LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone NL niet tot slecht bereikbaar van netwerk

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Maartij2
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 sep 2018 23:23

Vodafone NL niet tot slecht bereikbaar van netwerk

Ongelezen bericht door Maartij2 »

Beste mensen,

Ik heb iets heel vervelends met vodafone NL. ik was begin dit jaar naar hun overgestapt omdat ik dacht dat ze betere service hadden hun facebook is ook 24/24 uur geopennd ook wel fijn als je na 21.00 uur een probleem hebt. .

in Hoofddorp heb ik mijn wijk waar ik woon bijna geen bereik maar 1 streep als je geluk hebt twee strepen. binnen heb ik wel 5 strepen bereik maar ik woon hoger. hoe hoger je bent hoe beter het bereik. heel veel problmenen met dat het gesprek wegvalt of dat ik de andere mensen wel hoor mij zij mij niet. het is echt dramtisch gewoon.

probleeem is: bijna tot niet bereikbaar vodafone NL beweert netwerk is 100 procent in jou wijk. dus we gaan er niks aan doen.
met mij hebben nog 20 andere mensen die ook bij vodafone hebben precies het zelfde probleem maar vodaofne blijft het ontkennen.
Klanten service heeft een aantekening gemaakt dat ze mij niet meer te woord staan via de telefoon.

Ze willen mij geen eens helpen om een klacht in te dienen. bij mij komt gek genoeg de mail uit bij de algemene klanten service inplaats van bij de klachten afdeling. en ze willen mij zelfs niet helpen om een klacht in te dienen.

Hoe kan ik er voor zorgen om zonder afkoping het contract te ontbinden de klanten service werkt totaal niet mee.
En de netwerk afdeling heeft er oveduidelijk geen verstand van bij Vodafone NL.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Vodafone NL niet tot slecht bereikbaar van netwerk

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Maartij2 schreef:
06 okt 2018 20:00
Beste mensen,

Ik heb iets heel vervelends met vodafone NL. ik was begin dit jaar naar hun overgestapt omdat ik dacht dat ze betere service hadden hun facebook is ook 24/24 uur geopennd ook wel fijn als je na 21.00 uur een probleem hebt. .

in Hoofddorp heb ik mijn wijk waar ik woon bijna geen bereik maar 1 streep als je geluk hebt twee strepen. binnen heb ik wel 5 strepen bereik maar ik woon hoger. hoe hoger je bent hoe beter het bereik. heel veel problmenen met dat het gesprek wegvalt of dat ik de andere mensen wel hoor mij zij mij niet. het is echt dramtisch gewoon.

probleeem is: bijna tot niet bereikbaar vodafone NL beweert netwerk is 100 procent in jou wijk. dus we gaan er niks aan doen.
met mij hebben nog 20 andere mensen die ook bij vodafone hebben precies het zelfde probleem maar vodaofne blijft het ontkennen.
Klanten service heeft een aantekening gemaakt dat ze mij niet meer te woord staan via de telefoon.

Ze willen mij geen eens helpen om een klacht in te dienen. bij mij komt gek genoeg de mail uit bij de algemene klanten service inplaats van bij de klachten afdeling. en ze willen mij zelfs niet helpen om een klacht in te dienen.

Hoe kan ik er voor zorgen om zonder afkoping het contract te ontbinden de klanten service werkt totaal niet mee.
En de netwerk afdeling heeft er oveduidelijk geen verstand van bij Vodafone NL.
Schrijf een klacht (kan gewoon per e-mail) waarin u Vodafone ingebreke stelt en ze 2 weken de tijd geeft het signaal te verbeteren op uw adres. Indien het signaal niet binnen die termijn hersteld kan worden dan wilt u het contract verbreken.

Indien je geen reactie krijgt van Vodafone dan stuur je een herinnering met nogmaals een termijn van 2 weken. Krijg je geen reactie of is het probleem niet opgelost dan dien je een klacht in bij de geschillencommissie telecom geef dit ook aan in je klacht, met daarbij de eis om het contract per direct te beëindigen. Dit is de meeste veilige manier.

Je kunt ook na die 2 of 4 weken gewoon stoppen met betalen en op elke reactie van Vodafone reageren dat je het contact als beëindigd ziet. Het nadeel/risico is er altijd dat de rechtbank het anders ziet en dan ben je veel geld kwijt.

Maartij2
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 sep 2018 23:23

Re: Vodafone NL niet tot slecht bereikbaar van netwerk

Ongelezen bericht door Maartij2 »

nou via de post schiet het ook niet op:

dus een klacht indienen valt alweer af.

Beste heer *****,

Uw brief betreffende een klacht en ingebrekestelling is naar onze afdeling doorgeleid ter beantwoording.

Wij hebben een onderzoek ingesteld en alle gegevens en notities bij uw klantnummer ****** doorgenomen.

Er is bijzonder vaak telefonisch contact geweest en steeds is er onderzoek gedaan en steeds bent u van de uitkomsten van de onderzoeken op de hoogte gesteld.
Wij kunnen niet anders dan ons aansluiten bij alle collega’s met wie u telefonisch en/ of schriftelijk contact heeft gehad.

Dit houdt in dat wij niet opnieuw op uw klacht zullen ingaan.

Uw klacht wordt door ons als ongegrond beschouwd.

Met vriendelijke groet,
MAR*****
Laatst gewijzigd door Maartij2 op 13 okt 2018 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 26923
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vodafone NL niet tot slecht bereikbaar van netwerk

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En hebben die 20 andere personen met dezelfde klacht ook een klacht ingediend?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Vodafone NL niet tot slecht bereikbaar van netwerk

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Maartij2 schreef:
11 okt 2018 16:21
nou via de post schiet het ook niet op:

dus een klacht indienen valt alweer af.

Beste heer ********,

Uw brief betreffende een klacht en ingebrekestelling is naar onze afdeling doorgeleid ter beantwoording.

Wij hebben een onderzoek ingesteld en alle gegevens en notities bij uw klantnummer ****** doorgenomen.

Er is bijzonder vaak telefonisch contact geweest en steeds is er onderzoek gedaan en steeds bent u van de uitkomsten van de onderzoeken op de hoogte gesteld.
Wij kunnen niet anders dan ons aansluiten bij alle collega’s met wie u telefonisch en/ of schriftelijk contact heeft gehad.

Dit houdt in dat wij niet opnieuw op uw klacht zullen ingaan.

Uw klacht wordt door ons als ongegrond beschouwd.

Met vriendelijke groet,
M********
Wat ik mis is de uitkomsten van het onderzoek?

Maar als het goed is heeft u netjes aangegeven uw klacht voor te leggen bij de geschillen commissie telecom als u dit heeft gedaan kunt u dit nu doen. Let wel u betaald hiervoor eenmalig € 50,00 welke u terug krijgt als zij beoordelen dat uw klacht terecht is.

P.S. **** gezet bij de namen

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Vodafone NL niet tot slecht bereikbaar van netwerk

Ongelezen bericht door Erthanax »

Uit het advies van sylvesterb:
sylvesterb schreef: Indien je geen reactie krijgt van Vodafone dan stuur je een herinnering met nogmaals een termijn van 2 weken. Krijg je geen reactie of is het probleem niet opgelost dan dien je een klacht in bij de geschillencommissie telecom geef dit ook aan in je klacht, met daarbij de eis om het contract per direct te beëindigen. Dit is de meeste veilige manier.

Gesloten