LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis Nokia telefoon deze maand bij GSM-web winkel

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Carveu
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2007 12:16

gratis Nokia telefoon deze maand bij GSM-web winkel

Ongelezen bericht door Carveu »

Hallo,

Vandaag kreeg ik via GSM-web de aanbieding voor deze maand: Gratis Nokia telefoon met navigatiesysteem bij een 2-jarig abonnement! Heb gelijk gebeld, maar wat bleek: Dat ging vanaf 400 min./telfort. Prima, dacht ik: Dat is 14,95 Euro/maand, wanneer je het toestel gratis krijgt! Dus ik zeg dat, maar GSM-web zegt: Nee, 40,95 Euro/maand. Ik zeg, ja maar het toestel is toch gratis? Op die 40,95 Euro/maand is het niet gratis, hoe zit dat! Het was nu eenmaal alleen bij 400 min./40,95 Euro/maand....Daarop zei ik, dat vind ik misleiding! Graag reactie.......

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: gratis Nokia telefoon deze maand bij GSM-web winkel

Ongelezen bericht door D1RK »

Met een los toestel en een simkaart ben je vaak goedkoper uit...

Ze bieden hetzelfde dus ook aan voor €14,95 zoals je al zelf zegt, maar dat is zonder of met goedkope die als prepaid minder dan €100,- zal kosten, soms de helft...

Als je iets gratis krijgt, is er meestal een addertje onder het gras, soms iets meer, een dierentuin dus...

Juist de simkaart abbo's zijn vaak erg voordelig, dus koop zelf zoals komende week woensdag Aldi, voor €99,- en een goed toestel, en vrijheid in toestel.

Gesloten