LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele 2 kan niet leveren

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
hrvb

tele 2 kan niet leveren

Ongelezen bericht door hrvb »

mijn contract met mijn internet provider liep af en ik wilde overstappen naar tele 2 compleet(snel internet + bellen).Ik heb de overstap van kpn naar tele 2 gemaakt, ik wilde ook via tele 2 internettten, dit moest ik regelen via de klanten service zei de dame aan de telefoon, en mijn kpn lijn werd overgenomen door tele 2.
Toen ik probeerde om een tele 2 internet verbinding te krijgen kwam ik er uiteindelijk achter dat dat helemaal niet mogelijk is op mijn adres, de wijkcentrale zou niet voldoen aan de gestelde eisen.Ondertussen blijft tele 2 me bestoken met aanbiedingen voor telefonie en internet.Internet en bellen met gratis laptop,mooie aanbieding, echter voor een groot deel van nederland niet bereikbaar.Lekker reclame maken met iets wat je niet kunt leveren.Tele 2 kan aan mijn postcode zien of een bepaalde dienst voor mij beschikbaar is ,en blijft mij toch allerlei aanbiedingen sturen voor diensten waar ik geen gebruik van kan maken.En ondertussen zit ik voor weer een jaar aan mijn oude provider vast.
Per eerst volgende vervaldatum alles maar naar mijn kabelexploitant overzetten lijkt de beste optie, die kan wel alles leveren.

Gesloten