RING deurbel

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.

Speedy123

Re: RING deurbel

Ongelezen bericht door Speedy123 » 07 apr 2018 01:54

mahadma schreef:Naar aanleiding van de reklame op tv eens wat gezocht, bij reviews bleek dat je een abo moest nemen na een maand, in 1 minuut te vinden.
Zou het niet wat logischer zijn als men dat gewoon in de TV reclame meldde i.p.v. dat een potentiele koper zelf uit moet zoeken dat hij voor de opslag van de beelden een abbonement aan moet schaffen?

ABCSteed

Ongelezen bericht door ABCSteed » 24 mei 2018 22:26

Het is een voordelige oplossing om je huis te beveiligen. Je ziet en hoort veel. Tevens kan je communiceren met goed en kwaadwillend persoon. Het werkt goed. Heb hem 2 jaar. 2 kennissen al 3 jaar erg tevreden. Abonnement ja, maar is voor mij niet erg. 24/7 live chat functie bij vragen of opmerkingen. Beeldkwaliteit is erg goed ook in het donker. Geluid van de bel kan je heel zacht zetten. Door het geluid weet de aanbeller dat de bel werkt en hard genoeg gedrukt heeft. Tevens kijken ze goed de camera in. Bel binnen is handig maar geluid komt ook via je telefoon of iPad binnen. Coolblue heeft combi paletten. Bel en binnen bel voor mooie prijs. Systeem uitbreidbaar met meerdere cams. En lees eerst de website van producent en bekijk de reviews op YouTube. Al met al prima product !

rsomers61

Ongelezen bericht door rsomers61 » 24 jun 2018 10:56

ronbrax schreef:Ervaring met RING deurbel, niet kopen mensen. Duur en werkt niet goed. Ik breng de ring deurbel terug naar de winkel omdat er een abonnement nodig is (de verkoper zei van niet), ik kan hem niet op mijn synology nas aansluiten om de video op te slaan, alles gaat via de server in amerika en ik kan het geluid van de bel (buiten) niet uit zetten. Als er iemand aanbelt dan gaat ie buiten ook af en dat is irritant. Je moet dan waarschijnlijk de helpdesk bellen om dat gedaan te krijgen, zij kunnen dus op afstand mijn bel bewerken. Ik wil gewoon een bel die ik zelf in beheer heb en zonder abonnement, met wifi en video dat ik kan opslaan op mijn eigen nas en niet via een server aan de andere kant van de wereld waar je dan tegen betaling de videos kan terug kijken.
Duur klopt maar werkt wel goed, abbo is inderdaad noodzakelijk. Geluid van deurbel buiten kan je het volume aanpassen, zelfs zo laag dat je deze niet hoort buiten, persoonlijk vind ik het wel fijn dat je kan horen als je ergens aanbelt.
Tip: verdiep je in de mogelijkheden wanneer iets plaatst.
Wij hebben de ring doorbell 2, weet niet over welke jij het hebt, zou kunnen dat je bij andere types die mogelijkheid niet hebt. Ring kan in ieder geval niet bij mijn deurbel. Mijn router en ik bepaal wie er op mijn netwerk komt, Ring zit namelijk op mijn netwerk!!!

Anja IJzendoorn

Ongelezen bericht door Anja IJzendoorn » 02 feb 2019 17:06

Zie ook: https://nl-nl.ring.com/pages/protect-plans

Hierin kun je alles lezen.
Ik vind het een fantastisch apparaat, het werkt samen met de HUE lampen van Philips. Indien er gebeld wordt, kun je met de app ook 1 of meerdere HUE lampen laten knipperen als signaal dat er gebeld wordt.

breien

Ongelezen bericht door breien » 02 feb 2019 17:18

Mevrouw IJzendoorn. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Alleen een klein beetje mosterd na de maaltijd

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 02 feb 2019 17:26

Misschien voor dove mensen wel interessant.

Plaats reactie