Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Komkommertijd
Berichten: 5847
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik melde al eerder;

Een landelijke Ziggo maar personeel is regionaal sterk verschillend,
van behulpzame helpdesk en goed monteurs tot dubieuze waardoor vele weglopen.

Ga naar andere aanbieder of verhuis naar andere Ziggo regio.

Justmeagain
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Bob Schurkjens schreef:
31 mei 2020 12:26
Justmeagain schreef:
31 mei 2020 10:34
Maar als ze iedere dag een huisarts moeten bellen zouden ze dan niet beter in een verzorgingshuis moeten gaan wonen. Dit is namelijk niet normaal.

Inmiddels hebben we zelf iemand ingeschakeld om in de kast te rommelen zodat ze telefoon hebben want van Ziggo hoeven we niets te verwachten!
Dus het lag schijnbaar toch aan de installatie binnenshuis dus geen verantwoordelijkheid van Ziggo
Het modem is van Ziggo en maakt deel uit van de installatie binnenshuis. Je conclusie is te voorbarig.
Maar als het met even rommelen is opgelost is dat toch echt geen Ziggo issue. Maar een in huis ding.

peterv30
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2020 17:12

Re: Verbindingsproblemen bij Ziggo worden maar niet opgelost

Ongelezen bericht door peterv30 »

Voor de goede orde: de eerste aansluiting van de kabeltelevisie is van Ziggo. De rest van de huisinstallatie is eigendom van de bewoner. De hardware heb je in bruikleen van Ziggo. Wanneer er door een monteur geconstateerd wordt dat het signaal tussen de eerste aansluiting in de woning en de Eindversterker (grijze kastjes op straat) niet in orde is, zal hij dat in orde maken. Zit de storing voor de Eindversterker dan zal de monteur zijn collega's van het netwerk inschakelen. Sommige monteurs hebben de beschikking o er een tester om de kabel tussen de woning en de Eindversterker te testen. Is deze niet in orde, dan zal deze monteur een kabelschade aanmaken, wat NIET door Ziggo wordt uitgevoerd, maar door een aannemer. Wanneer deze kabels in vervuilde grond liggen, moet er eerst een vergunning komen, wat weken kan duren. Maar aangenomen dat het signaal wat de woning binnenkomt in orde is, maar er bij de Ziggo hardware te weinig of geen signaal overblijft, dan is er iets mis met de binneninstallatie van de klant, dit gebeurt nog al eens in oudere woningen, waar vroeger kabels werden gebruikt voor analoge tv met 2 zenders.Digitale tv stelt heel andere eisen! Ziggo echter zal met hun monteurs u altijd willen helpen uw binnenhuisinstallatie in orde te maken, maar soms hangt daar een minimaal prijskaartje aan. En Ziggo monteurs zijn geen installatiebedrijf! Verwacht niet dat er voor 4 tv's kabels getrokken worden. Maar als de signalen en de binnenhuisbekabeling op orde is, zal elk produkt optimaal functioneren. En wanneer u echt mooie tv wil, dan is Ziggo de enige goede aanbieder. Via internet (KPN) haal je nooit de kwaliteit die via coax geleverd kan worden. Ziggo levert nu al 1 GB internet, glasvezel droomt er nog van

Plaats reactie