LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geretourneerde Ziggo-box niet aangekomen, nu nota: 85 euro

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Ir. Benton Deus
Berichten: 43
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:48
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Geretourneerde Ziggo-box niet aangekomen, nu nota: 85 euro

Ongelezen bericht door Ir. Benton Deus »

U kreeg toch bij het retour verzenden bij uw PostNL-agentschap een bewijs van verzending, dat is uw bewijs dat u het product heeft geretourneerd.

Maak een kopie van het verzendbewijs laat het ZIGGO weten dat u aan uw verplichting heeft voldaan.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Geretourneerde Ziggo-box niet aangekomen, nu nota: 85 euro

Ongelezen bericht door Student90 »

Ir. Benton Deus schreef:U kreeg toch bij het retour verzenden bij uw PostNL-agentschap een bewijs van verzending, dat is uw bewijs dat u het product heeft geretourneerd.

Maak een kopie van het verzendbewijs laat het ZIGGO weten dat u aan uw verplichting heeft voldaan.
TS heeft aangegeven dit bewijs niet meer te hebben, althans ik neem aan dat TS met 'bonnetje' op het verzendbewijs doelt.

Gesloten