LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Canal Digitaal incasseert 1 jaar voorruit.....

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Rolandroland

Canal Digitaal incasseert 1 jaar voorruit.....

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Canal digitaal incasseert zo maar 155,40 van mijn bankrekening. Ik heb dit even door 12 gedeeld, blijkt het uit te komen op 12,95 per maand. Is het nu zo dat je 1 jaar voorruit betaald?! Maar ik heb het abonnement opgezegd per 30 november. Het abonnement is voor 1 oktober 2007 tot 30 september 2009.....

Ik ben verder NIET geïnformeerd bij deze gang van zaken dat je 1 jaar voorruit moet betalen en ten 2e heb ik het opgezegd (!).

034.01.56.740 CANAL DIGITAAL B.V.
FACTUUR OKTOBER 2007 *************
MILIE-PAKKET ZIE WWW.CANALDIGITAAL.NL/FACTUUR
-155,40 EUR

Ik wil liever niet bellen met Canal Digitaal dus zal wel even een fax sturen. Zijn er meer mensen die van niets weten?!

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Canal Digitaal incasseert 1 jaar voorruit.....

Ongelezen bericht door ronald g »

De betaalwijze is wat vaag maar u bent te laat met opzeggen. Lees de algemene voorwaarden er maar op na. Gelukkig dat ze bij canal digitaal een inlog procedure hebben anders hadden al uw gegevens openbaar geweest.

Ronald.

Rolandroland

Re: Canal Digitaal incasseert 1 jaar voorruit.....

Ongelezen bericht door Rolandroland »

nee ik heb van hun een bevestiging gekregen dat het per 30 november gestopt zou worden(!).

Rolandroland

Re: Canal Digitaal incasseert 1 jaar voorruit.....

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Ik kreeg een telefoontje n.a.v. mijn fax. Ze zouden het bedrag binnen 3 weken terug storten. Later kreeg ik nog een telefoontje dat ik het hier ook even bij wilde vermelden. Bij deze! Wel leuk dat CD hier ook mee leest!

Rolandroland

Re: Canal Digitaal incasseert 1 jaar voorruit.....

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Helaas is Canal Digitaal haar belofte niet nagekomen om het terug te betalen dus moet ik er weer achteraan. Maar dat ben ik ook al gewend bij andere organisaties.

Ik eis naast het geld wat ik terug moet krijgen ook de wettelijke rente van 6%.

Informatie wettelijke rente:

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2691

Rolandroland

Re: Canal Digitaal incasseert 1 jaar voorruit.....

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Na talloze telefoontjes en brieven/faxen heeft Canal Digitaal mij terug gebeld. Zij storten het vrijdag a.s. Het geld was niet overgeboekt omdat de handtekening niet overeen kwam.

Note: dit bericht heb ik geplaatst onder de verkeerde forum. Helaas kan ik het niet verhuzien.

Gesloten