LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC router betaald maar niet gekregen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
frikko
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 dec 2005 22:14

UPC router betaald maar niet gekregen

Ongelezen bericht door frikko »

UPC had een leuke actie, een netgear router voor 89,95 dus ik dacht die bestel ik. Bestellen was totaal geen probleem, je wordt binnen 2 minuten geholpen. Wel met de mededeling dat het wel 3 weken kon duren vanwege drukte. Geen probleem. 4 weken later nog niets ontvangen, maar het geld was inmiddels wel van mijn rekening afgeschreven. Maar eens bellen dan. Eerst met de verkoopafdeling, daar werd mij verteld dat het nog wel 4 weken kon duren, 1000 maal excuses, maar.......u kunt hem ook gewoon in de winkel afhalen hoor, daar kunnen ze ook zien dat u hem al betaald heeft. Op naar de winkel.
Nee u moet hem hier ook betalen. Bellen met de klantenservice, ja het 0900 nr, en van het kastje naar de muur gestuurd. Onderhand 3 x 10 minuten in de wacht gestaan. Einde van het liedje, ik moest hem maar in de winkel gaan kopen, en als de router dan een keer door post geleverd zou worden moest ik deze maar weigeren, en dan zou ik daarna wel weer mijn geld terugkrijgen. Inmiddels heb ik dus gewoon via de postbank mijn automatische incasso terug laten boeken wegens het niet leveren van bestelde produkten.

Jezper-UPC
Berichten: 21
Lid geworden op: 25 okt 2007 16:32

Re: UPC router betaald maar niet gekregen

Ongelezen bericht door Jezper-UPC »

Uit uw verhaal maak ik op dat uw probleem met UPC nog steeds niet naar behoren is opgelost.

Zou u zo vriendelijk willen zijn uw klantnummer of postcode en huisnummer te mailen naar [email protected]? Als u dan verwijst naar dit dit topic kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen.

MVG,

Webcare UPC

Gesloten