LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
kor952
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 aug 2008 02:56

Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door kor952 »

Als je tussen 1 aug en 15 sept. een IPB Premium abonnement afsluit bij KPN krijg je een laptop gratis. Dat leek me een leuk moment om over te stappen. Ik heb op 6 augustus de aanvraag telefonisch gedaan in de Primafoon winkel. Om deze gratis laptop te krijgen moet je een antwoordkaart opsturen. Deze antwoordkaart zou volgens de KPN-IPB-site bij de bevestigingsbrief moeten zitten ergens anders staat weer dat hij bij het IPB pakket zit. Nu heb ik zowel de brief als het pakket ontvangen maar bij geen van beide zit de antwoordkaart. Ik heb er al de nodige telefoontjes naar 0900-0244 aan gewaagd, ben meerdere keren bij de Primafoon winkel wezen informeren en heb inmiddels twee klachten via KPN.COM verstuurd. Niets helpt, niemand reageert, behalve de medewerster van de Primafoon winkel die me vertelde dat ze er gek van wordt want ik was al de zoveelste die de antwoordkaart niet ontvangen heeft. Op haar verzoek heb ik een emailtje gestuurd naar [email protected] maar ook op dat emailtje heb ik tot nu toe geen reaktie gekregen.
Zijn er mensen die wel deze antwoordkaart hebben ontvangen? Zat hij bij het IPB pakket of bij de bevestigingsbrief, of heeft u het anders opgelost? Straks is het 15 september en het antwoord van de KPN laat zich dan raden.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door TdeHond »

Reactie op site:
geen antwoordkaart bij IBP premiumpakket of brief

Antwoord:
Als ik een vraag niet kan beantwoorden, dan zeg ik dat gewoon. Als u een e-mail stuurt naar de klantenservice, [email protected], dan wordt uw vraag altijd behandeld.
Uw vraag:
waarom geen toezending antwoordkaart bij IBP premiumkaart als dit toegezegd is?
Antwoord:
Sorry, maar ik begrijp u niet.
Stel uw vraag eens anders.
enz.

Ik zou zeggen: probeer het eerst via e-mail te regelen. Heeft u binnen 2 dagen geen antwoord, stuur dan een aangetekende brief naar KPN.COM met ontvangstbevestiging.

Geeft daarin aan dat u bij de brief, noch pakket een antwoordkaart ontvangen heeft, het u niet lukt om op andere wijze alsnog deze kaart te ontvangen.

U stelt KPN in gebreke omdat u de toegezegde antwoordkaart niet ontvangen heeft. U geeft aan dat u nu d.m.v. deze brief aan de voorwaarde om tot ontvangst van de gratis laptop wilt voldoen en dus bij deze om toezending van deze aanbieding over te gaan.

Maak kopie van brief. Bewaar verzend- en ontvangstbewijs + kopie goed. U heeft dan rechtsgeldig bewijs dat u gereageerd heeft.
Het enige postadres wat ik van KPN heb is:
Postbus 30000 2500 GA Den Haag

Als u de brief richt aan de Directeur Klantencontact KPN, de heer Middeldorp, dan moet deze brief binnen dit bedrijf toch op het juiste adres komen lijkt mij.

Bovengenoemde procedure ( in gebreke stellen) is wat Consuwijzer aanbeveelt in het algemeen bij probleem met een provider.

Gerbentjeb
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2008 12:09

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Gerbentjeb »

Ik had precies hetzelfde ja. Ook ik kreeg keurig het pakket geleverd. Echter, geen antwoordkaart.
Nu las ik ergens anders op internet dat je alleen voor de gratis laptop van KPN in aanmerking kwam als je niet voorheen bij XS4all/Planet/Telfort o.i.d. zat.
Ik ben voormalig planet klant. Ik heb gebeld naar KPN voor ik bestelde. Daar gaf men aan dat het ook voor mij gold.
Ik dus besteld. Toen ik geen antwoordkaart kreeg, weer gebeld naar KPN. toen werd mij verteld dat het niet voor mij gold. Ik een klacht ingediend en ik zou binnen 5 dagen teruggebeld worden. Niet gebeurd.. Ik maar weer eens bellen. Toen werd me weer verteld dat het wél voor ex planet klanten gold. Sja.. dat heb je natuurlijk niet zwart op wit, maar ze gaf aan dat de kaart verstuurd zou worden. Ik ben benieuwd.
Op de hele KPN site heb ik niet kunnen vinden dat het niet geldt voor planet/xs4all/telfort klanten. Er staat duidelijk in de actievoorwaarden dat actie van toepassing is op mensen die een nieuw internet premium abonnement afsluiten. Als kpn kan aantonen dat ik dat daarvoor ook had, geen probleem. Dat zal echter heel lastig worden, want ik had hiervoor adsl comfort van Planet.
Ik kreeg overigens ook in mijn mail een aanbieding van KPN om over te stappen op internetpremium (inclusief gratis laptop). Da's ook niet geheel logisch.
Ik wacht het op dit moment rustig af... Mocht blijken dat ik er toch niet in aanmerking voor kom, dan ga ik mijn rechtsbijstandverzekering maar eens aan de slag zetten. Ook zal er dan een mailtje naar de reclamecodecommisie gaan.... Het zou anders flink misleidende reclame zijn!

kor952
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 aug 2008 02:56

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door kor952 »

Ik kom ook van Planet ADSL Comfort, en mij is tijdens de bestelling gezegd dat ik er voor in aanmwerking kom ook zou ik mijn oude email adres behouden (één van mijn voorwaarden om over te stappen), ik heb inderdaad nog mijn oude email adres. Ik heb gisteren weer 0900-0244 gebeld de persoon aan de andere kant van de lijn heeft wederom een email gestuurd naar [email protected] volgens hem moet het nu helemaal goed komen. Ik zelf geloof er nog niet in, volgende week stuur ik een aangetekende brief. Mocht dat niet baten kan ik altijd nog mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door e.weis »

Aan allen,

Het is duidelijk dat er veel verwarring en twijfel heerst bij de laptop actie.
Ik zal het proberen duidelijk uit te leggen hoe de actie in elkaar zit.

Voor ADSL premium geld dat de persoon die het af wil nemen geheel "nieuw" moet zijn.
Voor IPB geldt dat nieuwe 2 jarige Premium klanten een laptop krijgen maar ook bestaande IPB klanten die kunnen/mogen upgraden naar Premium en een 2 jarig contract afnemen.
Via de antwoordkaart kan worden aangegeven dat er voor een 2 jarig contract gekozen wordt.

De antwoordkaart wordt 2 weken na bestelling verstuurd.
Als de antwoordkaart niet is binnengekomen, kan deze alsnog nagestuurd worden door te bellen met 0900-0244 - 5 - 2

Vanaf maandag 1 September geld dat alleen nieuwe ADSL klanten die Premium aanvragen nog in aanmerking komen voor de laptop.


mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Gerbentjeb
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2008 12:09

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Gerbentjeb »

Ondanks dat dit een duidelijk antwoord is, toch een aantal vragen.
1. Ik had Planet ADSL-Comfort. Ik ga naar internet premium. (dus geen bellen erbij). Deze actie geldt dus niet voor mij?
2. Waarom weet niet iedereen bij de klantenservice dit? Ik ben dus tot twee keer toe op het verkeerde been gezet. (en zo te lezen nog meer "overstappers"
3. Waar kan ik vinden op de website dat het op mij niet van toepassing is? Ik heb hiervoor geen internet premium gehad. In mijn ogen ben ik dus nieuw. Als het namelijk niet te vinden, is deze reclame dan niet misleidend?
4. Waar kan ik eventueel in de algemene voorwaarden vinden dat adsl-comfort hetzelfde is als internet premium.
5. Waarom krijg ik als voormalig planet internet abonnee dan wel een nieuwsbrief waarin mij het aanbod gedaan wordt?

(uiteraard zijn vraag 3 en 4 alleen van toepassing als het antwoord op vraag 1 nee is :))

kor952
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 aug 2008 02:56

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door kor952 »

Geachte heer Weis,

5 - 2 geeft de dichtsbijzijnde Primafoonwinkel...

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door e.weis »

Aan Gerbentjeb,

Aangezien jij de overstap voor 1 september hebt aangevraagd, zie ik niet in waarom het voor jou niet van toepassing is.

Verder kan ik natuurlijk niet zeggen waarom deze informatie niet bekend is bij de personen die jij gesproken hebt.

En eigenlijk is Premium geen comfort.
Premium kan namelijk het maximale halen wat mogelijk is op jouw lijn en comfort niet omdat dat abonnement gebonden is aan de snelheid die daarvoor gegeven is.

Aan kor952,

Excuses, de keuzemenu 5 - 2 klopt inderdaad niet meer maar in plaats van 2 kun je ook 4 kiezen. 4 staat in dit geval voor overige vragen.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

Gerbentjeb
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2008 12:09

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door Gerbentjeb »

Bevredigend antwoord :D
Mijn hartelijke dank!
Nu hopen dat de antwoordkaart snel binnen komt;)

kor952
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 aug 2008 02:56

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door kor952 »

@e.weis

Ik heb wederom gesproken met 0900-0244, nu bleek uit dit gesprek dat ik nooit de bevestigingsbrief heb ontvangen. Wel een brief dat het pakket verstuurd is en het pakket zelf. Sterker nog eea is al geïnstalleerd en werkt inmiddels. Hoe kom ik alsnog aan een bevestingingsbrief? Alleen uit mijn gegevens op KPNVANDAAG.NL is op te maken dat ik de aanvraag op 6-8-2008 heb gedaan.

kor952
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 aug 2008 02:56

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door kor952 »

De eerste horde is genomen...Vanmorgen lag de brief met antwoordkaart in de bus. Nu maar hopen dat de kaart als ik hem opstuur ook aankomt, en niet zoals mijn bevestigingsbrief, in een zwart gat verdwijnt. Voor de zekerheid zal ik een kopietje maken.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door TdeHond »

als u er zeker van wilt zijn dat u bewijs heeft dat de kaart daar aankomt, dan kunt u deze aangetekend met ontvangstbevestiging versturen. Dit in combinatie met kopie van kaart geeft u rechtsgeldig bewijs.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door gravedigger »

Rechtsgeldig bewijd waarvan? Dat je een envelop hebt gestuurd! Maar niet dat die kaart er in zat :| Lees dit maar even door@

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door TdeHond »

Veel plezier met het spelen van uw spel.

laptop_je09
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 aug 2008 16:22

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door laptop_je09 »

Beste,

Ongeveer twee weken geleden heb ik via KPN.COM een mooie actie gezien; Internet Premium + laptop voor 50 euro p.m. deze heb ik besteld.

Deze week heb ik het internet pakket ontvangen, maar daar zat geen antwoordkaart bij voor de laptop, ook niet bij de aanmeldbrief, vraag? Krijg ik die nog opgestuurd? Moet ik bellen, of moet ik gewoon even wachten tot dat ik het krijg, antwoordkaart??

Mocht iemand een tip hebben, voor wat ik nu beter kan gaan doen, graag!

Tevens wil ik even melden dat ik KPN een email heb gestuurd, en binnen twee dagen zou ik bericht terug krijgen, helaas niets ontvangen.

Even voor de duidelijkheid, ik heb niets eerder van Kpn gehad, telefoon, internet e.d. ik ben een nieuwe klant, dan geldt die laptop actie toch ook voormij?

Alvast bedankt

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zie bericht van e.weis
Geplaatst op 29 Aug 2008 15:01 door e.weis.
Ik zie een enveloppe bij zijn naam. Als u daar op klikt, krijgt u zijn e-mail adres.

kor952
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 aug 2008 02:56

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door kor952 »

Bij mij was de bevestigingsbrief niet aangekomen, maar aannemelijk is dat de antwoordkaart 14 dagen na de bevestingings brief naar u wordt opgestuurd. Ik heb me op 6 aug. aangemeld en heb vandaag (30 aug) de antwoordkaart ontvangen. De antwoordkaart mag tot 31 oktober worden ingestuurd dus geen paniek.....en veel geduld...
Antwoord op (email-)klachten schijnt geen 2 dagen maar 2 weken te duren hoorde ik gisteren van iemand op 0900-0244.

laptop_je09
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 aug 2008 16:22

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door laptop_je09 »

Bedankt voor de snelle reactie, mijn complimenten.

11 augustus 2008 besteld via kpn.com

Ik heb 2 brieven van KPN ontvangen.

1ste brief ontvangen 13 augustus met je emailadres wachtwoord inloggevens en de kosten per maand, n.l 50 euro.

2de brief ontvangen 23 augustus gegevens voor de draadloos internet.

Maar goed ik wacht nog een week af. Hopelijk krijg ik het de komende week.

lindalee
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 sep 2008 09:12

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door lindalee »

Ik kom ook van planet en wilde mijn abonnement veranderen in ipb van kpn. De gratis laptop maakte het aantrekkelijk om het duurste abonnement te nemen. Maar ik was er een beetje bang voor dat het een lokkertje zou zijn dus belde ik de klantenservice. Dat was al op zich een hele ramp want moest 3 kwartier wachten. de medewerker verzekerde mij dat ik in aanmerking kwam voor die laptop (dat was 1 sept 2008) Op de site van KPN stond het er ook bij dat je die laptop kreeg t/m 15 sept.. Dus heb ik dat pakket besteld. Toen hoorde ik de dag erna van een bekende dat de laptop er niet meer bij zou zitten. Ik maar weer eens voor de zekerheid gebeld. Na weer 3 kwartier wachten kreeg ik te horen dat ik de laptop niet zou krijgen want ze hadden dat de dag dat ik bestelde veranderd( alleen wisten de medewerkers er toen nog niets van). Toen ik liet weten dat ik dan mijn bestelling wilde annuleren kon ik weer een half uur wachten en kreeg toen weer een andere medewerker. Die vertelde me dat ik die laptop wel kreeg en dat hem er niets van bekend was dat dat niet zo zou zijn. Toen ik hem vroeg hoe het kwam dat ik van iedereen iets anders kreeg te horen werd ik weer in de wachtstand gezet om erna te horen te krijgen dat ik idd die laptop niet zou krijgen. Ik kon het pakket niet annuleren omdat het nog niet op de computer stond en moest maar over een paar dagen weer bellen. Toen ik zei wat ik onderhand al aan geld verbeld had zonder enig succes, zette hij me weer in de wachtstand om er na weer terug te komen met de mededeling dat ik toch moet terug bellen om het ipb pakket te annuleren. Denk je dat je slim bent om eerst even te checken of het wel klopt dat je die laptop erbij krijgt, word je nog bedonderd. Ik wil niet weten hoeveel mensen nog via internet besteld hebben denkende dat ze een laptop krijgen, want de site werd pas veranderd op 3 september.

semperon
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:09

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Ongelezen bericht door semperon »

ook ik heb me als nieuwkomer aangemeld voor internetplusbellen premium.
heb idd 21 augustus de bevestiging met inloggegevens ontvangen
echter... er staat in dat het om een 1 jarig contract gaat en niks geen antwoordkaart.
gebeld en na heel wachten door de klantenservice gekomen, hier word verteld dat het niet mogelijk is om een brief met 2 jarig contract te verzenden, de antwoordkaart komt binnen 2 dagen..
na 1 week nog maar eens gebeld, antwoordkaart komt...
nog maar eens gebeld; nee meneer er is een probleem met deze actie en er is een afdeling in het leven geroepen die u terug gaat bellen en de zaak intern gaat regelen en u krijgt dan dus geen antwoordkaart....
u begrijpt het, ik heb nog niets vernomen.
ik vind het erg jammer, ik dacht ik ga wat meer betalen maar doe dan wel zaken met een kwaliteitsprovider en gerenommeerde naam maar helaas....
ik wacht nog 4 dagen en dat gaat er helaas toch een aangetekende brief richting kpn met een annulering wegens wanprestatie

Gesloten