoon bleek gekraakt. Ik heb toen een klachtenbrief naar Apple gestuurd en vanmorgen kreeg ik de reactie om met Engeland te bellen. Daar heb ik net een half uur mee aan de lijn gezeten. Het blijkt dat mijn telefoon gekoppeld is aan een AT&T netwerk. Raar want hij is toch echt los aan mij verkocht of verkoopt AT&T de telefoons zonder abonnement door......... Apple wil helemaal niets voor mij doen ondanks dat ik inmiddels voor meer dan 3.000 euro aan apparaten van ze heb afgenomen en van plan WAS om dit jaar nog een iMac 20" voor mijn vrouw erbij te kopen en een Macbook Pro. Ik ben behoorlijk neidig. Je gaat bij Microsoft weg vanwege Vista dat niet werkt, koopt vervolgens voor duizenden euros aan spullen bij Apple en ze doen helemaal niets voor je. Je verwacht toch niet dat een organisatie als Apple met haar dure producten in zee gaat met een inferieur netwerk van T-Mobile?! Ze hebben liever dat je de telefoon via het Dev Team kraakt om er Cydia op te installeren en er vervolgens illegale software op te zetten (tja, inmiddels ben ik een expert na 30 uur struinen op internet) dan dat je de telefoon officieel registreert om via de iTunes Store software te kopen en ze zien liever dat je weer terugkeert naar Microsoft. Ik denk dat ik me toch maar eens ga verdiepen in Windows7 en mobieltjes die dezelfde functionaliteiten als de iPhone hebben. Mijn dwaling is van korte duur geweest. Trap er niet in.

ejwedje
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 sep 2004 17:49

Re: Apple en T-Mobile; een waardeloze combinatie.

Ongelezen bericht door ejwedje »

Klopt, Ik heb ook alles van Apple inclusief een waardeloze Iphone. ik woon in het zuiden van het land en het ding heeft geen ontvangst. De telefoon is inmiddels 1 jaar oud en heb om de unlock code gevraagd bij T mobile. Na een jaar is deze gratis. Je krijgt uiteraard geen reactie. Ik wil de telefoon unlocken en dan te koop aanbieden. Hoop dat de volgende gebruiker meer ontvangst heeft.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Apple en T-Mobile; een waardeloze combinatie.

Ongelezen bericht door queenfan »

ga naar iphoneclub.nl en hier kan je via het forum de iphone unlocken.

Overigings is het een tip als je en iPhone wilt kopen maar zonder T-Mobile gan dan naar Belgie hier kan je ze officieel simlockvrij kopen.

antoinetteb41
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 mar 2008 20:19

Re: Apple en T-Mobile; een waardeloze combinatie.

Ongelezen bericht door antoinetteb41 »

Met quickpwn en wat software kom je een heel end dan kan je elke sim erin doen,ook de 3g versie kan je hier mee bewerken.

Gesloten