LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen bij overgang Fiber Nederland naar Online.nl

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
EdwinSmit1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2019 22:30

Problemen bij overgang Fiber Nederland naar Online.nl

Ongelezen bericht door EdwinSmit1970 »

Zijn er meer mensen die klachten onder vinden met de overname van Fiber Nederland naar Online.nl? Zonder geïnformeerd te zijn ontvingen wij een drietal decoders van Online.nl. Bij navraag bleek dat Fiber Nederland is overgenomen door Online.nl. Vorige week vrijdag werd ineens het signaal van de TV verbroken en hebben wij sindsdien geen TV meer. Online.nl is niet te bereiken en als je iemand te spreken krijgt wordt er gezegd dat er aan gewerkt wordt. Je wordt op een schandelijke manier telwoord gestaan. Inmiddels zitten wij nu een week zonder TV en is er nog geen oplossing. Inmiddels is het abonnement opgezegd welke wij in 2014 zijn aangegaan met Fiber Nederland. Nu zegt Online.nl dat wij een jaar opzegtermijn hebben, terwijl wij nooit een contract of overeenkomst zijn aangegaan met Online.nl Wat ik kan achterhalen is er een wettelijk opzegtermijn van een maand. Zijn er meerdere mensen met deze klachten? Dit is toch niet normaal?


Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Problemen bij overgang Fiber Nederland naar Online.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik ben ook overgegaan - maar kreeg zowiezo mails hierover "let op, u gaat over" - maar geen nieuwe apparatuur ontvangen.

Wel lijkt het draadloos internet in huis slechter.
(streaming hapert ineens - een online spel meld vaak 'slecht netwerk'.. sinds wijziging.. vraag me af).
En jaarcontract?
Ik neem aan dat je bij Fiber een 1, 2 of 3 jarig contract hebt (gehad).
2014 tot en met 2017 - lijkt me dat het nu gewoon per maand opzegbaar is.
Doen ze moeilijk > rechtsbijstand / juridisch loket voor een blafbrief.

Gesloten