LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sigaar uit eigen doos bij tele2

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ikke8
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 sep 2012 20:01

sigaar uit eigen doos bij tele2

Ongelezen bericht door ikke8 »

Mooie praktijken bij tele2.

Ik had een 3 in 1 pakket bij tele2. Geen problemen, wel 50 euro tegoed om films te kijken. Word ik gebeld of ik mijn abonnement wil verlengen.
Dit deed ik (met een uitbreiding) en omdat ik zo'n trouwe klant was kreeg ik 5 euro korting per maand.
Blijkt later dat de 50 euro die ik tegoed had weg zijn OMDAT DIE NIET BIJ DIT NIEUWE ABONNEMENT HOREN. Ik geef aan dat dit niet is vermeld, en dat dit dus geen echte korting is maar een sigaar uit eigen doos. Krijg ik "oprechte excuses" omdat dit wel gezegd zou moeten zijn. Als ik zeg dat ik wil dat er iets met mijn klacht wordt gedaan zodat andere klanten hiervoor worden gewaarschuwd hoor ik dat er een aantekening kan worden gemaakt. Maar er zou alleen maar iets mee gebeuren zodra er meer klachten zouden komen. Ik vraag of het dan wel bij de medewerkster bekend is dat tele2 regelmatig meer films dan terecht zijn in rekening brengt en deze dan bij een reactie "alleen in dit geval" van de rekening haalt. Dit is bij de medewerkster van tele 2 niet bekend; ZIJ heeft dit immers nooit eerder als klacht gehoord, dus kan er niets mee gedaan worden. Er is dus geen centraal meldpunt.
Conclusie: Er is een klantenservice (haha) bij Tele2 die werkt met medewerkers die geheel solistisch werken, maar niets doen om fouten te voorkomen en de service te verbeteren. Erg Jammer

ikke8
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 sep 2012 20:01

Re: sigaar uit eigen doos bij tele2

Ongelezen bericht door ikke8 »

misschien is dat wel zo maar ik he 2 verschillende medewerkers gesproken. beide zeiden dat wat ik vertelde klopte.

Gesloten