KPN netwerk klantenservicem komen afspraken niet na

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
JWtD
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2022 17:03

KPN netwerk klantenservicem komen afspraken niet na

Ongelezen bericht door JWtD »

Sinds 18 augustus 2022 werkt mijn internet en tv niet meer.
Na melding bij KPN kwam monteur op 23 augustus, het lag aan de glasvezelkabel, hij kon dat niet repareren maar informeert KPN netwerk. Ik zal worden benaderd door aannemer Allinq die voor KPN netwerk werkt.
24 augustus komt firma jonker monteur om glasvezel te repareren, na 10 minuten besluit hij dat hij het alleen niet kan, moet graafmachine hebben omdat probleem in de straat ligt.
De monteur zegt dat hij de verantwoordelijken zal inlichten en nieuwe planning zal mij worden doorgebeld.
Ik wordt niet gebeld dus bel ik zelf met Allinq, die verbindt mij door met de onderaannemer Jonker.
Die maakt een afspraak voor reparatie bij mij voor 31 augustus, thuis blijven tussen 12 en 17 uur.
31 augustus komt er niemand en wordt er ook niet afgebeld.
Op mijn eigen initiatief gebeld met KPN netwerk, die zegt dat planning klopt en zegt actie te ondernemen.
Ik wordt doorgezet naar Allinq. Allinq kan niets voor mij doen maar zal Jonker informeren!
Ik bel de volgende dag Jonker zelf en krijg nieuwe afspraak voor 13 september. Moet thuis blijven tussen 12 en 17 uur!
13 september komt er weer niemand en wordt er weer niet afgebeld.
Ik zelf bel Jonker, maar de telefoon wordt niet opgenomen. Dan bel ik Allinq, die zal Jonker direct bellen maar krijgt ook geen contact!
Allinq zegt Jonker te informeren maar zegt niets toe. De volgende dag bel ik Jonker zelf.
Wordt nieuwe afspraak gemaakt voor 16 september, thuis blijven tussen 12 en 17 uur!
Er komt weer niemand en er wordt weer niet afgebeld.
Ik ben zwaar teleurgesteld, zeer boos en zou graag willen weten hoe dit daadwerkelijk kan worden opgelost.
Intussen een maand lang geen normale tv en internet, wordt aan het lijntje gehouden met internet en tv via een wekelijks te vernieuwen databundel via de personal hotspot op mijn telefoon.
Intussen 5 middagen tussen 12 en 17 uur thuis moeten blijven, zonder enig resultaat. Tevens 5 uren doorgebracht aan de telefoon
voor de communicatie, vruchteloos.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: KPN netwerk klantenservicem komen afspraken niet na

Ongelezen bericht door Seinhuis »

U kunt het beste naar uw internet/tv provider (waar u de rekening aan betaald) een klachtenbrief schrijven. Hun zijn en blijven eindverantwoordelijk. Hun moeten (in samenwerking met andere bedrijven) verzorgen dat u krijgt waarvoor u betaalt.

U kunt daarna contact op met uw rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Hun kunnen u adviseren of helpen met de vervolgstappen.

Op www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en ... jn-rechten staat welke vergoedingen u recht heeft. Al begrijp ik dat u liever een oplossing voor dit probleem ziet

Plaats reactie