Ongewenst telefoontje van 'Vaste Lasten Zorg'

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Isaak

Ongewenst telefoontje van 'Vaste Lasten Zorg'

Ongelezen bericht door Isaak »

Ondanks mijn inschrijving bij het bel-me-niet register ben ik ongewenst opgebeld door "Vaste Lasten Zorg" (vastelastenzorg.nl/) [commerciële link door moderator verwijderd], in een poging om mijn persoonlijke informatie te ontfutselen en aan te bieden om zich uitgebreid met mijn financiële administratie te bemoeien.
Ik heb het kort gehouden, maar er kunnen mensen zijn die minder sterk in hun schoenen staan en zich in financieel-administratieve problemen laten brengen door dit schimmige bedrijfje.
Hou ze in de gaten.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 jan 2021 09:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderatie verduidelijkt

NeoDutchio

Re: Ongewenst telefoontje van 'Vaste Lasten Zorg'

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U kunt hier wel gaan waarschuwen, maar een klacht indienen bij de ACM zal meer effect hebben. Er zijn heel veel schimmige bedrijfjes die blijven bellen en helaas blijkt veelal dat mensen pas na het contact gaan zoeken wat ze gedaan hebben. Als er over een bedrijf maar genoeg klachten binnenkomen kan de ACM stappen ondernemen,
Overigens wel goed van u om af te kappen, helaas blijkt zomaar dat mensen dat niet doen.

Morganlefay

Ongelezen bericht door Morganlefay »

https://vastelastenzorg.nl/
Weer een ster erbij aan het firmament.
Gewoon negeren, verbinding verbreken

ZSW

Ongelezen bericht door ZSW »

Ik heb exact dezelfde situatie vandaag meegemaakt. Ik ben geregistreerd in 'Bel me niet register'. Het gesprek wordt na bekendmaking (met een onduidelijke stem) dat het Vastelastenzorg betreft geopend met de opmerking dat het gaat om een enquête ten behoeve van de Nederlandse consument. De eerste vraag heb ik al afgekapt met de mededeling dat ik niet gediend ben van dit soort praktijken en opgehangen. Inmiddels een klacht ingediend bij de ACM. Benieuwd hoe die gaan reageren (binnen acht werkdagen).

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ach na die 8 dagen noemen ze zich weer anders en begint het spelletje weer van voren af aan.
Hoe komen die bedrijven toch aan die idiote namen?

Plaats reactie