LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN-monteur komt twee keer niet opdagen, heb ik recht op vergoeding opgenomen verlofuren?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Douglas1
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mar 2021 21:27

Re: KPN-monteur komt twee keer niet opdagen, heb ik recht op vergoeding opgenomen verlofuren?

Ongelezen bericht door Douglas1 »

alfatrion schreef:
28 mar 2021 05:43
Douglas1 schreef:
26 mar 2021 21:39
KPN-monteur komt twee keer niet opdagen, heb ik recht op vergoeding opgenomen verlofuren?
Ja, dat kunt u vorderen bij de rechtbank. De eerste keer krijgt u niet vergoed, de keren daarna wel.
Dank voor de genomen moeite voor dit uitgebreide antwoord. Ik ga hier mee aan de slag.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: KPN-monteur komt twee keer niet opdagen, heb ik recht op vergoeding opgenomen verlofuren?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het is op het forum ongewenst op lange berichten integraal te citeren als je niet op alles reageert in verband met de leesbaarheid. Je zou hier ook de eerste alinea kunnen pakken als wijze van samenvatting, al dan niet aagevuld met "(...)". Dat scheelt een hoop gescroll. Door op het pijltje te klikken kan men bij het origineel uitkomen.

Anduril.tr
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 mei 2015 12:35

Re: KPN-monteur komt twee keer niet opdagen, heb ik recht op vergoeding opgenomen verlofuren?

Ongelezen bericht door Anduril.tr »

Maak eens een afspraak met die tent en laat ze voor niets komen. Dat zal ze leren. Op basis van wederkerigheid is dan geen vergoeding af te dwingen.


Gesloten