LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vast aan abonnement RocketMarsRadio na enquête

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Loran60
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2018 11:07

Vast aan abonnement RocketMarsRadio na enquête

Ongelezen bericht door Loran60 »

Ik zocht op woensdag 16 mei om 14:51 uur m.b.v. Google Chrome naar een bedrijf in Leeuwarden.
Er kwam een Pop-Up tussendoor met het invullen van een enquête.
Na het invullen van 4 vragen over de bevalligheid van Google Chrome kreeg ik als “gelukkige” een mobiele Samsung Galaxy S9 telefoon aangeboden voor € 2,- via mijn credit-card.
Vervolgens zit ik vast aan een abonnement op een internet Radio/Game/Films site.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Vast aan abonnement RocketMarsRadio na enquête

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Loran60 schreef:Ik zocht op woensdag 16 mei om 14:51 uur m.b.v. Google Chrome naar een bedrijf in Leeuwarden.
Er kwam een Pop-Up tussendoor met het invullen van een enquête.
Na het invullen van 4 vragen over de bevalligheid van Google Chrome kreeg ik als “gelukkige” een mobiele Samsung Galaxy S9 telefoon aangeboden voor € 2,- via mijn credit-card.
Vervolgens zit ik vast aan een abonnement op een internet Radio/Game/Films site.
Als je zo naïef bent om te denken dat je een Samsung Galaxy S9 krijgt voor € 2,00 (minimum prijs is € 644) dan verdien je het bijna om vast te zitten aan een dergelijk abonnement.

Gezien u geen melding maakt welke abonnement het is en uw omschrijving Radio/Game/Films site erg algemeen is is een zinnig advies geven lastig. Het enige advies wat ik je kan geven is om per direct je internet verbinding op te zeggen en je nooit meer te vertonen op het WWW.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Vast aan abonnement RocketMarsRadio na enquête

Ongelezen bericht door Theotrucker »

En iets krijgen via je eigen creditkaart is wel een hele rare manier. Die van mij is alleen geschikt om er mee te betalen. Maar alleen wat ik wil. Je betaalt 2 € en daardoor heb je een abonnement?
En de bevalligheid van Chrome, als het nu een jongedame was.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Vast aan abonnement RocketMarsRadio na enquête

Ongelezen bericht door newmikey »

Loran60 schreef:Ik zocht op woensdag 16 mei om 14:51 uur m.b.v. Google Chrome naar een bedrijf in Leeuwarden.
Er kwam een Pop-Up tussendoor met het invullen van een enquête.
Na het invullen van 4 vragen over de bevalligheid van Google Chrome kreeg ik als “gelukkige” een mobiele Samsung Galaxy S9 telefoon aangeboden voor € 2,- via mijn credit-card.
Vervolgens zit ik vast aan een abonnement op een internet Radio/Game/Films site.
Mijn advies is om gewoon internet af te sluiten - u kunt er niet op een verantwoorde manier mee omgaan blijkbaar...

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Vast aan abonnement RocketMarsRadio na enquête

Ongelezen bericht door witte angora »

Loran60 schreef:Ik zocht op woensdag 16 mei om 14:51 uur m.b.v. Google Chrome naar een bedrijf in Leeuwarden.
Er kwam een Pop-Up tussendoor met het invullen van een enquête.
Na het invullen van 4 vragen over de bevalligheid van Google Chrome kreeg ik als “gelukkige” een mobiele Samsung Galaxy S9 telefoon aangeboden voor € 2,- via mijn credit-card.
Vervolgens zit ik vast aan een abonnement op een internet Radio/Game/Films site.
Maar wat is nu je vraag waarmee het forum je kan helpen?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Vast aan abonnement RocketMarsRadio na enquête

Ongelezen bericht door grun »

Rocketmarsradio is een website die gehost wordt in de USA, maar de eigenaar staat geregistreerd in Tsjechie. De site heeft geen goede reputatie. Op de support pagina kunt u gewoon opzeggen, probeer dat eerst eens. Of vraag de creditcardmaatschappij om advies.
https://www.scamadviser.com/is-rocketma ... -site.html
https://www.rocketmarsradio.com/support.html

Gesloten