LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Meikevdheuvel
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2019 09:43

T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!

Ongelezen bericht door Meikevdheuvel »

Sinds een aantal maanden zijn wij overgestapt naar T-Mobile. Sinds de aansluiting, hebben we niets dan gezeur en gedoe met de internet verbinding (áls er al verbinding is) en de TV doet het amper! Hebben meer mensen hier deze ervaring? We zijn al weken bezig met de klanten'service' om het te laten repareren. Als ze je al serieus nemen, moet je 3 weken wachten op een monteur! Hij meet alles door (natúúrlijk gaat de meting goed als de monteur er is) en zodra hij zijn hielen heeft gelicht, vallen alle diensten weer uit. T-Mobile heeft ruim de tijd gehad om alles op te lossen, en niks werkt. Wij zijn van mening dat ze in gebreke blijven en willen onder het contract uit. Z.s.m!! Steeds weer beginnen ze bij de klantenservice over een afkoopsom. Ik vraag mij af of ze dit wel kunnen afdwingen?! We zijn er dan ook niet mee akkoord gegaan. Zij houden zich niet aan de service die ze beloven en waar we voor getekend hebben... HELP!!! Ik wil gewoon bij ze weg! En niet met een rekening van een paar honderd euro!

Nijogeth
Berichten: 9984
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Heeft u de tv bekabeld of is dit via wifi? Evenals de internetverbinding, bedoelt u dan via wifi?

De monteur checkt uiteraard alleen de vaste verbinding. Als deze gewoon werkt en de wifi is het probleem, dan levert T-Mobile gewoon wat ze beloven. Als de wifi niet goed werkt, dan zit dat mogelijk aan uw kant van de verbinding. Oud huis, veel te veel obstakels etc..

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Al aan de geschillencommissie gedacht?

https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... ediensten/

De meeste providers nemen snel contact met u op om de kwestie te schikken nadat u een geschil hebt aangespannen.

freddyy
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2018 09:32

Re: T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!

Ongelezen bericht door freddyy »

vreemd allemaal: in amsterdam goede ervaring met T-Mobile ,was even bang om van KPN over te stappen ,maar nu een jaartje bij T mob. gaat behoorlijk goed ,alleen in begin gescrabbeld beeld gehad op sommige zenders maar dat is opgelost.
verder gaat opnemen programma wel eens verkeerd maar dat kan aan veranderende tijden liggen, internet gaat ok maar PC is wat oud dus dat zal ook beter gaan met nieuwe

alfatrion
Berichten: 21912
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: T-Mobile Thuis doet het al maanden niet!

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik zou nog een keer een monteur laten komen. Op dit moment staat T-Mobile er beter voor vanwege de monteur.

Je kan ook denken om een video van de televisie en andere problemen te maken. Verzamel bewijs, is wat ik zeg.

Gesloten