LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen tv, geen telefoon, geen mail na mislukte omzetting KPN

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
hdielis
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2018 16:32

Geen tv, geen telefoon, geen mail na mislukte omzetting KPN

Ongelezen bericht door hdielis »

Omdat onze provider (Onsbrabantnet) word overgenomen door KPN word iedereen die daar lid van was overgezet, als je dat wil, naar KPN. Omdat Onsbrabantnet een zusterbedrijf van KPN is heb ik bedacht dat de kwaliteit dan ongeveer hetzelfde zou zijn en heb dus toegestemd in een verhuizing naar KPN. Afgelopen maandag was het zover: monteur, 2 zelfs, voor het omzetten. Afgekoppeld van OBN en nog net niet aangesloten bij KPN voltrok zich een wonder: geen verbinding of aanmelding mogelijk voor ons modem, dus: geen tv, telefoon of mail die je kan verzenden want gelukkig krijg ik nog wel wat internet maar dan via OBN dus mail ontvangen kan ik wel verzenden niet. De monteur kon niets meer doen en vertrok: zou het doorgeven aan the backoffice van KPN en die zouden contact opnemen. Omdat we maar niets hoorden hebben we zelf contact opgenomen met KPN, wel meer dan 10 keer, buiten veel medeleven en tickets heeft het niets opgeleverd, want “the backoffice” heeft ondanks alle verzoeken van de the frontoffice (klantenservice) nog niets van zich laten horen. Heimwee naar OBN heeft me al bekropen, maar wat erger is is dat ik niet geloof in het bestaan van een backoffice, anders had ik daar, al is het maar uit gewoon boerenfatsoen, al iets van gehoord. Nu is 3 dagen zonder tv wel uit te houden maar het niet rechtstreeks kunnen beantwoorden van mail is voor ons werk niet echt handig zeg maar totaal ververvelend. En onze vaste telefoon is dood wat ergerlijk is voor onze moeder door slechthorendheid hoort ze alleen wat over een vaste telefoon. Ik krijg geen contact kan niet mailen en met bellen kom je niet verder dan de klantenservice die niets kan doen, ik zou heel erg graag willen weten hoe ik door die ijzeren muur van “the backoffice” kan komen zodat ik toch aangesloten word en de monteur, als die komt, zijn werk kan afmaken zoals het hoort. Het is als praten tegen een muur er komt totaal geen reactie. Dit is echte bagger van KPN

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Geen tv, geen telefoon, geen mail na mislukte omzetting KPN

Ongelezen bericht door Miepje1 »

OBN heeft er een grote puinhoop van gemaakt. Eerst een brief sturen dat je overgezet wordt naar KPN, en dat je daar een aparte brief voor krijgt. Brief komt niet. Ga je bellen, dan krijg je onbeschofte en ongeïnteresseerde mensen aan de lijn. Onze oplossing: direct over naar Ziggo. Alles werkte binnen een dag.
Nou weet ik wel dat Ziggo ook niet volmaakt is maar na die onbeschofte behandeling van KPN toen we dus officieel nog niet eens klant waren, hoeft het niet meer.
Bijkomend voordeel: alle tv nu in HD én Ziggo sport zodat we F1 kunnen kijken zonder Duitse bierreclames :D .

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Geen tv, geen telefoon, geen mail na mislukte omzetting KPN

Ongelezen bericht door reggie2 »

Donna schreef:. En klantenservice is al net zo slecht, het lijkt ze allemaal niet te interesseren.



Klantenservice van KPN is altijd onbeschoft.

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Geen tv, geen telefoon, geen mail na mislukte omzetting KPN

Ongelezen bericht door Regggy »

reggie2 schreef:
Donna schreef:. En klantenservice is al net zo slecht, het lijkt ze allemaal niet te interesseren.



Klantenservice van KPN is altijd onbeschoft.
Absoluut. Altijd. Alleen maar klootzakken daar. Doe eens genuanceerd joh. :roll:

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: Geen tv, geen telefoon, geen mail na mislukte omzetting KPN

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Even een snuggere vraag . U bent van kabel tv/Internet overgegaan naar gewoon Internet???
Verder kunnen dit soort zaken wel eens 14 dagen duren hoor, iets met Infra en wie er verantwoordelijk daarvoor is. En ook bij spoedjes kan dat even duren.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Geen tv, geen telefoon, geen mail na mislukte omzetting KPN

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Donna schreef:Het lijkt alsof KPN te groot geworden is. Wij hebben XS4ALL, ook een dochter van KPN en wij hebben ook steeds meer problemen die niet worden opgelost. En klantenservice is al net zo slecht, het lijkt ze allemaal niet te interesseren.
Of wil je het antwoord wat je krijgt niet accepteren? De helpdesk van XS4ALL staat namelijk compleet los van KPN, het is een zelfstandige dochteronderneming en staat helemaal los van de KPN organisatie.

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Geen tv, geen telefoon, geen mail na mislukte omzetting KPN

Ongelezen bericht door Erthanax »

Mijn ervaring met de klantenservice is juist dat men correct en vriendelijk is, al kan men het probleem niet altijd oplossen.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Geen tv, geen telefoon, geen mail na mislukte omzetting KPN

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Donna schreef: Fijn dat er nog steeds goede ervaringen zijn, ik had die vroeger ook maar ik merk de laatste tijd een duidelijk verschil. Het duurt soms meer dan 20 à 30 minuten voor je iemand aan de lijn krijgt en die heeft dan geen oplossing voor het probleem. Ik dacht dat KPN en XS4ALL onder dezelfde helpdesk vallen omdat het beide KPN is. Maar dat is dan waarschijnlijk niet zo.
Niet waarschijnlijk, het is niet zo. Maar voor wat soort problemen bel je dan? KPN is de eigenaar van XS4ALL (al 23 jaar ongeveer) maar bij de overname is de zelfstandigheid vastgelegd. KPN heeft dus wel invloed maar dit is enkel op financieel gebied. Heb zelf nog nooit problemen gehad met XS4ALL, wel met Ziggo, KPN en Telfort, hier hebben de medewerkers veel minder kennis en kunnen ze niet een vraag voorleggen bij een beheerder die wel inhoudelijk antwoord kan geven op netwerk vragen.

Huisschilder
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 nov 2017 15:09

Re: Geen tv, geen telefoon, geen mail na mislukte omzetting KPN

Ongelezen bericht door Huisschilder »

De klantenservice van KPN is tegen mij over het algemeen altijd vriendelijk, voor problemen waar ze niet mee kunnen helpen wordt ik netjes teruggebeld door een deskundige. Lange wachttijden herken ik niet.

Gesloten