LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoon via @home

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
witww01
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2007 21:30

telefoon via @home

Ongelezen bericht door witww01 »

ik ben allang klant van @home tot 03-05-2007 geen problemen gehad ik heb sinds deze voornoemde datum geen telefoonverbinding meer en heb na diverse pogingen dit probleem met @home optelossen de moet maar opgegeven want het lukt gewoonweg niet.wie heeft ook dit probleem. gaarne een reaktie.
[email protected] :roll:

Alida christina
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2007 21:40

Re: telefoon via @home

Ongelezen bericht door Alida christina »

Ook wij hebben telefoon via Home. :(
We hebben vanaf het begin al steeds problemen met het bellen.
Als ik iemand aan de lijn heb gaat het een poosje goed en dan kan ik de andere persoon wel horen praten, maar de andere kan mij niet meer horen :cry:
Daarna kan het maar zo zijn dat we zowat een dag geen telefoon meer hebben....erg vervelend.
Soms gaat het maanden goed ...en daarna hebben we dit probleem om de haverklap
We hebben al zo vaak ons beklag gedaan bij Home....maar die schijnen hier niets van te willen weten.
Af en toe hebben we het ook dat we en geen telefoon maar ook geen internet hebben ook dat hebben we via Home
Wie heeft nog meer klachten wij horen dat graag.
Alvast bedankt

Flender
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 sep 2007 14:27

Re: telefoon via @home

Ongelezen bericht door Flender »

Alida christina

Je moet is verder op dit forum kijken het is één en al klacht als je met problemen kampt met tel/internet en of tv van AT-home als alles werkt niks mis mee produkt op zich is niet verkeerd.Maar als je problemen hebt je kan bij AT-Hoem nergens terecht en zeker niet bij de klantenservice want die is @#@[email protected]!% zo onbeschofd en ongeschoold.

klant Home
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2007 18:30

Re: telefoon via @home

Ongelezen bericht door klant Home »

Alida,
Ik ben volkomen met je eens,ze zijn zo traag als het maar kan,ik wacht al een jaar dat ze mijn kabel van internet/tv/telefoon aan mijn gevel vast willen zetten,maar ze blijven maar weg.
En als je belt,email,vergeet het maar.
Eens legde ik het uit aan een of ander debiel van hun,dat mijn kabel het en op andere dag kan knappen,krijg ik als aanwoordt (als U storing aan Uw internet heeft,dan moet U de stekker er een uurtje uitdoen en dan zal de storing wel verholpen zijn,sorry dat ik het zeggen moet--wat een debiel--).
Maar er komt straks een ander nummer van het home op internet,namelijk van de ingangs balie,dit nummer is nergens bekent,maar als oud kpn-er ben ik er achter gekomen,ik heb dat nummer gebeld,en kwaad dat ze waren.
Ik heb het uitgelegt wat mijn probleem is,en ze zullen er alles aan doen om mijn klacht in behandeling te nemen.
Mocht het U niet lukken stuur dan een email naar mij toe,dan krijg je dat nummer van mij.
Ik heb ook gezet aan het home,als ze zo doorgaan zet ik het nummer op internet--het is ook geen 0900 nummer.

Hoogachtend
klant home

Gesloten