LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vast aan contract na 14 dagen bedenktijd?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: Vast aan contract na 14 dagen bedenktijd?

Ongelezen bericht door GJS »

Lady1234 schreef:Bij een telefoongesprek staat er niets zwart op wit. In die mail wel, dat is het verschil.
Zou toch wel uit de voicelog moeten blijken lijkt mij, beste is dan toch om als eerste die maar eens op te vragen.

George27
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 aug 2018 17:24

Re: Vast aan contract na 14 dagen bedenktijd?

Ongelezen bericht door George27 »

Mensen,
Het website van tariefadvies.nl wordt gehost in Turkije.
Dit is hier makkelijk te veriveren :
https://ip-lookup.net/ typ in tariefadvies.nl

Ik wilde een email versturen om mijn telefoonopname op te vragen en konniet afgeleverd worden door technische storingen aan hun kant.
Toen naar tariefadvies.nl gegaan en kwam een 404 nog found pagina terug in Turks.

Dus heb ik het domain locator gebruikt. Ja mijn persoonlijke gegevens zitten in een server in Turkije. Buiten Europa en dat mag zeker niet.

Ik ga naar autoriteit persoon gegevens maandag en kom terug hier met het nummer dat ik voor mijn dossier krijg, zo kunnen jullie ook aanhaken.

Dank ook voor het toelichting dat het link in de mail te klikken tijdens het telefoongesprek geen schriftelijke toekenning is volgens consuwijzer want dat is precies wat er is gebeurd.

Ik heb al bij NLE het officiële ongewenste overstap formulier verstuurd maar ze komen niet terug met schriftelijke bewijs dat ik een contract heb afgesloten.

Trouwens vind ik nergens het KvK nummer van tariefadvies.nl

Die wil ik krijgen vanuit NLE .
Ik how jullie op het hoogte.

GJS
Berichten: 331
Lid geworden op: 04 jan 2007 13:43

Re: Vast aan contract na 14 dagen bedenktijd?

Ongelezen bericht door GJS »

George27 schreef:
Trouwens vind ik nergens het KvK nummer van tariefadvies.nl

Die wil ik krijgen vanuit NLE .
Ik how jullie op het hoogte.
Bij de KvK zijn ze ook niet bekend, dus waarschijnlijk hebben ze niet eens een KvK nummer.
Op dat adres zitten wel heel veel bedrijven, blijkbaar een verzamelgebouw hiervoor.

NLE zou je toch de officieële naam van dat bedrijf moeten kunnen vertellen, zou i.d.d. ook op papieren die zij hebben moeten staan.
Misschien hebben ze zelf al door dat een en ander niet in de haak is en krijg je daarom niets te zien.

Gesloten