Dynafix - reparatie via T-mobile winkel

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.

Gaat mijn telefoon buiten de garantie vallen?

Ja
1
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 1

Debbytj82
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 sep 2010 15:14

Dynafix - reparatie via T-mobile winkel

Ongelezen bericht door Debbytj82 »

Mijn iphone 12 is door de T-mobile winkel opgestuurd naar Dynafix. Dit in verband met wifi problemen die bekend zijn bij het toestel en niet zijn op te lossen middels de trouble shooting. Vandaar dat ik het toch heb aangedurfd om deze te laten repareren. Maar er verschijnen red flags waardoor ik mij zorgen maak.

Via de track and trace code was te zien dat het toestel nog niet daar was aangekomen echter wel dat het het niet onder garantie zou vallen. Terwijl bij reparatiegegevens ook geen klacht omschrijving staat terwijl deze wel is ingediend bij de winkel. Dus ben heel benieuwd hoe zij bij voorbaat dan al weten dat het buiten de garantie valt. Hierbij wordt geen buiten garantie reden opgegeven.

2 dagen na het ontvangen van de code heb ik een melding van t-mobile ontvangen dat het toestel ontvangen is bij het servicecentrum.

Nu is mijn toestel al een tijdje daar en blijft de status al lange tijd staan bij dat het reparatieproces is gestart (stap 4). Omdat ik twijfels krijg over deze manier van werken ben ik eens gaan rondkijken wat er bekend is over dit bedrijf. Daar ben ik van geschrokken. Ik maak mij nu ook erg veel zorgen.

Ik heb contact gezocht met T-mobile maar zij willen hier niks in betekenen. Ik moet zelf contact opnemen met het bedrijf. Maar ik ben klant van t-mobile, heb ook bij hun ingeleverd etc. Mijn inziens zijn zij verantwoordelijk voor mijn toestel. Gezien de twijfels die er zijn wil ik graag weten wat ik kan doen.

T-mobile communiceert dat ik meldingen krijg en dergelijke maar ook deze komen niet. (en aangezien zij dit sms-en als t-mobile zou ik daar toch op moeten kunnen vertrouwen).

Ik ben heel erg benieuwd, gezien de al eerdere meldingen over Dynafix wat ik kan verwachten. Voor mijn gevoel is het zo goed als zeker dat ik straks een rekening krijg en de melding dat het dus om wat voor reden dan ook buiten de garantie gaat vallen. Maar dit kan ook zomaar niet zo zijn hoor. Ik wil graag nog ergens wat vertrouwen houden. Vandaar ook dat ik de peiling er bij heb gedaan.

Verder ga ik maar heel hard duimen dat dit een volledig onterecht voorgevoel is en dit helemaal in orde komt.

Seinhuis
Berichten: 2370
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Dynafix - reparatie via T-mobile winkel

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt beter vanuit gaan van het positieve. Een negatieve review is sneller beschreven dan een positieve review.

Indien u ontevreden bent na de reparatie dan kunt u de klacht bij T-mobile neerleggen. Eventueel kunt u naar hun geschillencommissie.

U schrijft niet wanneer u de toestel gekocht hebt en daarom kan ik niet beoordelen of u recht hebt op garantie. Op www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-g ... t/garantie staan de belangrijkste regels.

Voor juridische advies of hulp kunt u terecht bij uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl.

Plaats reactie