LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiel telefoonabonnement Vodafone.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Skipperonelle
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2018 12:22

Mobiel telefoonabonnement Vodafone.

Ongelezen bericht door Skipperonelle »

Geacht forum,

Sinds enige tijd heb ik een telefoonabonnement bij Vodafone. Ik heb een bundel van 3 gigabite. Meestal gebruik ik de bundel niet volledig, andere maanden heb ik iets meer nodig. Gigabites meenemen naar volgende maand kan niet bij Vodafone. Als ik meer gigabytes gebruik buiten de bundel betaal ik de hoofdprijs. Blijkbaar geheel in lijn met de voorwaarden, maar niet met mijn gevoel voor rechtvaardigheid. Ik kan mijn betaalde niet gebruikte gigabytes niet meenemen naar de volgende maand, dit voelt als diefstal. :(

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mobiel telefoonabonnement Vodafone.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jammer, misschien een grotere bundel nemen dan?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Mobiel telefoonabonnement Vodafone.

Ongelezen bericht door mahadma »

Skipperonelle schreef:Geacht forum,

Sinds enige tijd heb ik een telefoonabonnement bij Vodafone. Ik heb een bundel van 3 gigabite. Meestal gebruik ik de bundel niet volledig, andere maanden heb ik iets meer nodig. Gigabites meenemen naar volgende maand kan niet bij Vodafone. Als ik meer gigabytes gebruik buiten de bundel betaal ik de hoofdprijs. Blijkbaar geheel in lijn met de voorwaarden, maar niet met mijn gevoel voor rechtvaardigheid. Ik kan mijn betaalde niet gebruikte gigabytes niet meenemen naar de volgende maand, dit voelt als diefstal. :(
Inderdaad kan je bij Vodafone niet niet-gebruikte data meenemen. Dat u voor extra data gebruik de hoofdprijs betaald is bij elke provider zo. Uw gevoel van onrechtvaardigheid gaat niet samen met de voorwaarden waarvoor u getekend heeft en dus ook vooraf wist. Dat dit als diefstal voelt, is volledig onterecht, volgens wikipedia: Diefstal is een strafrechtelijk delict dat bestaat uit het op onrechtmatige wijze eigenhandig in bezit nemen van andermans eigendom. Wie zich schuldig maakt aan diefstal wordt een dief genoemd, een vrouwelijke dief is een dievegge. Als uw abo over is ga dan naar robin mobile (als voorbeeld) één prijs en geen verrassingen in bellen, sms en data.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Mobiel telefoonabonnement Vodafone.

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U krijgt geen 3GB, u mag gebruik maken van 3GB. Is het op moet u bijkopen, heeft u over zijn het dure MB's geweest. Wellicht een optie naar een aanbieder te kijken waar je wel het restant kan meenemen.

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Mobiel telefoonabonnement Vodafone.

Ongelezen bericht door Dirkie »

Skipperonelle schreef:Geacht forum,

Sinds enige tijd heb ik een telefoonabonnement bij Vodafone. Ik heb een bundel van 3 gigabite. Meestal gebruik ik de bundel niet volledig, andere maanden heb ik iets meer nodig. Gigabites meenemen naar volgende maand kan niet bij Vodafone. Als ik meer gigabytes gebruik buiten de bundel betaal ik de hoofdprijs. Blijkbaar geheel in lijn met de voorwaarden, maar niet met mijn gevoel voor rechtvaardigheid. Ik kan mijn betaalde niet gebruikte gigabytes niet meenemen naar de volgende maand, dit voelt als diefstal. :(
Helemaal in lijn met de voorwaarden waar U mee akkoord gegaan bent toe U het contract tekende. Ik neem aan dat U voordat U een contract tekent het ook leest zodat U weet waar U voor tekent.
En dat het tegen uw gevoel voor rechtvaardigheid in gaat is helaas uw gevoel en niet meer dan dat.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Mobiel telefoonabonnement Vodafone.

Ongelezen bericht door kweenie »

Je kunt overigens je abonnement ook zo instellen dat de verbinding trager wordt als je bundel op is, maar het je geen extra geld kost.

Gesloten