LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Re: Ziggo komt aanbieding na! :)

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Darth_Dion
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50

Re: Ziggo komt aanbieding na! :)

Ongelezen bericht door Darth_Dion »

Verplaatst, we gaan hier weer verder :wink:
Laatst gewijzigd door Darth_Dion op 02 dec 2010 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Arie_O
Berichten: 52
Lid geworden op: 28 okt 2008 20:02

Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)

Ongelezen bericht door Arie_O »

Probeer het eens bij C-1000, deze hebben vaak aanbiedingen, twee voor één prijs.

:lol: :lol:

Darth_Dion
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50

Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)

Ongelezen bericht door Darth_Dion »

Arie_O schreef:Probeer het eens bij C-1000, deze hebben vaak aanbiedingen, twee voor één prijs.

:lol: :lol:

Hé jij bent zeker de leukste thuis? Ff on topic blijven aub.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Darth_Dion schreef:Weten jullie wat ik kan doen?

Het vreemde is, dat de Ziggo-medewerkers aan het eind mij zelfs vertelden dat niet iedereen goed genoeg is getraint hierin, en dat er dus dit soort fouten ontstaan.
Dit heb ik van een Ziggo medewerker bevestigd gekregen. Nauwelijks opleiding om alles te leren kennen, en belangen van Ziggo managers in callcenters, zodat die niet op fouten worden afgerekend.
Darth_Dion schreef:Ik ben al jaren klant bij hun, al sinds Casema, en dan beloven ze dit soort dingen maar neen ze het weer terug. Dit kan toch niet zomaar? Heb ik dan helemaal geen rechten of iets dergelijks als ze mij mondeling iets vertellen?
Je hebt voldoende rechten - alleen een probleem: Bewijs.
Want, welke poppetje heb je gesproken, wanneer, hoe laat - en heb je een en ander op papier bevestigd gekregen?
Zo nee - dan is het jouw woord tegen het zijne/hare - en omdat je niets kan bewijzen kan je Ziggo ook niet dwingen om het aanbod na te komen.

Jammer, maar helaas.
Ik zou overwegen om ziggo er helemaal uit te gooien - ze komen namenlijk wel vaker toezeggingen niet na.

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo Darth_Dion,

Na je verhaal gelezen te hebben gelezen willen wij graag even kijken wat we voor je kunnen doen. Het is zo dat iedere klant normaal gesproken mee kan doen met één aanbieding. Dit als welkoms cadeau voor nieuwe alles in een klanten.

Wij kunnen geen beloften doen over de uitkomst. Maar uw situatie even inkijken is met minste wat we kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Darth_Dion
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50

Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)

Ongelezen bericht door Darth_Dion »

Hallo Alex,

ik ben al jaren lid, alleen de telefoon was nog bij een andere provider. Ik wilde overstappen naar alles in één, en vroeg daar ook informatie voor.

Nadat ik informatie krijg, en dan beslis om door te gaan, vindt ik het echt ongelovelijk onprofessioneel hoe er met mij is omgegaan.

Ik ben geen nieuwe klant, slechts een vaste trouwe klant die zelfs nog meer geld bij jullie wilde besteden.

Ik hoor graag van je,

jullie hebben mijn mailadres en telefoonnumer.

Darth_Dion
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50

Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)

Ongelezen bericht door Darth_Dion »

Darth_Dion schreef:Hallo Alex,

ik ben al jaren lid, alleen de telefoon was nog bij een andere provider. Ik wilde overstappen naar alles in één, en vroeg daar ook informatie voor.

Nadat ik informatie krijg, en dan beslis om door te gaan, vindt ik het echt ongelovelijk onprofessioneel hoe er met mij is omgegaan.

Ik ben geen nieuwe klant, slechts een vaste trouwe klant die zelfs nog meer geld bij jullie wilde besteden.

Ik hoor graag van je,

jullie hebben mijn mailadres en telefoonnumer.



Ik zou gebeld worden de23e.(alex via Pm beloofde dat).

3X raden wie er niet hebben gebeld....

Darth_Dion
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50

Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)

Ongelezen bericht door Darth_Dion »

Wat aardig van de medewerker van Ziggo dat ze hun excuses aanbieden dat ze mij niet gesproken hebben.
EDIT: BABYLONISCHE SPRAAKVERWARRING. ZIGGO BELT WOENSDAG

Ze hebben mij getracht proberen te bellen. Ik heb echter niets op mijn scherm en/of voicemail staan. maargoed, voordat ik een welles/nietes-verhaal ga beginnen...

Toen is mij een tijd gevraagd wanneer ze mij vandaag konden terugbellen. Ik speciaal de desbetreffende tijd mijn pauze opgeofferd om bereikbaar te blijven.

En je raad het al, ik ben niet gebeld.

Ziggo, bedankt voor de goede service. :)

EDIT: BABYLONISCHE SPRAAKVERWARRING. ZIGGO BELT WOENSDAG

Darth_Dion
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 nov 2010 15:50

Re: Re: Ziggo komt aanbieding na! :)

Ongelezen bericht door Darth_Dion »

Ziggo heeft netjes gebeld, en alles netjes uitgevoerd als beloofd.

Dank jullie wel ziggo! :)

Gesloten