LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Apple versus Android: waarom zou ik overstappen?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Daikan
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 nov 2019 23:53

Re: Apple versus Android: waarom zou ik overstappen?

Ongelezen bericht door Daikan »

Lady1234 schreef:
11 nov 2019 11:31
Wat mij altijd zo verbaast is dat er door mensen afgegeven wordt op Apple, terwijl niemand ze verplicht er een te kopen of te gebruiken, behalve als ze er wellicht een van hun baas krijgen. besturingssysteem, waarom zou ik?
Grappig, dat denk ik altijd als elitaire Apple-bezitters afgeven op alles wat niet even goed maar extra duur is.

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Apple versus Android: waarom zou ik overstappen?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Daikan schreef:
14 nov 2019 13:53
Lady1234 schreef:
11 nov 2019 11:31
Wat mij altijd zo verbaast is dat er door mensen afgegeven wordt op Apple, terwijl niemand ze verplicht er een te kopen of te gebruiken, behalve als ze er wellicht een van hun baas krijgen. besturingssysteem, waarom zou ik?
Grappig, dat denk ik altijd als elitaire Apple-bezitters afgeven op alles wat niet even goed maar extra duur is.
Waarom quoot u de rest van mijn reactie niet? Daarin geef ik juist aan dat ik NIET afgeef op bezitters van andere systemen.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Apple versus Android: waarom zou ik overstappen?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Helaas kan ik niet quoten maar Arizonakid ziet de wereldverdeling volgens mij niet juist. De wereld is verdeelt in normale mensen en mensen die slachtoffer zijn van Appelmanie (Malus Mafkezus) een onschuldige maar zeer dure ziekte 😆😉

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Apple versus Android: waarom zou ik overstappen?

Ongelezen bericht door witte angora »

Het schijnt dat Appeltjes gezond zijn. Hoe zeggen de Britten dat? An Apple a day keeps the doctor away?

Gesloten