LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Personeelsaanbieding PVTNT van mobiele telefoons.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ampuria

Personeelsaanbieding PVTNT van mobiele telefoons.

Ongelezen bericht door ampuria »

Al het TNT personeel heeft een flyer thuis gestuurd gekregen met vele aanbiedingen.Waaronder 2 mobiele telefoon abonnementen.
De Samsung E840 met 1 jaarabonnement voor 11,95 p.m.) en de Samsung U 600 met een 2 jaar abonnement voor 11,95 p.m.)
Het eea is ook na te lezen op de site www.pvtnt.nl
Op de flyer staan de prijzen vermeld van 11,95 p.m. voor beide toestelen. Op de site staat bij beide toestelen dat de aanbieding voor 6 maanden geldt voor de E 840(dus 8,05 korting p.m. en na 6 maanden 20,00 p.m., en voor 12 maanden voor de U600 ook 8,05 korting en daarna 20,00 p.m.)We wilde de aanbieding wel hebben voor 1 jaar voor 11,95, dus gebeld met de KPN 0800-0201059 en gevraagd wat nu echt de aanbieding is.De prijs van de flyer of de prijs van de site, de prijs van de site dus.
Het is een typefout op de flyer, ik vroeg of daar nog iets aan gedaan kon worden. Maar dat kon dus niet . Dus alle flyers die het personeel thuis gestuurd heeft gekregen zijn fout. Er wordt niets over gezegd bij de KPN, pas als je het in de gaten hebt zeggen ze dat het een foutje is.
ik vind voor zo'n groot bedrijf dat ze het personeel wel een beetje te gemoed kunnen komen. Zoveel acties krijgt het personeel nu ook weer niet.
Ik ben benieuwd of meer mensen dit is opgevallen op de flyer en de site.
Dus een koude douche voor PVTNT.

Gesloten