Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Hoekveen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2019 19:54

Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door Hoekveen »

Hallo,
Ik ben nu al tijden bezig om mijn telefoon verzekering te beëindigen bij Chubb van T- mobile
Je krijgt geen contact met deze zooi, heb via T -mobile de verzekering opgezegd per maart 2019 daar ook een bevestiging van .
En ze blijven maar dreigen dat ik moet betalen . Terwijl ik betaald heb tot en met maart 2019 .
ik ga echt niet meer betalen. Laat dat incasso bureau maar komen heb bewijs zat.
Wat is dit voor maffia bende ? Weet iemand raad
Op voor hand bedankt
Karin
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jun 2019 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door berndv »

Hoekveen schreef:
11 jun 2019 20:03
Je krijgt geen contact met deze zooi, heb via T -mobile de verzekering opgezegd per maart 2019 daar ook een bevestiging van .
En ze blijven maar dreigen dat ik moet betalen . Terwijl ik betaald heb tot en met maart 2019 .
ik ga echt niet meer betalen. Laat dat incasso bureau maar komen heb bewijs zat.
U heeft dus bewijs dat u de verzekering op heeft gezegd? Dat zou dan toch voldoende moeten zijn? Ik neem aan dat op die bevestiging staat per welke datum de verzekering eindigt? Dan zult u daarnaast ook in uw bankafschriften terug moeten kunnen vinden welke premies er zijn betaald en over welke periode. Dus als u gewoon kunt aantonen dat u alle premies betaald heeft tot en met de einddatum dan lijkt mij dat u van een incassobureau niets te vrezen heeft.

Het zijn automatische processen, dus als aan bovenstaande is voldaan, zal er in de systemen ergens iets mis zijn gegaan met een niet correct geregistreerde betaling of een niet correct uitgevoerde opzegging.

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Maak een account aan en check daar of je polis inderdaad beëindigd is
https://t-mobile.chubbverzekering.nl/fa ... how&cat=32

Zo niet, dan kan je hem alsnog online opzeggen

En hoezo geen contact?
https://www.chubb.com/benelux-nl/contact-us/:
T-Mobile toestelverzekering:
Schade melden of polisgegevens beheren?
Regel het eenvoudig, 24 uur per dag, online via https://t-mobile.chubbverzekering.nl/

[email protected]
Voor ACE-verzekeringen: T 034 8462 813
Voor Chubb-verzekeringen: T 034 8462 845

Overige schades:
[email protected]
T 010 2893 545

Customer Services en overig:
[email protected]
T 0800 2255 223 (kosteloos)
T 010 2893 500

Stefan36
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2020 15:33

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door Stefan36 »

Ze zijn helemaal van de pot gerukt daar!

Heb december 2019 mijn contract opgezegd bij chub. Tot mijn verbazing werd er nog steeds afgeschreven. Heb toen weer contact opgenomen met chub en de mail met afzeggen doorgestuurd. Zei melde me toen ineens dat er nog een mobile verzekering bij hun liep. Wat bleek dat was dezelfde echter heb ik 1 dag een samsung a8 gehad en gelijk dezelfde dag omgeruild voor een s8. De verzekering liep dus ook op de s8 en niet op de a8 wat chub zei. Tevens heb ik nooit dubbel betaald, dus sloeg die opmerking al nergens op.

Maar goed ze verzekerde mij dat het klaar was en ik niets meer van hun zou vernemen. Tot mijn verbazing kreeg ik smsjes waarin stond dat ik moest betalen anders zouden ze een deurwaarder inschakelen. Nou die dag brak aan, want ik weigerde te betalen.

De deurwaarder vroeg een berdag van 47 euro. Heb gebeld met een medewerker van Emma deurwaarders die mij in behandeling had. Na en kort gesprek over de gevolgen enz heb ik besloten te betalen. Tevens verzekerde ze mij dat ik na betaling nooit meer last van hun en of chub zou hebben.

Dit ging 3 maanden goed, tot en ineens op 1 dag 4 incasso ä 10.95 gedaan werden door chub. Heb per direct hun rekening laten blokkeren en heb het geïncasseerde bedrag terug gevorderd.

Nu een tijdje verder komt uiteraard Emma deurwaarders weer aan mijn dreig mails. Ben er zo klaar mee!

Ik betaal niks en ben zo klaar met hun gedreig.

Ik beantwoord elke mail zowel van chub als van Emma. Hierin verwoord ik mijn verleden met hun en stuur waar nodig die vorige mails mee om ze te laten zien wat er gebeurd en betaald is.

Niks of niemand van beide partijen lijkt zich daar wat vanaan te trekken.

Wat mij helemaal verbaasd, en daarom maak ik me een stuk minder druk, is dat er onderin de mail van chub een regel staat, en ik citeer:

(Conform de geldende polisvoorwaarden is de dekking opgeschort (geen vergoeding bij schade). Het uitblijven van uw betaling kan aanleiding zijn om de verzekering definitief te beeindigen.)

Nu moet ik toch echt heel hard lachen, want hoe dom ben je om dit in je eigen mail te zetten en dan vervolgens door gaan met claimen hahahahahha

Suc6 met jullie cartel gedrag, hopelijk is er eens een rechter of dergelijke die jullie halt toe roept

Jeroen Deen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2020 16:56

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door Jeroen Deen »

Hallo Stefan36,

Dat is een vervelende situatie.

Ik werk als klachtenbehandelaar bij Chubb en wil dit graag voor u oplossen.

Zou u mij een mailtje kunnen sturen via [email protected]?

Vriendelijke groet,
Jeroen

Liliantg
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2021 17:58

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door Liliantg »

Beste Jeroen van Chubb, fijn dat je Het voor deze meneer ook wilde oplossen, helaas hebben ik dezelfde slechte ervaring met Chubb wat betreft het wisselen van verzekering bij een ander toestel, tot 2 x toe zelfs. De eerste keer bij een telefoonwissel kwam ik er te laat achter dat de oude verzekering nog doorliep en heb een half jaar onnodig premie betaald voor een telefoon die ik niet meer had. Dat geld kreeg ik niet terug.
De 2e keer met ook een incasso bureau erbij waarbij ook kon aantonen dat alles altijd netjes betaald was en ruim op tijd opgezegd, leek alles ok en kreeg ik telefonisch de verzekering dat ik niets meer hoefde te betalen en weer een schriftelijke bevestiging dat de verzekering was opgezegd. Uiteindelijk, omdat ik dit allemaal wel zat was, heb ik de nieuwe verzekering ook maar opgezegd. Ook daar heb ik een schriftelijke bevestiging van.
Nu zie ik dat er opeens weer geld van mijn rekening wordt geschreven en bij schriftelijke navraag krijg ik weer terug dat er een betalings achterstand is, DIE ER DUS NIET IS! Want altijd werd alles automatisch afgeschreven.
Ik ben op zijn zachtst gezegd not amused en ik ga morgen maar weer eens bellen om uit te vinden waar het nu weer mis is gegaan.
Maar je snapt dat ik op dit moment niemand kan aanraden om bij Chubb van T Mobile een verzekering te nemen...
Liliantg

barabas
Berichten: 106
Lid geworden op: 06 nov 2010 13:19

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door barabas »

De telefoon die werd verzekerd is al enkele jaren kapot. Maar ik kom maar niet van de Chubb-verzekering af. Mijn advies: verzeker nooit bij Chubb, want de verzekering gaat je op den duur meer kosten dan de telefoon waard is. Ze hadden mij telefonisch beloofd dat de verzekering zou stoppen, maar hij gaat gewoon door. OPLICHTERS!!! :evil: :evil: :evil:

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan blokkeert u toch de incasso?

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Meerdere verzekeringen bij hun gehad.
Na 2 of 3 jaar opgezegd.
Nooit geen problemen gehad.
https://t-mobile.chubbverzekering.nl/fa ... artlang=nl

rutten
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2022 18:12

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door rutten »

Mijn Chubb telefoonverzekering is onmogelijk opzegbaar!

Ik ben al maanden bezig om de verzekering opgezegd te krijgen. Telefonisch, via mail, via inloggen, niets is mogelijk.
Alle mailadressen die worden geopperd zijn onbruikbaar. T-mobile doet niets maar smeren wel deze verzekering aan. Advies van T-mobile: schakel rechtsbijstand in.... Chubb blijft automatisch incasseren. Nu krijg ik een incassobureau aan mijn broek. Kan iemand me zeggen hoe ik van die verzekering af kom?

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Stuur een brief en blokkeer de incasso.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door thecure »

Verzeker niet iets als je de schade zelf kunt dragen.... telefoon verzekeringen zijn nutteloos.

rutten
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2022 18:12

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door rutten »

Helaas brief sturen komt niet aan. Incasso stoppen zorgt voor een deurwaarder. Bij toeval kwam ik een reactie tegen op eenzelfde klacht. Daar werd op gereageerd door Chubb. Dit mailadres heb ik kunnen gebruiken. Nu ben ik gebeld en het wordt opgelost. Bij toeval dus, dit mailadres staat niet op de site. Het heeft lang geduurd, maar alles wordt rechtgetrokken.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U zegt dat u een bevestiging hebt ontvangen dat u de verzekering op hebt gezegd. Maak een foto hier van en stuur deze naar de incassobureau. Stuur dit ook naar Chubb.

Indien u niet betaald dan zal de incassobureau zal naar de rechter moeten. Indien u aanwezig bent dan controleer de rechter of de rekening terecht of onterecht is. Indien u verliest moet u veel extra kosten betalen.

Hou wel rekening mee met het feit dat u een opzegtermijn heeft van 30 dagen, met minimaal tot het contract datum. Hou ook rekening mee dat u misschien vooruit of achteraf betaald.

U kunt inderdaad het beste contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering. Eventueel kunt u ook contact opnemen met www.juridischloket.nl.


Op https://t-mobile.chubbverzekering.nl/fa ... artlang=nl staat hoe u een officiële klacht kunt indienen. Ook kunt u na het indienen van de officiële klacht naar www.kifid.nl voor een bindend uitspraak. Eventueel kunt u voor kiezen om alle rekeningen te betalen en bij Kifid te eisen dat het terugbetaald wordt.

joviool
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 feb 2012 13:12

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door joviool »

Heb voor een cliënt via thuisadministratie chubb per mail opgezegd .nooit een reactie . Schuldhulp gemeente heeft per brief op gezegd .geen reactie. Mevr krijgt SMS met betalings link. Kan helemaal niet in schuldhulp. Steeds incasso ingeschakeld cannock ofzo. Moest bewijs sturen van mail opzegging geen reactie van hun kant. Nu weer incasso .weer gebeld . Nooit iemand aan telefoon enkel een bandje met ander mail adres voor opzeggen. Daar opzegging heen gestuurd . Krijg ik een mail retour na 3 dagen dat chubb de mail weigert na herhaalde pogingen. Ik snap werkelijk niet dat 't mobile en cannock dit soort praktijken toe laat. Mensen komen en blijven zo in problemen. Ik ga opgelicht ook inschakelen . Zijn er mensen die rechtzaak willen beginnen op dit forum ?

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Iemand die onder schuldhulp valt, zal mijns inziens niet een rechtszaak kunnen starten over een financiële kwestie.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Mijn advies is om met www.juridischloket.nl te bellen voor advies.

Ik kan niet controleren of er nog een bedrag open staat. Ik kan dus niet controleren of de rekening klopt. Behalve vermoedelijk een contract van minimaal 1 of 2 jaar heeft u ook een opzegtermijn van 1 maand.

taxikemperman
Berichten: 631
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Chubb verzekering dreigt dat ik meer moet betalen

Ongelezen bericht door taxikemperman »

joviool schreef:
11 dec 2022 20:50
Heb voor een cliënt via thuisadministratie chubb per mail opgezegd .nooit een reactie . Schuldhulp gemeente heeft per brief op gezegd .geen reactie. Mevr krijgt SMS met betalings link. Kan helemaal niet in schuldhulp. Steeds incasso ingeschakeld cannock ofzo. Moest bewijs sturen van mail opzegging geen reactie van hun kant. Nu weer incasso .weer gebeld . Nooit iemand aan telefoon enkel een bandje met ander mail adres voor opzeggen. Daar opzegging heen gestuurd . Krijg ik een mail retour na 3 dagen dat chubb de mail weigert na herhaalde pogingen. Ik snap werkelijk niet dat 't mobile en cannock dit soort praktijken toe laat. Mensen komen en blijven zo in problemen. Ik ga opgelicht ook inschakelen . Zijn er mensen die rechtzaak willen beginnen op dit forum ?
Opzeggen moet via de website.
Inloggen met verzekeringsnummer
Dan is het opzeggen een fluitje van een cent

Plaats reactie