LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dubbele afschrijving door Ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Mijn 13.06 bleef gewoon staan!

Ik verdedigde Ziggo ,want als een klant 2 jaren later pas hier komt!
Ga dus meer op de Komkommer manier antwoorden en het bleef gewoon staan! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door alfatrion »

"Dit forum is in de eerste plaats bedoeld voor consumenten die graag willen praten over consumentenkwesties."

Smaad en laster is een consumentenkwestie en daar willen we het kennelijk graag over hebben.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Kees2850 schreef:
10 jan 2020 09:56
Waarom reageren als TS niets meer van zich laat horen?
RADAR zou er goed aan doen TS te contacten en anders dit hele topic op slot te zetten of verwijderen.
Op het forum van Kassa heeft TS ondertussen wel gereageerd. Helaas wordt daar ook inhoudelijk niets gezegd. Dus waarom er €15,- extra per maand geïncasseerd wordt, wat er gedaan is om dat op te lossen en waarom het niet opgelost is blijft daar dus ook een raadsel.

sake1987

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door sake1987 »

NeoDutchio en Alfatrion tot nu toe kon ik jullie bijdragen altijd waarderen en hoewel jullie het vaak niet met elkaar eens zijn, zag ik hier de humor wel van in. Vind het nu wel erg kinderachtig worden, heeft de moderator jullie al verwijderd, begin je gewoon opnieuw. Erg jammer

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door moederslink »

Om een uitgebreide discussie te voeren over het woord smaad/laster of oplichting is het wellicht beter om daar een heel nieuw topic over te openen.
Dan is het voor iedereen duidelijk wat er precies met die woorden wordt bedoeld.
In dit topic lijkt het mij niet gepast en off topic , de moderator heeft het eea niet voor niets verwijderd en ik snap dan ook niet waarom het nu weer opnieuw aangezwengeld wordt. Het leidt af van de vraag.

in dit topic gaat het daar nl niet over ,
hier gaat het over € 15 extra per maand betalen aan Ziggo en TS weet niet waar voor.
De suggestie om het contract eens na te lezen is gegeven, maar TS reageert niet meer.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik heb een een topic aangemaakt waarin we lekker kunnen discussiëren over smaad en laster. En smaad of laster. En ook nog over valse hoedanigheden, samenweefsels van verdichtsels en listige kunstgrepen, zie hier.

jonis
Berichten: 2716
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door jonis »

moederslink schreef:
10 jan 2020 11:22
Om een uitgebreide discussie te voeren over het woord smaad/laster of oplichting is het wellicht beter om daar een heel nieuw topic over te openen.
Dan is het voor iedereen duidelijk wat er precies met die woorden wordt bedoeld.
In dit topic lijkt het mij niet gepast en off topic , de moderator heeft het eea niet voor niets verwijderd en ik snap dan ook niet waarom het nu weer opnieuw aangezwengeld wordt. Het leidt af van de vraag.

in dit topic gaat het daar nl niet over ,
hier gaat het over € 15 extra per maand betalen aan Ziggo en TS weet niet waar voor.
De suggestie om het contract eens na te lezen is gegeven, maar TS reageert niet meer.
Waarom moet je het contract nalezen als je een factuur krijgt en mijnziggo en myvodafone hebt.
Ik zie mijn ziggo; een factuur met het rekening gebracht pakket + overige abonnementen. Ik zie daarbij ; mijn produkten en als daar iets me niet zint; de optie; mijn abonnement wijzigen. Als je ziggo internet hebt; waarom niet gebruiken dan? Discussie met Ziggo over wat wel of niet afgesloten en geld terug of niet, kan daarna altijd nog wel.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door moederslink »

Het enige waarschijnlijke is dat TS € 15 extra betaalt voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel.
TS betaalt dit al sinds 2017. Als je dit ooit hebt vastgelegd moet dat zichtbaar zijn in je contract of op de nota.s .
Bij mij staat er iedere maand keurig bij ' overige abonnementen ' €15 op de nota.
Inloggen op ' mijn Ziggo ' volstaat ook.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

moederslink schreef:
10 jan 2020 12:29
Het enige waarschijnlijke is dat TS € 15 extra betaalt voor onbeperkt bellen naar vast en mobiel.
TS betaalt dit al sinds 2017. Als je dit ooit hebt vastgelegd moet dat zichtbaar zijn in je contract of op de nota.s .
Bij mij staat er iedere maand keurig bij ' overige abonnementen ' €15 op de nota.
Inloggen op ' mijn Ziggo ' volstaat ook.
Volgens het topic in Kassa gaat het niet om onbeperkt bellen. Wel geeft TS daar aan dat het vreemd is dat er betaald moet worden voor iets dat al in het pakket zit. Schijnbaar is er dus wel bekend wat er aan de hand is, maar wordt er (bewust) niets gezegd.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door moederslink »

Kassa volg ik niet , maar ok dan en hopelijk laat ze dan nog netjes , ook híer , weten wat er dan wél aan de hand is. Dat je ruim 2 jaar € 15 voor iets betaalt en je weet niet waarvoor.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Kees2850 schreef:
10 jan 2020 12:56
@neodutchie dit is het RADAR forum en als TS de moeite niet neemt om duidelijkheid te verschaffen dan kan topic toch op slot? Zo blijft het een zinloze discussie over die € 15,--.
En @erthanax heeft mooi onderwerp geopend dus wie behoefte heeft kan zich daar uitleven 😁
Het komt wel eens voor dat een oorzaak of oplossing gedeeld wordt. Dus ook al komt TS hier niet meer terug en kan er middels een ander kanaal het verlossende woord gedeeld zijn, dan weten wij het hier ook.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Dubbele afschrijving door Ziggo

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ziggo webcare heeft zich binnen een dag al gemeld dat ze met TS in gesprek zijn over deze zaak. Daarna hebben beiden zich niet meer gemeld. Dus hopelijk is het inmiddels opgelost.

Gesloten