LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Maar ik kreeg 5 meter kabel inclusief schoentjes gewoon gratis van Ziggo....

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Radar »

Zullen we het in dit topic houden over de klantenservice van Ziggo en niet over katten die kabels doorknagen? Dat is in het verhaal van de TS duidelijk niet gebeurd, dus is ook niet nodig om hier te bespreken. ^FG

Arizonakid
Berichten: 1097
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Eres schreef:
30 mei 2020 10:40
Een tik op de kabel kan inderdaad een storing veroorzaken, maar ook het omgekeerde de storing opheffen.
Ziggo excuus u heeft een verouderde kabel en u kunt beter een nieuwe “gouden” up to date kabel kopen, die over een paar maanden reeds weer verouderd is.
Is het niet, omdat de provider een super zwak signaal gebruikt om maximale winst te behalen, gevolg elk iets sterker apparaat in de buurt veroorzaakt ook mogelijk storingen.
De klant is voor een provider niet belangrijk, negatieve cijfers we sluiten de toko, gevolgd door een bedrijf met een nieuwe naam.
Pertinente nonsens dit.
Superzwakke signalen gebruiken, graag bewijs dan, en niet van horen zeggen maar gewoon harde cijfers.
Ook sluiten van de toko, kom maar met voorbeelden.

Je praat uit je nek.

patrick.heister
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2020 22:45

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door patrick.heister »

Bij mij werken de webcare en telefonisch altijd super.. Mss ligt het aan de reacties van de personen die bellen...

Alex1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2020 08:15

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Alex1984 »

De titel slaat natuurlijk al nergens op.
Zorg daarnaast, zoals al is gezegd, voor een senioren gsm. Die dingen kosten niks en zijn heel makkelijk te gebruiken voor senioren.

Een hoop blabla en weinig zelfredzaamheid. Tuurlijk, bij Ziggo is de klantenservice niet altijd goed. Het gros van de afdelingen is uitbesteed aan externe callcenters. En daar is het vaak een zootje. Zo gaat dat overigens voor alle providers, dus bij de meeste van deze providers kan het ernstig slecht verlopen. Dat is nou eenmaal een gegeven in Nederland. Daar hoeft niet zo dramatisch over gedaan te worden.

Door een externe in de wijkkast laten rommelen is een slecht idee. Naast dat het buitengewoon asociaal is, is het nog illegaal ook. Die kasten zijn eigendom van Ziggo en zij zijn de enige die erin mogen. Er staat een boete op als mensen vernielingen aanbrengen of veranderingen aanbrengen in de kast. Ik hoop dan ook dat als dit plan doorgezet wordt diegene gepakt wordt. Echt te zot.

Iets minder drama. Iets meer assertiviteit. Als je zorgt dat je bij Ziggo op de juiste afdeling zit kun je echt wel geholpen worden. Je moet alleen een beetje slimmer zijn.

peter17111962
Berichten: 566
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Het meest domme antwoord vindt ik nog wel het voorstel om deze mensen dan maar een mobieltje te geven. Deze
hebben nooit het zelfde telefoon nummer als het huidige van deze mensen. Dus gebeld worden lukt dan nog steeds
niet, Zelf bellen wel, maar dat heeft weer tot gevolg, dat als de boel is gerepareerd, en dat mobieltje dus niet meer
wordt gebruikt, dat iedereen dat mobiele nummer gaat bellen, waardoor deze mensen opnieuw niet bereikt kunnen
worden.

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Maar als ze iedere dag een huisarts moeten bellen zouden ze dan niet beter in een verzorgingshuis moeten gaan wonen. Dit is namelijk niet normaal.

Inmiddels hebben we zelf iemand ingeschakeld om in de kast te rommelen zodat ze telefoon hebben want van Ziggo hoeven we niets te verwachten!
Dus het lag schijnbaar toch aan de installatie binnenshuis dus geen verantwoordelijkheid van Ziggo

Lowieze
Berichten: 6534
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Lowieze »

peter17111962 schreef:
31 mei 2020 10:29
Het meest domme antwoord vindt ik nog wel het voorstel om deze mensen dan maar een mobieltje te geven. Deze
hebben nooit het zelfde telefoon nummer als het huidige van deze mensen. Dus gebeld worden lukt dan nog steeds
niet, Zelf bellen wel, maar dat heeft weer tot gevolg, dat als de boel is gerepareerd, en dat mobieltje dus niet meer
wordt gebruikt, dat iedereen dat mobiele nummer gaat bellen, waardoor deze mensen opnieuw niet bereikt kunnen
worden.
Ik weet wel wat ik het meest domme antwoord vind......

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door reggie2 »

peter17111962 schreef:
31 mei 2020 10:29
Het meest domme antwoord vindt ik nog wel het voorstel om deze mensen dan maar een mobieltje te geven. Deze
hebben nooit het zelfde telefoon nummer als het huidige van deze mensen. Dus gebeld worden lukt dan nog steeds
niet,
Zelf bellen wel, maar dat heeft weer tot gevolg, dat als de boel is gerepareerd, en dat mobieltje dus niet meer
wordt gebruikt, dat iedereen dat mobiele nummer gaat bellen, waardoor deze mensen opnieuw niet bereikt kunnen
worden.


Als je geen nummer doorgeeft , zal je niet gebeld worden nee.

Ik vind jouw antwoord toch wel heel erg dom, alsof een mobiel later aan de kant wordt gelegd.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Vele ouderen bellen wel en als de Arts nodig, eerst even de lader aansluiten en na half uurtje kun je bellen!

Ja, die laten batterij leeglopen en zijn dan nog minder bereikbaar......
Nu een pieper ingesteld die alarm geeft bij 20% of minder batterij en dan niet kunnen slapen!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Justmeagain schreef:
31 mei 2020 10:34
Maar als ze iedere dag een huisarts moeten bellen zouden ze dan niet beter in een verzorgingshuis moeten gaan wonen. Dit is namelijk niet normaal.

Inmiddels hebben we zelf iemand ingeschakeld om in de kast te rommelen zodat ze telefoon hebben want van Ziggo hoeven we niets te verwachten!
Dus het lag schijnbaar toch aan de installatie binnenshuis dus geen verantwoordelijkheid van Ziggo
Het modem is van Ziggo en maakt deel uit van de installatie binnenshuis. Je conclusie is te voorbarig.

sake1987

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door sake1987 »

Contact met Ziggo doe ik altijd via Messenger. Krijg dan niet direct antwoord maar wel een antwoord waar over is nagedacht. Tot nu toe erg tevreden

peter17111962
Berichten: 566
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door peter17111962 »

reggie2 schreef:
31 mei 2020 11:43
peter17111962 schreef:
31 mei 2020 10:29
Het meest domme antwoord vindt ik nog wel het voorstel om deze mensen dan maar een mobieltje te geven. Deze
hebben nooit het zelfde telefoon nummer als het huidige van deze mensen. Dus gebeld worden lukt dan nog steeds
niet,
Zelf bellen wel, maar dat heeft weer tot gevolg, dat als de boel is gerepareerd, en dat mobieltje dus niet meer
wordt gebruikt, dat iedereen dat mobiele nummer gaat bellen, waardoor deze mensen opnieuw niet bereikt kunnen
worden.


"Als je geen nummer doorgeeft , zal je niet gebeld worden nee."

Dat nummer hoeft niet doorgegeven te worden, dat verschijnt vanzelf op het scherm bij diegene
die ze bellen, en die slaan dan dat nummer op als zijnde hun nieuwe nummer

"alsof een mobiel later aan de kant wordt gelegd."

Een zelf bewust zelf aangeschaft mobieltje wordt later niet aan de kant gelegd, maar een tijdelijk vervangend
mobieltje wel. Het verschil zit hem juist in de reden waarom ze dat mobieltje hebben gekregen. De naam
zegt het al. tijdelijk.

pierrev
Berichten: 84
Lid geworden op: 11 mei 2020 18:33

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door pierrev »

peter17111962 schreef:
31 mei 2020 10:29
Het meest domme antwoord vindt ik nog wel het voorstel om deze mensen dan maar een mobieltje te geven. Deze
hebben nooit het zelfde telefoon nummer als het huidige van deze mensen. Dus gebeld worden lukt dan nog steeds
niet, Zelf bellen wel, maar dat heeft weer tot gevolg, dat als de boel is gerepareerd, en dat mobieltje dus niet meer
wordt gebruikt, dat iedereen dat mobiele nummer gaat bellen, waardoor deze mensen opnieuw niet bereikt kunnen
worden.
Niemand hier kan zorgen dat ziggo sneller werkt dus is een mobieltje het beste antwoord en de snelste oplossing wat betreft bereikbaarheid

KNIVSOJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2020 14:01

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door KNIVSOJ »

Zwak signaal is vaak een probleem met de aansluiting in/op de muur en de filter die daar tussen zit.
Juiste kabel help ook vaak.
Meerderen tv gebruik een goede ziggo versterker (media markt heeft de juiste).
Ik had deze problemen ook ik heb het allemaal opgelost door als te checken.
Hierna totaal geen problemen.
Tv goed zonder blokken.
Internet goed en stabiel.
En de helpdesk is perfect.
Problemen gehad bij de overstap van zakelijk naar particuliere aansluiten.
Ieder keer dat ik belde liet ik eerst het verhaal lezen door de medewerker wat er allemaal al gedaan was en werd op de juiste manier afgehandeld.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door sjohie »

peter17111962 schreef:
31 mei 2020 10:29
Het meest domme antwoord vindt ik nog wel het voorstel om deze mensen dan maar een mobieltje te geven. Deze
hebben nooit het zelfde telefoon nummer als het huidige van deze mensen. Dus gebeld worden lukt dan nog steeds
niet, Zelf bellen wel, maar dat heeft weer tot gevolg, dat als de boel is gerepareerd, en dat mobieltje dus niet meer
wordt gebruikt, dat iedereen dat mobiele nummer gaat bellen, waardoor deze mensen opnieuw niet bereikt kunnen
worden.
Het ging zo te lezen om ten allen tijde te kúnnen bellen in geval van medische noodzaak, en dan maakt dat dit komt vanaf een ander nummer volgens mij niks uit? Vandaar dat ik opperde om een backup te regelen, in de vorm van een mobiele telefoon. Dan zijn ze niet enkel afhankelijk van de Ziggo infrastructuur buiten, en de Ziggo hardware in huis. En omdat het draadloos is, zijn ze ook meteen gevrijwaard voor de gevolgen van graafschade.

Maar goed, zo te lezen hebben ze iemand (ingehuurd?) om "in de kast te rommelen", wat dat ook precies mag inhouden. Ik kan me niet voorstellen dat een installateur zo in de wijkcentrales van Ziggo gaat rommelen, dus ik vermoed dat dit aan apparatuur bij de ouders is, maar goed, de OP bevat wat meer sentimenten dan feiten, dus dat is een gok.

plantier
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2018 11:25

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door plantier »

Wat een ontzettend onhebbelijke opmerkingen lees ik op dit forum op de problemen van Femke. Ik herken het probleem: onstabiele Wifi, mijn telefoon valt uit ( de mobiele nog vaker dan de vaste). Slechte service; onhebbelijke medewerkers enz. enz. ( Alleen de monteur voor het installeren van een nieuw modem komt echt wel gratis).Ik begrijp heel goed dat Femke wanhopig en boos is. Ik begrijp echt niet waarom mensen de praktijken van Ziggo op zo'n botte manier verdedigen. Mensen, het ligt heel simpel: als je per maand een flink bedrag uitgeeft mag je daarvoor een goed product verwachten. En of je nu stokoud bent of een baby, dat doet niet terzake.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door reggie2 »

plantier schreef:
31 mei 2020 15:21
Wat een ontzettend onhebbelijke opmerkingen lees ik op dit forum op de problemen van Femke. Ik herken het probleem: onstabiele Wifi, mijn telefoon valt uit ( de mobiele nog vaker dan de vaste). Slechte service; onhebbelijke medewerkers enz. enz. ( Alleen de monteur voor het installeren van een nieuw modem komt echt wel gratis).Ik begrijp heel goed dat Femke wanhopig en boos is. Ik begrijp echt niet waarom mensen de praktijken van Ziggo op zo'n botte manier verdedigen. Mensen, het ligt heel simpel: als je per maand een flink bedrag uitgeeft mag je daarvoor een goed product verwachten. En of je nu stokoud bent of een baby, dat doet niet terzake.
Voor een nieuweling begrijp je merk ik weinig van dit forum.

Verder zijn de meningen van mensen verdeeld de ene is blij met Ziggo de volgende niet . Dat kan en mag.:-)

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik melde al eerder;

Een landelijke Ziggo maar personeel is regionaal sterk verschillend,
van behulpzame helpdesk en goed monteurs tot dubieuze waardoor vele weglopen.

Ga naar andere aanbieder of verhuis naar andere Ziggo regio.

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Bob Schurkjens schreef:
31 mei 2020 12:26
Justmeagain schreef:
31 mei 2020 10:34
Maar als ze iedere dag een huisarts moeten bellen zouden ze dan niet beter in een verzorgingshuis moeten gaan wonen. Dit is namelijk niet normaal.

Inmiddels hebben we zelf iemand ingeschakeld om in de kast te rommelen zodat ze telefoon hebben want van Ziggo hoeven we niets te verwachten!
Dus het lag schijnbaar toch aan de installatie binnenshuis dus geen verantwoordelijkheid van Ziggo
Het modem is van Ziggo en maakt deel uit van de installatie binnenshuis. Je conclusie is te voorbarig.
Maar als het met even rommelen is opgelost is dat toch echt geen Ziggo issue. Maar een in huis ding.

Gesloten