LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Waterschade' telefoon

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
David25
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2018 17:09

'Waterschade' telefoon

Ongelezen bericht door David25 »

ik had laats mijn telfoon betreft de nokia 6 naar de kpn terug gebracht.
binnen de gestelde grantie periode omdat mijn telfoon niet meer opgeladen kon worden.
nu blijkt dat het komt door water schade. maar heb hem nog nooit in contact gehad met water.
hoe kan dit. nu is het probleem als volgt ze zech dat het niet meer gemaakt kan worden maar er ook geen gerantie meer op heb door de water schade. wat moet ik heer nu mee aan?

groeten david
Laatst gewijzigd door Radar op 22 nov 2018 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: 'Waterschade' telefoon

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Uw telefoon hoeft ook nket fysiek met water in aanmerking te komen om waterschade te krijgen. Tijdens het douchen in de badkamer neerleggen, op een hete dag in de broekzak in het zweet, tijdens een regenbui buiten even bellen of appen, of in de keuken naast de kokende aardappelen kan al genoeg zijn om vocht binnen te krijgen.
Het ligt even aan de leeftijd van de telefoon wat de vervolgstappen zijn. Als het een niets met het ander te maken heeft en de telefoon is jonger dan 6 maanden, dan ligt de bewijslast bij de verkoper. Is de telefoon ouder dan6 maanden, dan moet u aantonen dat het opladen niet meer kan door een productfout komt.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: 'Waterschade' telefoon

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik ga gewoon zwemmen met telefoon, en onder water ben ik alleen een beetje beroerd te verstaan.....

Koop ook een water bestendige en bij defect kunnen ze dit niet misbruiken om niets te hoeven repareren....!
Ik denk dat ze zo voordelig van een klant af willen of nieuwe verkopen!

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: 'Waterschade' telefoon

Ongelezen bericht door BL2 »

Komkommertijd schreef:
24 nov 2018 21:16
Ik ga gewoon zwemmen met telefoon, en onder water ben ik alleen een beetje beroerd te verstaan....
Zulke complete onzinberichten schreef een voormalig lid ook altijd, dat werd niet echt gewaardeerd alhier........

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: 'Waterschade' telefoon

Ongelezen bericht door Sira »

BL2 schreef:
25 nov 2018 09:01
Komkommertijd schreef:
24 nov 2018 21:16
Ik ga gewoon zwemmen met telefoon, en onder water ben ik alleen een beetje beroerd te verstaan....
Zulke complete onzinberichten schreef een voormalig lid ook altijd, dat werd niet echt gewaardeerd alhier........
Haha, Jij zegt het, ik dacht het.
Toevallig las ik laatst een andere reactie van Komkommertijd. Toen dacht ik ook "heeft stfzgrtje zich onder een andere naam ingeschreven"

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: 'Waterschade' telefoon

Ongelezen bericht door Revoked »

Komkommertijd schreef:
24 nov 2018 21:16
Ik ga gewoon zwemmen met telefoon, en onder water ben ik alleen een beetje beroerd te verstaan.....

Koop ook een water bestendige en bij defect kunnen ze dit niet misbruiken om niets te hoeven repareren....!
Ik denk dat ze zo voordelig van een klant af willen of nieuwe verkopen!
Welkom terug met je VPN....
Hoe was de vakantie?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: 'Waterschade' telefoon

Ongelezen bericht door mahadma »

Na 0,00001 sec googelen met de vraag "is de nokia 6 waterdicht?" lees je dit: "14 mei 2018 - HMD Global heeft de Nokia 6 opnieuw uitgebracht, ditmaal onder de ... Zo is de Nokia 6 (2018) niet stof- en waterdicht dus kun je maar beter ...

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: 'Waterschade' telefoon

Ongelezen bericht door gosewijn »

Opsturen naar de fabriek heeft ook niet geholpen , sturen ze uit coulance een komkommer terug . sja . :mrgreen: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door gosewijn op 25 nov 2018 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten