Samsung "promotie" voor gratis earbuds, maar deze nooit gekregen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Kamminga87
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2022 15:26

Samsung "promotie" voor gratis earbuds, maar deze nooit gekregen

Ongelezen bericht door Kamminga87 »

Beste,

Wij hebben in begin 2021 in de T-mobile winkel een verlenging van een mobiele abonnement doorgevoerd inclusief telefoon. Er was enige twijfel tussen een Samsung en een Apple, maar de verkoper heeft ons overgehaald de Samsung telefoon te nemen in verband met de gratis earbuds die Samsung middels een promotie zou leveren. Onze promotie is begin april 2021 goedgekeurd. Tot op heden hebben wij nog geen earbuds mogen ontvangen.

Vanaf juli 2021 hebben wij minimaal 1x in de 2 weken contact emt Samsung. Wij hebben dus makkelijk tientallen keren contact gehad (zowel bellen, whattsapp als twitter) zonder enig resultaat. Wij krijgen continue dezelfde reactie: Wij kunnen niets voor u betekenen. Wij moeten dit doorzetten naar de interne afdeling. Die zal het oppakken en contact met uw opnemen. Nog even geduld.. Nou na 8 maanden contact te hebben gehad is het geduld aardig op. Af en toe is waren er ook rotsmoesjes zoals: ze zijn niet op voorraad, maar in die 8 maanden tijd waren dezelfde earbuds wederom onderdeel van een promotie die ook al is afgerond...

Wij hebben contact opgenomen met het ACM en die raden ons het volgende aan: ‘Komt u er niet uit met de fabrikant? Spreek dan ook de verkoper aan. Hij heeft u het product verkocht, u hebt met hem een koopovereenkomst gesloten. De actie van de fabrikant was onderdeel van die koopovereenkomst. Vaak adverteert de verkoper hier ook mee. U mag verwachten dat de verkoper zijn best doet om een oplossing te krijgen.’. T-Mobile verwijst mij echter direct terug naar Samsung en geeft aan niets te kunnen betekenen.

Wat kan ik doen om het product waar ik recht op heb, alsnog te ontvangen en deze onverkwikkelijke zaak op te lossen?

Ik zie graag uw reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Benno Kamminga

Seinhuis
Berichten: 2371
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Samsung "promotie" voor gratis earbuds, maar deze nooit gekregen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Het enige optie is het starten van een rechtzaak of naar de geschillencommissie (www.degeschillencommissie.nl) indien de winkel is aangesloten.

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Hun kunnen uitleggen wat de volgende stap is.

michielvdm
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 sep 2014 17:25

Re: Samsung "promotie" voor gratis earbuds, maar deze nooit gekregen

Ongelezen bericht door michielvdm »

Geen ervaring met earbuds, maar wel met een promotie van Samsung. Ik kocht in een KPN winkel een smartphone met 50 euro cashback. De cashback heb ik echter nooit ontvangen. Heel veel gebeld en e-mails gestuurd. Oplichters.

Kamminga87
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2022 15:26

Re: Samsung "promotie" voor gratis earbuds, maar deze nooit gekregen

Ongelezen bericht door Kamminga87 »

Seinhuis schreef:
03 apr 2022 18:57
Het enige optie is het starten van een rechtzaak of naar de geschillencommissie (www.degeschillencommissie.nl) indien de winkel is aangesloten.

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies. Hun kunnen uitleggen wat de volgende stap is.
Ik gok dus dat dit is waar Samsung op hoopt. Voor velen zal dit te veel gedoe zijn en laten ze het zitten of zoeken ze wel naar een andere oplossing. Wat een schande dat een dergelijk miljarden bedrijf op deze manier met zijn klanten om gaat!

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Samsung "promotie" voor gratis earbuds, maar deze nooit gekregen

Ongelezen bericht door Dirkie »

Vorig jaar ook mee gedaan aan een actie waarbij je bij een telefoon gratis Eardbuds kreeg. Deze heb ik uiteindelijk wel ontvangen, maar het heeft 3 maal zo lang geduurd als eerst aangegeven was. Ook bij een actie extra accu bij een Samsung Jet stofzuiger heeft het heel lang geduurd. Meer uiteindelijk wel de zaken ontvangen. En ik werd bij beide acties wel op de hoogte gehouden dat het langer zou gaan duren.

Gesloten