LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mail verzenden

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

mail verzenden

Ongelezen bericht door gosewijn »

Sinds 3 dagen kan ik geen mail meer verzenden via g-mail wel ontvangen . heeft iemand een oplossing , want een postduif is te traag.

lap Lenovo 310 windows 10

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

gosewijn schreef:
06 nov 2019 14:32
Sinds 3 dagen kan ik geen mail meer verzenden via g-mail wel ontvangen . heeft iemand een oplossing , want een postduif is te traag.

lap Lenovo 310 windows 10

Zeker met een laptop aan zijn pootjes, zal een postduif wel enige tijd onderweg zijn....

Verstuur je rechtstreeks via Gmail of via een ander mailprogramma, bijv. Thunderbird, Outlook enz.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door gosewijn »

Normaal G- mail , nog 2 er op ook niets .

Breien , je weet zo ondertussen wel dat de post nog trager is of helemaal niets bezorgt :D

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Kan er een (mail) storing zijn bij je provider? Daar al gecheckt? Krijg je een melding, zo ja welke?

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door gosewijn »

fout melding / 554 5.7.1 het lijkt aan de instelling te liggen volgens internet . kan instelling niet vinden . prov is hccnet

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik ga even zoeken voor je.

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Je kunt bij HCCnet toch geen internetabonnement afsluiten? Of vergis ik mij? De provider is de leverancier waar je een internet abonnement hebt lopen. Zo 1-2-3 (ben nog niet uitgezocht) zie ik kreten op het web voorbij komen dat die foutmelding betekent dat de provider op een blacklist staat (vaak een foutje). Zelf ooit bij Ziggo mee gemaakt.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door gosewijn »

In het verleden wel bij hcc , nu aansluiting bij canal digitaal kpn aansluiting .

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb zelf een Lenovo lap, windows 10, provider is Telfort. Bij mij is het geen probleem. Heb je de koekies al gewist? Heb je al geprobeerd je lappie terug te zetten?

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door gosewijn »

Heb je de koekies al gewist Yep , daar voor was het al . Ik kan G mail terug zetten naar de fabrieks instellingen maar heb geen idee of dan alles gewist wordt

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door gosewijn »

Als je de fout code intikt kom je meerdere klachtentegen

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door witte angora »

Nee ik bedoel je computer zelf. Best kans dat er een progje op geïnstalleerd is of wat anders dat problemen veroorzaakt.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door gosewijn »

Reactie van g mail na verzenden fout 554 ….chose to block , mailer - daemon

witte angora
Berichten: 30549
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door witte angora »

Soms kan de oplossing op heel vreemde plekken zitten. Een paar maanden geleden had ik ook iets, ik meen met gmail, kan ook wat anders zijn geweest. Dat weet ik niet meer. Iets dat niet op te lossen was. Ook op internet niks kunnen vinden. Uiteindelijk bleek de oplossing niet eens zo heel moeilijk, maar je moet er maar opkomen.

Hetzelfde als gisteren de achteruitverwarming in de auto. Heb er weken naar lopen zoeken, geen knop te vinden, tot ik even logisch na ging denken, en pats... daar was hij.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door gosewijn »

maar je moet er maar opkomen. Ach :D :D

Je brengt mij wel op een idee ,zal eens inloggen bij Cd dan naar instellingen kijken .

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

gosewijn schreef:
06 nov 2019 15:43
Reactie van g mail na verzenden fout 554 ….chose to block , mailer - daemon

Dus toch geblockt, ik ga weer verder zoeken.
Er is wel wat aan de hand met Gmail, want ik kreeg de laatste dagen (provider Ziggo) iedere keer de melding dat ik offline was en dat was zeker niet het geval. Wilde zojuist even mijn instellingen checken bij Gmail i.v.m. eventueel opnieuw instellen, doet mijn instellingen knop helemaal niks.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door gosewijn »

Die reactie heb ik ook een paar maal gehad . G mail is op dit moment traag.

ZeerPrivé
Berichten: 5308
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik kom onderstaande op mijn speurtocht tegen. Lukt Gmail verzenden ook niet naar een ander emailadres? Dit om uit te sluiten dat het betreffende mailadres niet meer bestaat?

Software in a mail server that delivers messages to recipients. When you get a [email protected] message in your inbox, the server at that company is informing you that it is returning your message because of some failure. The "to" e-mail address may no longer be valid, or there may be a problem routing the message to the appropriate mail server. Your domain name may be on a blacklist, and the server is refusing all incoming messages from it.

Je provider is me nog steeds niet duidelijk, want CD levert toch alleen televisie geen internet? Waarom ik naar je provider vraag, is om te checken of er (mail) storing is. Bovendien zou je deze vraag dan ook op het forum van de provider kunnen stellen.

(Mijn instellingen button van Gmail weigert nog steeds, schiet lekker op.)

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door gosewijn »

Cd . tv internet telefoon . Cd maakt gebruik van kpn telefoon en internet . wat is lees, is xs4 all en kpn dit probleem ook voorkomt .

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: mail verzenden

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Werkt gmail online nog wel?

Gesloten