LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met Ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
bleekie
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2009 19:32

Slechte ervaring met Ziggo

Ongelezen bericht door bleekie »

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Na aanleiding van onderstaande nieuwe factuur heb ik wederom contact gezocht met ziggo klanten service en om tekst en uitleg gevraagd wat de debetreffende bedragen zijn en waarop deze gebaseerd ziin ,en om de verreking van 17,50 activatie kosten die nergens op de factuur terug te vinden zijn.

Ook heb ik gevraagd of er al meer bekend is over mijn klacht dat ik niet akkoord ga met de verhoging van 2,50 nadat mij gratis en voor niets een horizon box is toegestuurd en er niets aan mijn pakket abbonement veranderd zou worden maar zelfs dat ik 1,40 per maand minderzou gaan betalen.

De dame [persoonsgegevens verwijderd door moderator] die ik aan de lijn had zei date er niets aan veranderd kon worden en dat het nou eenmaal zo is, dat zijn de regels, ik antwoorde maar dat is niet wat er met mij is afgesproken!

De mederwerkster antwoord ik kan er helaas niets aan veranderen voor !

Ik zei prima dan wil ik alles terug draaien ik stuur de horizon box terug en dan blijf ik mijn oude bedrag van mijn totoaal pakket van 68,40 betalen en behoud ik mijn oude pakket

De medewerkster antwoorde dat kan niet meneer, ik jawel hoor ik heb 14 dagen bedenk tijd, de medewerkser antwoorde dat kan niet want het alles in 1 plus pakket bestaat niet meer, ik zei onzin het is alleen een naamsverandering voor op papier er word nergens een schakelaar of knopje om gezet het pakket is het exact hetzelfde,
De medewerkster u kunt alleen terug maar dan naar een lager en ander pakket, nou mijn broek zakte van mijn kont af

Ik vroeg of ik een leiding gevende kon spreken dat kon niet die komen niet aan de lijn zei ze, dan wil ik de naam van uw ledidinggevende vroeg ik de medewerkster antwoorde die geven wij niet u moet een klachten formulier in vulen en dan komt het bij de juiste persoon terrecht

Ik ben al 25 jaar trouwe klant van (multikabel) Ziggo ik ben nog nooit over gestapt naar een andere aanbieder, het is te schandalig voor woorden.

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Met vriendelijke groet,

Pj Bleekemolen
Laatst gewijzigd door Radar op 03 mar 2017 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Slechte ervaring met Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Beste meneer of mevrouw Bleekemolen,

Logisch dat je hiervan baalt. Als er bepaalde dingen zijn besproken dan is dat natuurlijk ook wat je gaat verwachten.
De Horizon mediabox bieden we alleen aan op een Play Complete of Play Max pakket met de daarbij behorende prijzen. Om er gebruik van te maken worden er op de achtergrond wel degelijk een aantal technische aanpassingen gedaan.

Uiteraard wil ik graag kijken hoe dit heeft kunnen lopen. Ik kan nog niks beloven maar wil wel mijn best voor je doen. Daarom wil ik je vragen om ons via dit forum een privébericht te sturen met daarin jouw adres, klantnummer en verwijzing naar dit topic. Uiteraard mag je dit ook doen via Facebook (http://bit.ly/FBziggo) of onze website (ziggo.nl/contact).

We horen graag van je.

Met vriendelijke groet,

Pim - Ziggo Webcare

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Slechte ervaring met Ziggo

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens via een privébericht. Hier heb ik je een reactie op gestuurd. Heb je dit bericht ook ontvangen?

Groet,
Pim - Ziggo Webcare

Gesloten