LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Burgernet

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Eliez
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2013 11:36

Burgernet

Ongelezen bericht door Eliez »

Ik word knetter gek van Burgernet,

Deze morgen weer 3 telefoontjes achter elkaar,opnemen hoeft niet want na twee keer overgaan stopt het vanzelf weer. Soms op een dag wel 10 keer,dit is op mijn huis telefoon.Mobiel moet ik een willekeurige toets indrukken na het opnemen,als ik dat doe word de verbinding direct verbroken.
Ik wil me zoooooooo graag afmelden maar hoe. Ik heb heel de site uit geplozen maar kan het niet vinden, spijt dat ik me ooit heb aangemeld.

Wouter M.
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2012 23:44

Re: Burgernet

Ongelezen bericht door Wouter M. »

Jammer te lezen dat Burgernet bij u zo slecht werkt. Misschien kunt u ze hierover mailen?

Over u vraag mbt het afmelden. Dit staat gewoon in de veelgestelde vragen op hun site:
Kan ik mijn deelname aan Burgernet ook weer beeindigen?
Natuurlijk, dit kan via de website http://www.burgernet.nl. Bij uw aanmelding ontvangt u een gebruikersnaam en wachtwoord, waarmee u uw gegevens via de website zelf kunt wijzigen. Hier kunt u ook een afmelding sturen. Ook kunt u een schriftelijk bericht sturen naar de relatiebeheerder van uw gemeente. De contactgegevens vindt u eveneens op de website.
U kunt dus met uw account op burgernet.nl inloggen en u vervolgens hier afmelden.

Zijlmans
Berichten: 82
Lid geworden op: 14 apr 2009 21:43

Re: Burgernet

Ongelezen bericht door Zijlmans »

spreek je gemeente aan daar kan je je vast afmelden voor Burgernet.
maar je kan ook inloggen op www.burgernet.nl en kies daar WIJZIG UW GEGEVENS. daar kan je afmelden kiezen.

Ik ben ook al een paar keer op mobiel gebeld, Burgernet, een goed initiatief. werkt ook best goed. alleen met een smartphone eerst een toets in drukken, dat gaat bijna niet, je vergrendelscherm eerst weg halen dan je toetsenblok te voor schijn toveren en als je die dan bijna hebt is je beller al weer verdwenen, Nu 3 x gehad, ik wil ook van Burgernet af, zo werkt dat niet. Waarom eerst een toets in drukken als je de telefoon al hebt opgenomen en er naar luistert. Hoe dom is dit.... Zo verlies je snel je aangemelde burgers Burgernet. Ik heb Burgernet ook al aan gesproken hierover, ze erkennen het probleem maar doen er tot nu toe niks mee, en zo verliezen we dus burgers die eerst heel positief zich aan melden en dan weer gaan afmelden, .

Gesloten