LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenste sms

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Harold Zitter
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 18:15

Ongewenste sms

Ongelezen bericht door Harold Zitter »

Beste Radar,

Ik heb afgelopen maand een ringtone via sms bij 4080 aangevraagd. Behalve een bevestigingsbericht heb ik nooit meer iets van ze gehoord en ook de ringtone nooit ontvangen. Nu krijg ik de factuur van mijn provider waarop 201 smsberichten worden berekend. Navraag levert het nummer 4080 alls de sms informatiedienst op. Daarnaast was mijn provider niet verbaasd dat dit is gebeurd. Er zijn 201 smsberichten a € 1,26 gefactuurd die ik nooit ontvangen heb. Is er een manier waarop ik het bedrag van € 251,45 terug kan vorderen? Hoe kom ik achter de naam van de organisatie die hier achter zit?

met vriendelijke groet,
Harold Zitter

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: Ongewenste sms

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Misschien heb je wat aan het topic hier http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_q ... qid=425253

Ps Nog even goed narekenen...

marcosan
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2009 18:40

Re: Ongewenste sms

Ongelezen bericht door marcosan »

hallo ook ik ben opgelicht met medewerking van vodafone door mobillion B.V zo'n stuk of 30 ongevraagde sms a1.261 per stuk door gereageerd op een prijsvraag op internet dus weg geld maar voor vodafone ook meteen weg klant.meteen mijn 4 nummers opgezegd maar kijk op internet want er zijn er nog een paar die aan deze praktijken mee werken

trees blaazer
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2009 08:42

Re: Ongewenste sms

Ongelezen bericht door trees blaazer »

Ik heb ongewenste sms brecithes gekregen van 9988 . Ik heb het inmiddels geblokkert. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? en is er dan nog iets aan te doen om dit te stoppen?

Gesloten