LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met domeinregistratie

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door Julie4444 »

eddy123 schreef:
Beeldleveranciers schreef:Voor 14,75 per jaar zou het dan geblokkeerd worden. Let op: ze hebben ook een gelikte website.
Whoah, 15 euro per jaar is best een redelijke prijs.
Kan wel iets goedkoper, maar niet veel. 10 euro kan misschien nog.
Meestal zit er hosting aan vast.
Um, Eddy. Dit is één van die bekende [ongefundeerde bewering verwijderd] zaken. Iedere cent die je aan dat soort [ongefundeerde bewering verwijderd] betaalt is dus al een cent te veel. :roll:

Doorgaans kunnen adressen nog steeds gewoon geregistreerd worden en lopen die lui je voor te liegen om je geld afhandig te maken. Gebeurt al jaren.

tientje70
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2015 19:50

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door tientje70 »

Op 6 januari 2015, zijn wij ook gebeld door merkenbureau Tipo dat iemand onze domeinnaam met .com probeert vast te leggen. Ze zeiden dat een commerciele partij binnen Nederland een aanvraag heeft gedaan om onze domeinnaam probeert te registreren. Ze hebben dat doorgekregen van de hostingpartner ivm zorgplicht en bellen dan bedrijven om te checken? Omdat de domeinnaam wel erg lijkt op de onze. Ik helemaal blij in eerste instantie en dat zei ik ook, fijn dat u ons belt. Vervolgens krijg je de keuze om het voor 10 of 15 jaar vast te leggen. We kozen voor 10 jaar voor een bedrag van 297,50 excl BTW. Ik werd opgenomen op een bandje dat ik akkoord ging etcetera. Toch een beetje een raar gevoel aan overgehouden en na googlen....bingo! [ongefundeerde bewering verwijderd] Ik heb direct een mail gestuurd en het volgende aangegeven (gejat van internet van iemand anders die hetzelfde had meegemaakt): <span style="font-style: italic">Ik meen dat u ons opzettelijk verkeerd heeft voorgelicht om ons zo te bewegen een overeenkomst met uw bedrijf te sluiten. Als ik had geweten wat de situatie werkelijk betrof, had ik geen overeenkomst gesloten. Ik beroep mij dan ook op dwaling en vernietig hierbij de gesloten overeenkomst. Ik verzoek u dit schrijven binnen twee weken te bevestigen. Er volgt dus absoluut geen betaling van € 297,50 excl BTW. We zullen de factuur vernietigen en van deze dwaling melding doen. Met ons velen getuige het Internet, Schandalig. Ga een baan zoeken!</span> <br><br>Vervolgens heb ik om 19.45 uur nog een keer gebeld met het nummer en verdraaid ik kreeg ook nog iemand aan de lijn. Ik zei wat vreemd dat ik nu nog iemand aan de lijn krijg, ja we zijn een administratief bedrijf mevrouw. Tuurlijk....mensen een poot uitdraaien. Heb hem eens even goed gezegd wat hierboven staat en dat ik het werkelijk schandalig vind hoe zij handelen en de factuur uiteraard ook niet betaal! [ongefundeerde bewering verwijderd] Hij bleef overigens keurig netjes en kalm. Het was hem bekend dat het op internet staat en wat vervelend nou voor u bla bla bla
Laatst gewijzigd door Radar op 09 sep 2015 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

Mir09
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2015 18:17

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door Mir09 »

Op donderdag 15 jan ben ik gebeld door domeinbeheer nederland met de melding dat iemand onze domeinnaam met een com achtervoeging wilde en dat ik binnen een uur moest beslissen.
Ik heb gezegd dat ik niets besliste maar eerst een mail waarop de dit gesprek bevestigd werd, en dat het bedrag 27,50 was.Ik wilde ook rustig kunnen checken met wie ik in zee ging. Dat was volgens hem geen probleem, ik zou binnen 1 uur de mail binnen hebben.
Niks gezien die dag.
Vrijdag om 16.00 uur een mail, dat ik toegezegd had voor de domeinnaam .com voor de prijs van 197.50 excl btw.
Maandag om 17.00 uur een factuur per mail of ik deze wil betalen via ideal.
Gebeld en nog een keer gebeld maar ze zijn nooit bereikbaar. Tevens heb ik een mail gestuurd dat ik nooit iets bevestigd heb en ook dat ik nooit iets ga betalen.

tienkamp
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jul 2007 14:22

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door tienkamp »

Ze zijn er weer!
Vandaag om 13:30 uur gebeld door Internetbeheer Nederland. De domeinnaam van mijn bedrijf met nl extensie, wil een ander bedrijf nu ook gebruiken, maar dan met .com extensie. Tssss. Het is wat. :o

Ik heb gereageerd dat die mensen dan maar moeten doen wat ze niet laten kunnen en dat ik het geen probleem vind.
Toch aardig hè! dat ze even bellen om mij te waarschuwen. :lol:

stofzuigertje

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als eigenaar met meerdere webshops heb ik ook deze ervaringen!

Voor elke naam die ik registreerde kreeg ik de .eu of .com aanvulling of iets andere naam die er erg op lijkt aangeboden.

Als ik als voorbeeld zou registreren;
stofzuigertje.nl krijg ik dus ook stofzuigertje.com en stofzuigertje.eu aangeboden.
Maar ook stofzuigertjes.nl en stofzuiger.nl.

Of deze bestaan weet ik niet maar alleen als voorbeeld genomen!
Ik hang op, zeg niets en zoek als ik weer een nieuwe wil zelf wel een vrije naam.
Een .com .eu. .be of zo kost nauwelijks geld en ik zie het niet zitten om die ook te nemen.

Voor de Nederlandse bedrijven .nl en de Russische .ru en ik heb geen enkele .eu of .com....

Betaal niets en gewoon ophangen, ze proberen geld te verdienen door goedkoop iets vast te leggen dat elders nauwelijks iets koste, meestal E5,- per jaar en vele trappen erin!

partyhome excellent
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 nov 2007 15:49

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door partyhome excellent »

ze zijn weer bezig met bellen van internet beheer nederland
om mensen onnodig extra domeinnamen vast te laten leggen
omdat iemand anders dezelfde naaM wil gebruiken maar dan met .com of .eu etc

noemde ook dezelfde naam van persoon [persoonsgegevens verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 09 sep 2015 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

ipo
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2015 13:55

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door ipo »

Ik ben afgelopen week ook benaderd door internet beheer nederland.
Zij vertelden dat zij een aanvraag hadden gekregen van iemand die het .info domein wil kopen waarvan wij het .nl domein hadden. Of wij dit domein wilden veilig stellen. Grootste onzin die er is, niet in trappen. Als je door gaat vragen dan krijg je allerlei ontwijkende antwoorden die nergens op slaan.

Overigens werken ze volgens mij onder verschillende namen. domeinbeheernederland.nl en internetbeheernederland.nl zijn dezelfde websites met hetzelfde adres etc, alleen laatste cijfers van telefoonnummer zijn anders.

Risje73
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2015 12:12

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door Risje73 »

Zojuist gebeld door Internet Beheer Nederland. In eerste instantie schrok ik er erg van dat iemand anders een zelfde domeinnaam wilde registreren alleen met .com en wilde eigenlijk gelijk wel bezwaar maken tegen die aanvraag. Het verhaal is eigenlijk het zelfde als al die andere mensen die hier al gereageerd hebben. Bezwaar maken kan, maar dan ook even registreren bij hun voor meerdere jaren! Ja ja. Bij mijn huidige hostingbedrijf zou het binnenkort aflopen. Ja ja. Ik heb gezegd ik wel bezwaar wilde maken, maar dan het domein bij ons eigen hosting bedrijf laten registreren aangezien wij alles bij 1 bedrijf geregistreerd willen hebben. Dat zou niet kunnen aangezien er al een aanvraag binnen was gekomen en hun binnen 24 uur hun goedkeuring moesten geven aan de derde partij (toevallig ook uit Gelderland mm mm). Na doorgeschakeld te zijn naar een 2de medewerker en weer het zelfde verhaal te hebben aangehoord zou hij de vraag voorleggen aan het hoofdkantoor of het anders zou kunnen en ineens was de verbinding verbroken!!
Ik heb mijn eigen hosting bedrijf gebeld en zij vertelde dat het een bekend verhaal is en dat het geen zin heeft om .com te laten registreren want dan kun je ook .org etc. laten registreren. Zij vertelde mij dat het nog net geen oplichting is, maar dat het wel echt op het randje is. Niet intrappen dus!! Kijk uit!!

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door olaf79 »

Guardian72 schreef:@ avanrixel - het gaat om optie 2.
Ze proberen je angst aan te jagen, zodat je zinloze domeinnamen registreren gaat (liefst bij hun, tegen extreem hoge kosten)
Dan is er geen sprake van oplichting maar gewoon slimme marketing.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door olaf79 »

Risje73 schreef:Zojuist gebeld door Internet Beheer Nederland. In eerste instantie schrok ik er erg van dat iemand anders een zelfde domeinnaam wilde registreren alleen met .com en wilde eigenlijk gelijk wel bezwaar maken tegen die aanvraag. Het verhaal is eigenlijk het zelfde als al die andere mensen die hier al gereageerd hebben. Bezwaar maken kan, maar dan ook even registreren bij hun voor meerdere jaren! Ja ja. Bij mijn huidige hostingbedrijf zou het binnenkort aflopen. Ja ja. Ik heb gezegd ik wel bezwaar wilde maken, maar dan het domein bij ons eigen hosting bedrijf laten registreren aangezien wij alles bij 1 bedrijf geregistreerd willen hebben. Dat zou niet kunnen aangezien er al een aanvraag binnen was gekomen en hun binnen 24 uur hun goedkeuring moesten geven aan de derde partij (toevallig ook uit Gelderland mm mm). Na doorgeschakeld te zijn naar een 2de medewerker en weer het zelfde verhaal te hebben aangehoord zou hij de vraag voorleggen aan het hoofdkantoor of het anders zou kunnen en ineens was de verbinding verbroken!!
Ik heb mijn eigen hosting bedrijf gebeld en zij vertelde dat het een bekend verhaal is en dat het geen zin heeft om .com te laten registreren want dan kun je ook .org etc. laten registreren. Zij vertelde mij dat het nog net geen oplichting is, maar dat het wel echt op het randje is. Niet intrappen dus!! Kijk uit!!
Een com domein heeft wel zin zeker als je internationaal gericht bent. Overigens kun je alleen suc6vol een bezwaar indienen als het merkenrecht wordt geschonden. Dan moet dat merk geregistreerd zijn in het land waar de domein bijhoort. Als het een com domein betreft moet jouw merknaam dus geregistereerd zijn in de VS (of wereldwijd).

Denise12
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2015 14:39

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door Denise12 »

Ook ik ben vandaag gebeld door iemand van Domeinregistratie Nederland, inderdaad ook met een privénummer. Hetzelfde verhaal, iemand wilde mijn domeinnaam.com registreren maar ik had de eerste rechten en voor 19,95 kon ik deze domeinnnaam.com registreren. Toen ik zei dat ik het wel een beetje moeilijk vond omdat ik niet kan controleren of het inderdaad zo is en ze op deze manier wel heel makkelijk aan klanten konden komen, hing hij zomaar op. Hij heeft geen gedag of iets gezegd, gewoon de hoorn erop gegooid. Nou toen wist ik al voldoende. [Ongefundeerde bewering verwijderd] Echt hele nare praktijken, ik ben blij dat ik meteen op mijn hoede was. Maar zouden dit nou gewoon particulieren zijn of zit er wel een bedrijf achter die de naam registreert? Want Domeinregistratie Nederland bestaat dus niet... :?
Laatst gewijzigd door Radar op 04 aug 2015 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

djmaze
Berichten: 234
Lid geworden op: 02 mei 2006 01:45

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door djmaze »

Het is een bedrijf die onder meerdere namen en domeinnamen actief is.

Let vooral op de vermelde KvK en BTW nummers op zulke websites.
Het KvK nummer is verplicht op een website.

[persoonsgegevens verwijderd]
domeinen:
  • domeinbeheernederland.nl
  • domeinnaamregister.com
  • internetbeheernederland.nl
  • nederlandsinternetbeheer.nl HUIDIGE sinds augustus 2015

[persoonsgegevens verwijderd]


Een andere [ongefundeerde bewering verwijderd] is TIPO tipo-office.nl, die heeft geen KvK nummer vermeld en is sowieso dan discutabel
Laatst gewijzigd door Radar op 14 sep 2015 17:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tuihanti schreef:De vraag of het net geen oplichting is kan men beter aan juridisch geschoolden over laten.
Ik meen dat dat al eens is gebeurd. Geen oplichting (al voelt dat misschien wel zo) maar misleiding.

djmaze
Berichten: 234
Lid geworden op: 02 mei 2006 01:45

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door djmaze »

Op dit moment zijn er 31 domeinnamen geregistreerd (wat potentieel op 30 bedrijven uitkomt)
reversewhois.domaintools.com/nederlands-internet-beheer

In de vorige batch zijn er 2,866 domeinnamen geregistreerd (vast vervuild)
reversewhois.domaintools.com/internet-register-nederland

Cadenaur
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2015 13:35

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door Cadenaur »

Ook wij zijn gebeld, met hetzelfde verhaal. er zou een concurrent .info domein willen kapen.
en of wij z.s.m. deze voor 10 jaar wilde vast leggen voor het bedrag van € 197.50,

ik heb toen telefonisch laten weten dat ik dit eerst ging uitzoeken. toen werd mij nogmaals uitgelegd dat ze deze niet te lang konden tegenhouden.
toch ben ik daar niet op ingegaan, en heb het adres opgezocht, wat ik overigens van henzelf kreeg.

ip-dns.nl

ik heb even uitgezocht hoeveel andere domeinen staan geregistreed naar dezelfde site.

Zij hebben in ieder geval zelf hun domein geregistreerd bij GoDaddy. ik adviseer dan ook deze [ongefundeerde bewering verwijderd] te melden bij deze partij.

de naam ip-dns.nl geeft bij de meeste lookup tools of whois tools problemen vanwege de naam IP wordt geassioceerd met Internet Protocol, en DNS met Domain Name System. beide zeer vaak gebruikte termen.

maar bovenaan de site staat een plaatje met de link tipo-office.nl welke je trouwens als je daar op klikt direct weer brengt naar de ip-dns.nl site.

Domain name: tipo-office.nl
Status: active

[persoonsgegevens verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 09 sep 2015 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Meisje23
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2015 16:52

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door Meisje23 »

Helaas ben ik hier dus in december 2014 ingetrapt. Werd telefonisch benaderd door Domeinbeheer Nederland, met het hier bekende verhaal dat mijn domeinnaam voor de website .nl door iemand .com was gevraagd. Of ik dit wilde laten doorlinken door hun voor 5 jaar voor € 19,95 excl BTW, totaal dus € 119,49 incl BTW. Daar heb ik mee ingestemd toen. Factuur betaald.
Na enkele weken kwam ik erachter dat dit veel te duur betaald is en idd geen zin heeft om welke .com, .eu, .nu etc af te kopen daar is geen beginnen aan. Heb Domeinbeheer Nederland gemaild dat ik verder geen prijs meer stel en mijn geld terug wilde. Maar natuurlijk geen bericht terug. Mail helaas niet bewaard. Uiteindelijk dacht ik ik neem mijn verlies, pech gehad. Collega's gewaarschuwd voor deze praktijken.
Tot ik gisteren een mail had met een nieuwe factuur(en vandaag nog een factuur per post) met hetzelfde bedrag en factuurnummer erop, periode 5 jaar vanaf datum 2014 met de opdrachtdatum en opdrachtgever destijds(ik dus) erop. Alleen de datum van nu.
Ik boos gebeld, zij dreigen nu met een bandopname. Ik weet zeker dat mij verteld is voor 5 jaar 19.95 per jaar x 5 dus is 98,75 voor die 5 jaar totaal en dat is al veeel te duur betaald voor die dienst dus laat staan een jaarlijkse factuur voor dat bedrag, ik dacht het niet!
Heb ook gezegd dat ze de factuur moesten crediteren en dat ik niet van plan ben dit bedrag te gaan betalen! Wat nu het best te doen? Aangetekende brief sturen? Hoe handel ik dit correct af? Mocht er werkelijk al een bandopname zijn, hoe kan ik evt bewijzen dat deze niet gemanipuleerd is en ik in mijn recht sta

Saskia Loonduin
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2016 09:17

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door Saskia Loonduin »

Helaas, Ik ben hier deze week ingetrapt. Ik werd gebeld met hetzelfde verhaal als hierboven meerdere malen is verteld. Ik schrok en heb direct het domein van mijn bedrijf .EU geregistreerd omdat ik bang was dat een concurrent hier mee vandoor zou gaan. Ze belde nu namens DNS europa. Die had ik wel even snel gegoogled maar zonder resultaat. Ga je echter naar de website dnsnederland.nl dan kom je weer op de website van TIPO. Om de andere partij die het domein wilde registreren voor te zijn moest ik het domein voor 10 jaar vastleggen en hiervoor betaalde ik 360 euro. Ze hebben me opgenomen op een bandje dat ik akkoord ging en zodra de bandopname gestopt was bevestigde ze dat de andere partij nu was afgewezen. Ik had het druk die dag en heb het snel tussendoor geregeld. S'avonds dacht ik er nog eens over na en besefte me dat het wel een raar verhaal was en ben ik wat grondiger gaan zoeken. Toen kwam ik via DNSeuropa al snel uit bij TIPO en toen ik daarop ging zoeken: Bingo. Ik had echter al betaald. ****! Ik heb inmiddels een mail gestuurd dat ze me willens en wetens hebben voorgelogen en dat ik me beroep op dwaling en het betaalde bedrag retour eis. Ze zijn dus weer bezig.
Laatst gewijzigd door Radar op 25 jan 2016 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd

Nirstin
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2016 13:45

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door Nirstin »

Vandaag werd ik op mijn werk ook gebeld door "DNS Nederland" met hetzelfde verhaal. Iemand had onder onze naam een ".com" aangevraagd en ze wilden verifiëren dat dit klopt.
Degene die over de domeinnaam gaat binnen ons bedrijf was op dat moment in gesprek dus zouden ze later terugbellen.
In de tussentijd heb ik ze even op google opgezocht en kwam ik bij dit verhaal terecht.
Toen ze later terugbelden heb ik gezegd dat we geen interesse hebben. De man reageerde erg arrogant en zei: is goed dan gaan we jullie domeinnaam vrijgeven aan de aanvrager!
Ik zei dat hij dat vooral moest doen en dat ik alle klachten over ze al op Radar had gelezen. Hij beweerde dat er niets waar was van de klachten en dat alles al gerectificeerd was en dreigde: dan gaan we je domeinnaam vrijgeven, wacht maar je gaat het wel zien!
Ik ben benieuwd.

MirjamV
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2016 02:59

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door MirjamV »

Meisje23 schreef:Tot ik gisteren een mail had met een nieuwe factuur(en vandaag nog een factuur per post) met hetzelfde bedrag en factuurnummer erop, periode 5 jaar vanaf datum 2014 met de opdrachtdatum en opdrachtgever destijds(ik dus) erop. Alleen de datum van nu.
KNIP
Wat nu het best te doen? Aangetekende brief sturen? Hoe handel ik dit correct af? Mocht er werkelijk al een bandopname zijn, hoe kan ik evt bewijzen dat deze niet gemanipuleerd is en ik in mijn recht sta
Mij overkwam deze maand nagenoeg hetzelfde. Alleen gaat het om 10 jaar vanaf februari 2015. Die eerste factuur heb ik ook betaald in de veronderstelling dat het bedrag voor 10 jaar ineens was.

Vorig jaar hadden ze nog een website (domeinbeheernederland.nl) en die is nu uit de lucht. Mailadres is een gmail account. Inschrijving KvK is in een pand wat te huur staat (in A'dam). En bovendien is het .com adres wat ik veel te duur betaald heb helemaal niet in de lucht. En er wordt dus ook niet doorgelinkt naar mijn .nl adres. Terwijl dit wel op hun factuur vermeld staat als de enige geleverde dienst.

Officieel dien je aangifte te doen bij de politie. En de fraude te melden bij fraudehelpdesk.nl . Maar dat vrijwaart je niet van aanmaningen, incasso's, deurwaarder en wat niet al. Dus dien je aangetekende brief te sturen en alles te bewaren voor als het zover mocht komen.

Ik overweeg even naar een advocaat te gaan voor raad. Aan de andere kant heb ik ook de indruk dat ze maar wat proberen; niet geschoten is altijd mis.

HHollenberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2016 17:53

Re: Ervaring met domeinregistratie

Ongelezen bericht door HHollenberg »

Beste mensen,
Ook ik ben benaderd in januari 2015 door Domeinregistratie Nederland met de smoes dat iemand anders dezelfde domeinnaam als de mijne wilde claimen, maar dan met .com extensie in plaats van .nl. De man van Domeinregistratie Nederland bood me aan dat ik beide domeinnamen voor 10 jaar kon vastleggen voor 197,50 excl BTW. Hier ben ik in getrapt. Later realiseerde ik mij dat dit grote onzin is, want de kans dat er iemand is in dezelfde regio, met dezelfde naam en hetzelfde beroep, die ook nog eens dezelfde domeinnaam wil vastleggen is 0,0. Ik wist dat ik was opgelicht, maar besloot mijn verlies te nemen. Maar dit jaar kreeg ik weer een rekening van 197,50 excl BTW. Ik dacht dat de man een oplichter was die zich onterecht uitgaf voor iemand van Domeinregistratie Nederland, dus ik besloot te bellen om dit te controleren. Ik kreeg dezelfde man aan de telefoon die me uitlegde dat ik dit bedrag elk jaar moet betalen. Ik wierp tegen dat de afspraak voor 10 jaar was, maar dat ontkende hij. Gelukkig had ik nog een email waarin dit duidelijk zwart op wit stond, dus die heb ik teruggestuurd met de mededeling dat ik niet nog eens betaal. Het werd mij duidelijk dat Domeinregistratie Nederland zelf een frauduleus bedrijf is. Daarna heb ik aangifte gedaan bij de politie van acquisitiefraude, want dat is dit. Veel sites maken melding van deze man die steeds dezelfde tactiek toepast, Hij opereert uit naam van verschillende bedrijven. Voor alle mensen die zijn opgelicht door deze man: in je eentje kun je niets doen, want je kunt niet hard maken dat hij liegt. Als echter veel mensen op deze manier zijn opgelicht hebben we wel een zaak. Dus ook namens de politie: DOE AANGIFTE! Samen staan we sterk.
Veel succes, Heleen Hollenberg.

Gesloten