LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis kerstboom KPN

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
megatron29
Berichten: 291
Lid geworden op: 17 dec 2007 08:48

Gratis kerstboom KPN

Ongelezen bericht door megatron29 »

Afgelopen November heb ik bij kpn een mobieltje via internet besteld. Hier was een leuke aanbieding aan gekoppeld, namelijk een kerstboom.
Leuk dus ik besteld. Bevestiging gekregen via email. Doch exacte leverdatum van de kerstboom blijft een waas.
Dus ik begin December de klantenservice gebeld of zij meer wisten over de levering. Met als antwoord: U krijgt de kerstboom geleverd voor 12 December.
Dus ik wachten, helaas 12 December nog steeds geen kerstboom. =\
Weer met de klantenservice gebeld, kreeg een vriendelijke jongedame te spreken die mij vertelde dat ik een smsje voor de 17e December zou krijgen als de kerstboom word geleverd.
Het is nu 17 December en bij kerst, iedereen heeft zijn kerstboom opstaan. Alleen in mijn woonkamer blijft het toch erg kaal en ongezellig want KPN heeft zich tot 2 maal toe niet aan zijn afspraak gehouden.

Fijne kerstmis

jolandarobijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2007 19:10

Re: Gratis kerstboom KPN

Ongelezen bericht door jolandarobijn »

Geweldig hoor die service van KPN betreffende de Kerstboom. Ook ik ben er ingetrapt en wat blijkt, geen kerstboom. 2 keer gemaild naar KPN. 1e keer kreeg ik te horen dat de boom voor de 17 december zou komen. 2e mail kreeg ik een telefoonnummer van een tuinbedrijf die ik kon bellen voor nadere info over de levering. ALs je dit nummer belt krijg je al op het voorbericht te horen dat als je als klant van de KPN belt je dan contact op moet nemen met hen gezien zij ook niet kunnen vertellen wanneer de kerstboom geleverd wordt. Goed begin KPN!!!
Gaat lekker en bedankt voor het kerstgevoel!

Robert89
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2007 19:48

Re: Gratis kerstboom KPN

Ongelezen bericht door Robert89 »

Ik heb de vrienden van KPN vandaag ook aan de telefoon gehad en krijg bij de eerst volgende rekening van me telefoon €30,- op mijn rekening gestrot en krijg hierbij dus geen kerstboom..
Het leuke is waar haal je nu nog een kerstboom vandaan en dat dan wel voor €30,-
Nee erg lekkere service daar bij KPN..

jolandarobijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2007 19:10

Re: Gratis kerstboom KPN

Ongelezen bericht door jolandarobijn »

Krijg je 30 euro terug??? Wat een afzetterij! Ik wil die kerstboom en ik ga ervoor ook. Eerst de boom en dan zie ik het wel......
Ik baal echt dat ik over ga naar deze provider. Heeft niet alleen met de boom te maken maar wel met het eerlijkheid. Zit er notabene 2 jaar aan vast!

Robert89
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2007 19:48

Re: Gratis kerstboom KPN

Ongelezen bericht door Robert89 »

Ik ga zometeen naar Radar bellen misschien ook wat voor jullie?
Heb net kpn nogmaals gebeld en verteld dat op kerstboomkopen.com er een prijs staat van €37,50 exc btw. Maar ze willen niet meer geven dan €30,- En daar ben ik het dus echt niet mee eens. Waar kan je nu nog een kerstboom kopen voor €30,- ?
En als dat zo met alles gaat van ons 2 jarig abbo
En trouwens heb nu denk ik 40 minuten aan de telefoon gezeten met kpn en dan moet je 0612001200 bellen (dus mobiele kosten) nou die kunnen ze dus ook even betalen.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Gratis kerstboom KPN

Ongelezen bericht door Big-V »

En trouwens heb nu denk ik 40 minuten aan de telefoon gezeten met kpn en dan moet je 0612001200 bellen (dus mobiele kosten) nou die kunnen ze dus ook even betalen.
Bel volgende keer de klantenservice (1200) met je abonnementstoestel. Het is dan gratis.
Succes met de kerstboom.

megatron29
Berichten: 291
Lid geworden op: 17 dec 2007 08:48

Re: Gratis kerstboom KPN

Ongelezen bericht door megatron29 »

Donderdag 20 December en nog steeds geen kerstboom. :(

jolandarobijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2007 19:10

Re: Gratis kerstboom KPN

Ongelezen bericht door jolandarobijn »

Ik heb afgelopen maandag van de KPN weer een mailtje terug gekregen, na weer een mail te hebben gestuurd, dat ze mijn klacht hebben doorgestuurd naar de klachtenafdeling om het goed af te handelen. Dit zou binnen 7 werkdagen worden behandeld. Ehh.... 7 werkdagen...... nou jammer dan ....dan is het dus al kerst. Ik heb aan ze gevraagd dat ze zeker al wisten dat de kerstboom niet meer binnen zou komen voor de kerst. Waarom zou je anders binnen 7 werkdagen nog contact opnemen als het probleem inmiddels opgelost is? Ze verzocht me nogmaals om het nummer van het tuincentrum te bellen. Eh... waarom kunnen zij niet bellen voor mij? Was ik geen klant van KPN?

megatron29
Berichten: 291
Lid geworden op: 17 dec 2007 08:48

Re: Gratis kerstboom KPN

Ongelezen bericht door megatron29 »

KPN bedankt voor het niet nakomen van de afspraak, ik vraag me af hoe snel ik een brief krijg als ik een rekening niet betaal.
Klanten worden van het kastje naar de muur gestuurd, klantenservice zegt: neem contact op met het tuincentrum. Die zeggen het weer druk te hebben met mensen die klagen over de levering en service van KPN en verwijzen je weer door naar KPN en zo word je heen en weer gestuurd. Ik ben heel erg teleurgesteld in een bedrijf dat een goede naam zegt te hebben en jaarlijks miljoenen omzet hebben aan mensen die zich door deze verkooptrucs laten misleiden.

Gesloten