LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tmobile thuis lange wachttijden oplossen storing

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Kiarakiir
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2020 09:00

Tmobile thuis lange wachttijden oplossen storing

Ongelezen bericht door Kiarakiir »

Wij hebben tmobile thuis als provider. Nu zitten wij doordat er geen signaal ons huis meer binnen komt, al 3 weken zonder tv en internet. Wij hebben al meerdere malen contact met de klantenservice van tmobile thuis gehad. Hier hebben ze aangegeven dat het signaal hersteld moet worden door de netbeheerder KPN. Deze hebben wij ook gebeld en gaven aan dat ze tot op heden nog geen opdracht hebben gekregen van tmobile thuis. Nu gebruiken wij al die tijd onze 4g data om het huiswerk van de kinderen, die op een mobieltje, deze moeten maken. In deze periode van Corona zitten wij allemaal al opgesloten in huis. Wij daarentegen zelfs zonder tv en internet.

tmobile blijft aangeven dat wij maar geduld moeten hebben. Zeker na alle beloftes en informatie wat ze hebben gegeven over de aantal wachtdagen. Deze gingen van 2 naar 5 naar 9 wachtdagen voordat de opdracht bij de kpn zal aankomen. De kosten lopen mega op. Vraag is wanneer krijgen wij signaal en hoe worden onze kosten die wij tot nu toe hebben gehad, betaald.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Tmobile thuis lange wachttijden oplossen storing

Ongelezen bericht door Theotrucker »

In eerste instantie moet je die vraag bij T-mobile neerleggen. Je kunt het daarna bij de geschillencommissie aanmelden.

Cro
Berichten: 2077
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Tmobile thuis lange wachttijden oplossen storing

Ongelezen bericht door Cro »

Ik bepaalde delen van het land is T-mobile inderdaad wederverkopen van diensten die via het KPN netwerk verlopen.
In dat soort gevallen kan het dus inderdaad zijn dat T-mobile afhankelijk is van KPN als er bijvoorbeeld kabelbreuk is of iets in die strekking. KPN zal vanwege Corona waarschijnlijk ook minder capaciteit hebben voor dit soort problemen waardoor dit langer duurt.

De abonemmentskosten zal vast wel over te praten zijn met T-mobile, ze leveren immers momenteel geen dienst.
Of je ook de kosten van 4G vergoed kan krijgen durf ik zo niet te zeggen. Ik vraag me achter af of dat "Mega" kan zijn, voor 25 euro heb je immers een abonnement met unlimited data wanneer je T-mobile thuis hebt.
Wanneer jullie signaal krijgen valt hier op het forum natuurlijk niets over te zeggen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Tmobile thuis lange wachttijden oplossen storing

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik zou de klacht op Klachtenkompas zetten met de opmerking dat u naar de Geschillencommissie gaat:

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/t ... 57b280e62c

Gesloten