LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen bereik met T-Mobile

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
thegem100
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2019 16:03

Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door thegem100 »

Vandaag met mijn mobiele abonnement overgeschakeld van KPN naar T-Mobile het z.g.n. beste netwerk van Nederland
Het werkt hier totaal niet de verbinding is van 1streepje tot geen verbinding.
Dat was bij KPN nooit geen probleem altijd een goede verbinding.
Ben gaan bellen met T-Mobile (andere telefoon) om te vragen hoe we dit gaan oplossen.
Het eerste wat werd gezegd dat er nu toch verbinding was zodat het toch goed was.
Na wat heen en weer gepraat werd er toegezegd dat ze het gingen nakijken.
Dat gaat 10 werkdagen duren zodat ik nu een 14 dagen zonder telefoon zit.
Konden ze niks aandoen werd er gezegd.
Toen ik aangaf om dan maar mijn abonnement op te zeggen ging dat natuurlijk niet en ik moest maar rustig afwachten wat er uit dat onderzoek kwam.
Ik ben bang dat ik er voor een jaar aan vastzit of weten jullie nog andere oplossingen om eerder er vanaf te komen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door berndv »

thegem100 schreef:
28 nov 2019 15:33
Dat gaat 10 werkdagen duren zodat ik nu een 14 dagen zonder telefoon zit.
Konden ze niks aandoen werd er gezegd.
Toen ik aangaf om dan maar mijn abonnement op te zeggen ging dat natuurlijk niet en ik moest maar rustig afwachten wat er uit dat onderzoek kwam.
Ik ben bang dat ik er voor een jaar aan vastzit of weten jullie nog andere oplossingen om eerder er vanaf te komen.
ik zou gewoon het netwerkonderzoek afwachten. T-Mobile is over het algemeen niet de moeilijkste als het gaat om een terechte dekkingsklacht kan ik uit ervaring vertellen. Als uit het onderzoek blijkt dat de dichtstbijzijnde mast te ver bij u vandaan staat of niet goed afstraalt in uw richting, krijgt u meestal het aanbod om per direct te vertrekken.

Arizonakid
Berichten: 1098
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Heel vervelend, er zijn gewoon nog steeds plekken in Nederland waar niet alle netwerken een even goede dekking bieden. Bij overstap zou je eigenlijk vooraf moeten controleren met b.v. een pre-paid kaart van de toekomstige aanbieder hoe de dekking is op voor jou belangrijke plekken.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Is die slechte verbinding alleen binnen of ook buiten? Welke telefoon?

Henk Toeter
Berichten: 659
Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door Henk Toeter »

Op welke wijze heeft u deze overeenkomst met T-mobile gesloten?

Wanneer deze buiten een fysieke verkoopruimte was weet ik denk wel een oplossing.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door mahadma »

De provider behoord "buiten" een zo goed als mogelijk singnaal te leveren qua zendmasten.
"Binnen" ben je veel signaal kwijt door isolatie van het huis en dubbel glas enz. En "binnen" hoeven ze niet voldoende signaal te leveren.

Weet u de kpn en tm zendmast qua locatie?

Heeft u geprobeerd om het T M kaartje in een andere telefoon te doen?

Welke telefoon heeft u zelf?

Heeft u een ander TM kaartje geprobeerd in uw telefoon? Of een "oude" telefoon?

honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door honda98 »

T mobile staat niet bekent als een goede provider. daarom begrijp ik ook niet dat u van KPN overgestapt ben naar T mobile. zo ver ik weet is KPN het beste netwerk ik heb zelf ook KPN en ben zeer tevreden.
Vodafone is ook niet zo goed er zijn hier inde buurt ver schillene mensen die via hun werk vodafone hebben maar geen bereik.ze moeten bij het raam gaan staan of buiten.
mijn rtv winkel wil niets van T mobile verkopen. ook geen telefoon kaarten.
er zullen ongetwijfelt forum leden het niet met mij eens zijn .maar ik ga niet met ze in discussie om ruzie te voor komen.
dat betekent dat ik op negatieve reacties niet reageer!!

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ook niet op positieve reacties inzake T-mobile?

honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door honda98 »

ook niet over positieve reacties inzake T-mobile ? nee !!

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jammer, heb jarenlang T-mobile gehad en was daar heel tevreden over. :)

honda98
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 mei 2005 08:33

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door honda98 »

dan heb je geluk gehad !!

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door renewouters »

honda98 schreef:
01 dec 2019 17:19
dan heb je geluk gehad !!
Onzin. T-Mobile heeft al 4 jaar op rij de hoogste P3 Connect Mobile Benchmark score. Afgelopen jaar zelfs de hoogste score wereldwijd.

bjveijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2019 18:50

Re: Geen bereik met T-Mobile

Ongelezen bericht door bjveijer »

Je kunt bij elke provider te maken krijgen dat er ergens slecht of geen mobiel bereik is. Dat hoeft niets te maken hebben met de kwaliteit van jou provider. Wel waar de zendmasten staan en welk bereik ze hebben. En niet overal kunnen/mogen ze een antenne/mast plaatsen. Maar niet hopeloos worden, er is bij Vodafone/KPN/T-Mobile een nieuwe techniek uitgerold. VoWifi. Voice over Wifi of ook wel mobiel bellen over wifi. Dat is NIET hetzelfde als bellen over Whatsapp of bv Skype. Wanneer er geen 4G bereik is wordt de verbinding opgebouwd via je eigen wifi-netwerk. Echter, jouw mobieltje moet er wel geschikt voor zijn. Dat kun je navragen bij je mobiele provider/op hun site kun je dit ook nagaan. Na door verplaatsing van de antenne ben ik meer dan 2 jaar thuis niet bereikbaar geweest, nu met deze techniek ben ik sinds enkele weken weer goed bereikbaar/kan ik ook weer bellen.

Gesloten