Jaren bezig om de ongewilde sms van T-mobile te cancelen.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Yvette van Apeldoorn
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 mar 2021 13:30

Jaren bezig om de ongewilde sms van T-mobile te cancelen.

Ongelezen bericht door Yvette van Apeldoorn »

Beste mede Forum leden. Inmiddels ben ik de tel kwijt geraakt, betreffende mijn verzoek aan T-Mobile om met ongewenste SMS te stoppen. Zowat iedere week krijg ik van hen een bericht, dat als ik opwaardeer, ik een extra bel tegoed krijg. Maar ik gebruik deze telefoon heel weinig, dus opwaarderen is weinig nodig. Via SMS , via mails en via Facebook menig keer gevraagd om hiermee te stoppen. Na verzending, is het 2 weken stil en dan begint het waar van voren af aan. Eergisteren weer een en van de zoveelste berichten ontvangen. Met als inhoud,; We hebben je gemist. Je hebt al een tijdje niet meer opgewaardeerd, daarom geven we jou een bonus. Gelukkig weet ikzelf nog wel, wanneer het nodig is om mijn telefoon op te waarderen. Ook veel berichten dat na opwaardering je kans krijgt op een prijsje. In het begin was ik zo naïef om werkelijk te gaan kijken of ik in de prijzen viel. Natuurlijk nooit wat, dus dit is gewoon een zoet houdertje, zodat ik nu niet meer de moeite doen, om dit te checken. Ook mij aangemeld voor: bel mij niet. Maar dit systeem werkt ook niet al te best. Natuurlijk kan ik het berichtje meteen delete, wat ik meestal ook doe. Maar dit onnodig verzenden van de talloze berichten, is zo zinloos en vooral omdat alle pogingen die ik tot nu heb ondernomen, leiden tot niets.

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: Jaren bezig om de ongewilde sms van T-mobile te cancelen.

Ongelezen bericht door joep873 »

Afmelden? Sms AFMELDEN naar 1616

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Jaren bezig om de ongewilde sms van T-mobile te cancelen.

Ongelezen bericht door Revoked »

AFMELDEN

peter17111962
Berichten: 567
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Jaren bezig om de ongewilde sms van T-mobile te cancelen.

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Als U een 2G telefoon hebt dan houdt dit vanzelf op 1 Juni op. https://www.t-mobile.nl/2g-uitzetten

Gesloten